Umiejętności
Coaching
HR Coaching
Life Coaching
rekrutacja
Zarządzanie zespołem
Rekrutacje wysokiego szczebla
Szkolenia pracowników
Strategia biznesowa
Zarządzanie Sprzedażą
Tworzenie polityk HR
HR management
prowadzenie szkoleń i warsztatów
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Zespołu Sprzedażowego- Departament Alternatywnych Kanałów Dystrybucji, Warszawa
• Koordynacja pracy Zespołu, nadzorowanie realizacji zadań powierzonych pracownikom, przekazywanie pracownikom informacji niezbędnych do wykonywania zadań.
• Udział w projekcie uruchomienia call center sprzedażowego od podstaw oraz późniejszej jego rozbudowy w aspekcie infrastruktury, centrali do obsługi połączeń wychodzących i przychodzących, współpraca z IT i HR
• Dbałość o odpowiednią jakość pracy członków Zespołu : szkolenia, coaching
• Inicjowanie i proponowanie rozwiązań w zakresie rozszerzania usług Banku, w tym współpraca z Wydziałem Rozwoju Bankowości Elektronicznej
• Aktywny udział w projekcie:Centrum Innowacji, nadrody Kampaniach Innowacyjnych (ponadto w trakcie wdrożenia są dwa nowe produkty - mojego autorstwa)
• Rekrutacja i selekcja pracowników
• Przygotowywanie raportów i statystyk z zakresu działania Zespołu
• Udział w projekcie uruchomienia call center sprzedażowego od podstaw oraz późniejszej jego rozbudowy w aspekcie infrastruktury, centrali do obsługi połączeń wychodzących i przychodzących, współpraca z IT i HR
• Dbałość o odpowiednią jakość pracy członków Zespołu : szkolenia, coaching
• Inicjowanie i proponowanie rozwiązań w zakresie rozszerzania usług Banku, w tym współpraca z Wydziałem Rozwoju Bankowości Elektronicznej
• Aktywny udział w projekcie:Centrum Innowacji, nadrody Kampaniach Innowacyjnych (ponadto w trakcie wdrożenia są dwa nowe produkty - mojego autorstwa)
• Rekrutacja i selekcja pracowników
• Przygotowywanie raportów i statystyk z zakresu działania Zespołu
Kierownik ds. Obsługi Klienta/Coach
Zakres obowiązków:
• zarządzanie zespołem pracowników grup eksperckich,
• wspieranie procesów rozwoju pracowników BTOK,
• monitorowanie jakości obsługi Klientów,
• prowadzenie sesji coachingowych,
• realizacja kampanii sprzedaży usług inwestycyjnych i produktów kredytowych,
• opracowywanie i wdrażanie standardów obsługi Klienta oraz nadzór nad ich realizacją,
• współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie realizacji planów sprzedażowych, organizacji praktyk i szkoleń dla pracowników podległego zespołu oraz opracowywania procedur obsługi Klientów,
• tworzenie i udział w projektach mających na celu zwiększenie efektywności pracy pracowników BTOK
•rekrutacja personelu dla Contact Center mBanku
• zarządzanie zespołem pracowników grup eksperckich,
• wspieranie procesów rozwoju pracowników BTOK,
• monitorowanie jakości obsługi Klientów,
• prowadzenie sesji coachingowych,
• realizacja kampanii sprzedaży usług inwestycyjnych i produktów kredytowych,
• opracowywanie i wdrażanie standardów obsługi Klienta oraz nadzór nad ich realizacją,
• współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie realizacji planów sprzedażowych, organizacji praktyk i szkoleń dla pracowników podległego zespołu oraz opracowywania procedur obsługi Klientów,
• tworzenie i udział w projektach mających na celu zwiększenie efektywności pracy pracowników BTOK
•rekrutacja personelu dla Contact Center mBanku
wystawiono
Agnieszka jest bardzo kreatywną i otwartą na zmiany osobą. Przy każdym projekcie można liczyć na wsparcie i pomoc z jej strony. Zawsze pełna pomysłów i głodna nowych wyzwań.
Szkolenia i kursy
04.2011 Rozwój umiejętności zarządczych w łódzkich mśp
10.2010 Menażder coachem, coachingowe centum rozwoju
01.2010 Warsztat z cross-sellingu
10.2009 Umiejętności sprzedażowe-warsztaty
09.2009 Cross-selling kluczem efektywnej sprzedaży
08.2009 Komunikacja i współpraca w zespole
06.2009 CoachWise Essentials - Coaching Center
12.2007 Ocena Okresowa Pracowników, Nowe Motywacje
11.2007 Rekrutacja i selekcja pracowników-warsztaty
09.2007 Trudny Klient-warsztaty
03.2007 Zarządzanie zespołem i motywowanie podwładnych cz.2, STS
2006-2008 kurs jęz. angielskiego Business English - Bristish Centre i BRE Bank S.A,
1999-2006 Studium Języków Obcych, kurs FCE
2002-2006 Szkolenia z oferty produktowej mBanku i technik sprzedaży
2005 Zarządzanie zespołem i motywowanie podwładnych cz.1,STS
2005 Jak skutecznie zarządzać własnym czasem - warsztaty
2004 Zasady komunikacji z elementami asertywności
10.2010 Menażder coachem, coachingowe centum rozwoju
01.2010 Warsztat z cross-sellingu
10.2009 Umiejętności sprzedażowe-warsztaty
09.2009 Cross-selling kluczem efektywnej sprzedaży
08.2009 Komunikacja i współpraca w zespole
06.2009 CoachWise Essentials - Coaching Center
12.2007 Ocena Okresowa Pracowników, Nowe Motywacje
11.2007 Rekrutacja i selekcja pracowników-warsztaty
09.2007 Trudny Klient-warsztaty
03.2007 Zarządzanie zespołem i motywowanie podwładnych cz.2, STS
2006-2008 kurs jęz. angielskiego Business English - Bristish Centre i BRE Bank S.A,
1999-2006 Studium Języków Obcych, kurs FCE
2002-2006 Szkolenia z oferty produktowej mBanku i technik sprzedaży
2005 Zarządzanie zespołem i motywowanie podwładnych cz.1,STS
2005 Jak skutecznie zarządzać własnym czasem - warsztaty
2004 Zasady komunikacji z elementami asertywności
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Human Resources/Zasoby ludzkie
HR Business Partnering
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
podróże, sport -różne dyscypliny: regularnie jeżdżę konno, pływam, lubię wycieczki rowerowe; w sezonie uprawiam sporty wodne widsurfing, kitesurfing; preferuje aktywny i ciekawy wypoczynek; ostatnio ze sportów zimowych próbuje swoich sił na snowbordzie; fajną zabawa jest rówież paintball :)
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Asertywność i Komunikacja
Nie daj sobie wejść na głowę i zawsze bądź sobą! Grupa dla osób, które w swoim życiu chcą stosować postawę asertywną opartą się na wzajemnym szacunku.
Astrologia i Tarot w biznesie i coachingu
Astrologia i Tarot w biznesie, andragogiczne oraz psychologiczne podejście. Praca z procesem w astrologii i Tarocie.
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
BARAN
Grupa dla osób urodzonych pod Znakiem Barana lub poprostu osób silnych i energicznych, czasem niecierpliwych... lub takich, co promieniują młodością ;-))
Benchmarking
Benchmarking (badania porównawcze lub analiza porównawcza) jest praktyczną realizacją przysłowia: "trzeba się uczyć na błędach, ale lepiej uczyć się na cudzych błędach, niż na swoich"
Ben
BOŚ Bank
Grupa zrzeszająca pracowników i osoby związane z Bankiem Ochrony Środowiska S.A. http://www.bosbank.pl