Agnieszka Kornacka

doświadczony handlowiec (8 lat w telecom / mediach / edukacji), pasjonat, terapeuta dziecięcy; analityk z branży nieruchomości
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne (stanowisko kierownicze, negocjacje) - doświadczenie i skuteczność w sprzedaży (7 lat w branży handlowej) - skuteczność w dzIałaniu, silna motywacja i ukierunkowanie na cel - kreatywność w rozszerzaniu portfolio usług / produktów / kanałów dystrybucji / promocji - umiejętność budowania trwałych relacji z klientami

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Koordynator projektów inwestycyjnych (FTTH)
planowanie i raportowanie zadań inwestycyjnych w technologii światłowodowej FTTH na terenie całej Polski – budowa sieci dosyłowej oraz wewnątrzbudynkowej,
Logo
Właściciel
AdverInfoMedia Agnieszka Kornacka
Akcje sprzedażowe, marketingowe i negocjacje na zlecenie podmiotów współpracujących
Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. reklamy
- pozyskiwanie nowych klientów i współpraca z istniejącymi,
- przygotowywanie ofert handlowych,
- współorganizacja eventów,
- sprzedaż powierzchni reklamowej,
- budowanie relacji z mediami oraz podmiotami współpracującymi z firmą
Giełda Mediowa Sp. z o.o.
Junior Media Planner-Buyer
- przygotowanie media planów,
- przepływ informacji z i do agencji kreatywnych przy projektach,
- przeprowadzanie negocjacji odnoszących się do projektów własnych (ceny u dostawców, terminów płatności,dostarczania materiałów u dostawców ew innych wartości dla klienta),
- kupowanie i rezerwację czasu i miejsca w mediach,
- zakup mediów,
- kontrolę budżetów,
- kontrolę zakupionych reklam i ich zgodności z media planem
Global Training Centre
Kierownik ds. Projektów Kluczowych
- motywowanie i monitorowanie pracy zespołu;
- wyznaczanie kierunków rozwoju działu i produktów kluczowych,
- ustalanie budżetów / celów ;
- współpraca z innymi działami,
- tworzenie raportów dla członków zarządu,
- utrzymywanie kontaktów z klientami,
- rekrutacja pracowników do działu sprzedaży,
- monitorowanie działań konkurencji.
- realizacja strategii oraz planów z zakresu marketingu i sprzedaży,
- nadzór nad realizacją konferencji, szkoleń oraz eventów marketingowych,
- budowanie wizerunku spółki,
- kreacja nowych produktów i wdrażanie ich do sprzedaży,
- prowadzenie i nadzór nad akcjami promocyjnymi oraz działaniami budującymi wizerunek spółki,
- utrzymywanie trwałych relacji z dotychczasowymi klientami,
Global Training Centre
Specjalista ds. marketingu (Dział Marketingu i Sprzedaży)
- realizacja strategii oraz planów z zakresu marketingu i sprzedaży,
- współorganizacja konferencji, szkoleń oraz eventów marketingowych,
- budowanie wizerunku spółki,
- kreacja nowych produktów i wdrażanie ich do sprzedaży,
- prowadzenie i nadzór nad akcjami promocyjnymi oraz działaniami budującymi wizerunek spółki,
- pozyskiwanie kluczowych klientów,
- utrzymywanie trwałych relacji z dotychczasowymi klientami,

Projekty

Urzędnik Mianowany edycja 2007
Samodzielny Projekt "Urzędnik Mianowany".
Cykl szkoleń dla pracowników wyższych szczebli administracji państwowej, ubiegających się o status urzędnika mianowanego, w myśl nowych przepisów [Ustawa z dnia 24 sierpnia 2006 o służbie cywilnej (Dz. U. z dnia 26 września 2006)]
Zakres obowiązków
- opracowanie programu szkolenia
- zebranie zespołu specjalistów prowadzącego szkolenia
- opracowanie oferty szkoleniowej
- prowadzenie rozmów z delegatami
- szeroko pojęte działania w trakcie i po-szkoleniowe

Szkolenia i kursy

2019 Handel mieszkaniami, 10h szkolenie [Wynajmistrz]
2018 Inteligentny Inwestor 2.0, kurs 100h [Independent Trader]
2018 Kurs malowania aerogrefem, 20h warsztatowych [Wet Paint]
2015 Terapia ręki - trzystopniowy kurs praktyczny [Centrum Rozwoju Osobowości]
2015 Projektowanie stron www [NOVA Placówka Kształcenia Ustawicznego]
2008 Akademia Bezpiecznej Jazdy – certyfikat ukończenia pierwszego stopnia,
2007 Skuteczne negocjacje
2005 Twórcze rozwiązywanie problemów
2004 Metody Aktywne Instruktażu Pracy i Wydawania Poleceń
2004 Kurs dla kandydatów na wychowawców w placówkach wypoczynku dzieci i młodzieży
2003 Zertyfikat Deutsch [jednostka egzaminująca Oesterreich Institut]
2002 Kurs Dziennikarstwa, 6 miesięcy, Uniwesytet Warszawski

Edukacja

Logo
Pedagogika (Terapia Pedagogiczna), magisterskie
Wszechnica Polska
Logo
Zarządzanie i Marketing, inżynierskie
Politechnika Warszawska

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Marketing
Zarządzanie produktem
Nieruchomości
Sprzedaż/Wynajem/Cena
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Zapalona żeglarka, wspinacz outdoorowy i indoorowy.
Miłośnik książek psychologicznych i pedagogicznych.
Pasjonat zdrowego stylu życia, gotowania i nurtu zero waste.
Uwielbiam przebywać z ludźmi, dzielić z nimi pasję, odkrywać ich zainteresowania, patrzeć na świat okiem "różnych kamer".

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.