Języki
rosyjski
biegły
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds. obsługi Klienta
- koordynowanie powstawania procedur dla back-office,
- standaryzacja procesów dla back-office,
- koordynowanie prac od strony back-office przy wdrożeniu eBoka (elektroniczne biuro Klienta),
- współpraca z Urzędem Regulacji Energetyki oraz z Operatorami Dytrybucji Energii Elektrycznej przy pracach nad projektem GUD-K (projekt przewiduje możliwość kompleksowej obsługi Klientów zdecydowanych na zmianę sprzedawcy energii elektrycznej),
- zarządzanie procesem reklamacji (zaprojektowanie procesu, dekretacja zgłoszeń, raportowanie, inicjowanie zmian w aplikacji)
- standaryzacja procesów dla back-office,
- koordynowanie prac od strony back-office przy wdrożeniu eBoka (elektroniczne biuro Klienta),
- współpraca z Urzędem Regulacji Energetyki oraz z Operatorami Dytrybucji Energii Elektrycznej przy pracach nad projektem GUD-K (projekt przewiduje możliwość kompleksowej obsługi Klientów zdecydowanych na zmianę sprzedawcy energii elektrycznej),
- zarządzanie procesem reklamacji (zaprojektowanie procesu, dekretacja zgłoszeń, raportowanie, inicjowanie zmian w aplikacji)
Menedżer ds. Projektów
- wdrożenie projektu „Wirtualny Oddział”,
- uczestnictwo w projektach strategicznych dla banku,
- identyfikacja potencjału do usprawnień w procesach realizowanych w Pionie Sprzedaży,
- prowadzenie projektów i działań usprawniających, nakierowanych na wzrost efektywności oraz poprawę jakości procesów realizowanych w Pionie Sprzedaży,
- przygotowanie oraz prowadzenie warsztatów usprawniających (Action Workout), przy wykorzystaniu narzędzi Lean Six Sigma,
- uczestnictwo w projektach strategicznych dla banku,
- identyfikacja potencjału do usprawnień w procesach realizowanych w Pionie Sprzedaży,
- prowadzenie projektów i działań usprawniających, nakierowanych na wzrost efektywności oraz poprawę jakości procesów realizowanych w Pionie Sprzedaży,
- przygotowanie oraz prowadzenie warsztatów usprawniających (Action Workout), przy wykorzystaniu narzędzi Lean Six Sigma,
Kierownik Działu Telesprzedaży Kart Kredytowych GE Money Bank
(zarządzanie pracownikami - II poziom kierowniczego zakresu odpowiedzialności)
- analiza wyników sprzedaży, odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży, podejmowanie działań dążących do maksymalizacji sprzedawanych wolumenów przy minimalizacji kosztów,
- optymalizacja procesów sprzedaży w celu podnoszenia efektywności i produktywności kierowanego zespołu (lean, wielopłaszczyznowa kontrola wskaźników efektywności, wdrażanie zmian funkcjonalnych w aplikacjach),
- coaching, odpowiedzialność za rozwój, szkolenie i motywowanie pracowników i specjalistów kierujących zespołami,
- prowadzenie work-outów x-funkcjonalnych reprezentujących różne cele biznesowe (CRM, telemarketing, operacje).
- kontrola wdrożeń nowych procesów i produktów, prowadzenie i uczestnictwo w projektach zmierzających do zwiększenia skali dochodowości i bezpieczeństwa procesu sprzedaży,
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie produktów sprzedawanych w Departamencie, rozliczanie z jakości zleconych zadań, kontrola wskaźników efektywności zgodnie z podpisaną umową,
- odpowiedzialność za procesy sprzedaży - priorytetyzacja kampanii, planowanie zasobów, kontrola zgodności przebiegu procesu z obowiązującymi procedurami,
- kontrola utrzymywania standardów obsługi Klienta,
- planowanie i realizacja budżetu zespołu
- analiza wyników sprzedaży, odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży, podejmowanie działań dążących do maksymalizacji sprzedawanych wolumenów przy minimalizacji kosztów,
- optymalizacja procesów sprzedaży w celu podnoszenia efektywności i produktywności kierowanego zespołu (lean, wielopłaszczyznowa kontrola wskaźników efektywności, wdrażanie zmian funkcjonalnych w aplikacjach),
- coaching, odpowiedzialność za rozwój, szkolenie i motywowanie pracowników i specjalistów kierujących zespołami,
- prowadzenie work-outów x-funkcjonalnych reprezentujących różne cele biznesowe (CRM, telemarketing, operacje).
- kontrola wdrożeń nowych procesów i produktów, prowadzenie i uczestnictwo w projektach zmierzających do zwiększenia skali dochodowości i bezpieczeństwa procesu sprzedaży,
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie produktów sprzedawanych w Departamencie, rozliczanie z jakości zleconych zadań, kontrola wskaźników efektywności zgodnie z podpisaną umową,
- odpowiedzialność za procesy sprzedaży - priorytetyzacja kampanii, planowanie zasobów, kontrola zgodności przebiegu procesu z obowiązującymi procedurami,
- kontrola utrzymywania standardów obsługi Klienta,
- planowanie i realizacja budżetu zespołu
Specjalista Kierujący w Dziale Telesprzedaży Kart Kredytowych, Dep. Telemarketingu
- odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży podejmowanie działań dążących do maksymalizacji
sprzedawanych produktów przez podległych pracowników,
- odpowiedzialność za rozwój, szkolenie i motywowanie pracowników,
- odpowiedzialność za procesy sprzedaży - planowanie zasobów, harmonogramowanie czasu pracy
pracowników,
- udział w projektach usprawniajacych,
- odpowiedzialność za obsługę telefonicznych reklamacji i zapytań klientów,
- podnoszenie i kontrola jakości obsługi klientów,
sprzedawanych produktów przez podległych pracowników,
- odpowiedzialność za rozwój, szkolenie i motywowanie pracowników,
- odpowiedzialność za procesy sprzedaży - planowanie zasobów, harmonogramowanie czasu pracy
pracowników,
- udział w projektach usprawniajacych,
- odpowiedzialność za obsługę telefonicznych reklamacji i zapytań klientów,
- podnoszenie i kontrola jakości obsługi klientów,
Szkolenia i kursy
2009.12 – GE Money Bank - Sztuka prezentacji
2008.07 – GE Money Bank – Metodologia green belt
2008.07 – Państwowa Inspekcja Pracy - Wybrane zagadnienia z prawa pracy
2007.05 – Gdańska Fundacja Kształcenia Menagerów - Skuteczne motywowanie
2005.09 – Nowe Motywacje Sp. z o.o. – Szkolenie handlowe oraz negocjacyjne
2004.07 – Chiltern Consultancy International Polska – Coaching
2008.07 – GE Money Bank – Metodologia green belt
2008.07 – Państwowa Inspekcja Pracy - Wybrane zagadnienia z prawa pracy
2007.05 – Gdańska Fundacja Kształcenia Menagerów - Skuteczne motywowanie
2005.09 – Nowe Motywacje Sp. z o.o. – Szkolenie handlowe oraz negocjacyjne
2004.07 – Chiltern Consultancy International Polska – Coaching
Specjalizacje
Bankowość
Inne
Zainteresowania
Podróże indywidualne, kultura wschodu, fotografia , literatura
http://www.emuiseba.net
http://www.emuiseba.net
Inne
Umiejętności i predyspozycje:
– umiejętność efektywnej pracy w warunkach stresu,
– zarządzanie poprzez cele,
– kreatywność,
– łatwość nawiązywania kontaktów,
– umiejętność organizacji pracy podległego zespołu,
– umiejętność realizacji założonych celów,
– znajomość specyfiki rynku kart kredytowych,
– prawo jazdy kategorii B,
Obsługa programów:
WINDOWS, MS OFFICE:
– MS Excel - bardzo dobrze,
– MS Word - dobrze,
– MS PowerPoint - dobrze,
– Windows Movie Maker – dobrze,
– umiejętność efektywnej pracy w warunkach stresu,
– zarządzanie poprzez cele,
– kreatywność,
– łatwość nawiązywania kontaktów,
– umiejętność organizacji pracy podległego zespołu,
– umiejętność realizacji założonych celów,
– znajomość specyfiki rynku kart kredytowych,
– prawo jazdy kategorii B,
Obsługa programów:
WINDOWS, MS OFFICE:
– MS Excel - bardzo dobrze,
– MS Word - dobrze,
– MS PowerPoint - dobrze,
– Windows Movie Maker – dobrze,
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Career coaching
Coach, Coaching = dla osób, które prowadzą lub będą prowadziły coaching, coaching kariery, jak również dla wszystkich tych, którzy uważają, że coaching jest pomocnym narzędziem w odkrywaniu i planowan
Grupa zrzeszająca studentów i absolwentów Uniwersytetu Gdańskiego
Grupa zrzeszająca studentów i absolwentów Uniwersytetu Gdańskiego
SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
Pozycjonowanie stron Search engine optimization i Search engine marketing czyli skuteczna promocja witryn internetowych w wyszukiwarkach i ich pozycjonowanie