Doświadczenie zawodowe
Starszy specjalista ds. informacji handlowej w Biurze Obsługi Klienta Microsoft
Obowiązki (wybór): udzielanie informacji handlowej klientom indywidualnym i biznesowym oraz partnerom korporacji; doradztwo w zakresie licencjonowania produktów Microsoft i pomoc w ich doborze; prowadzenie korespondencji z użytkownikami BOK Microsoft w sprawach dotyczących informacji przedsprzedażnej; pozyskiwanie potencjalnych klientów korporacji.
Sekretarka w Biurze Zarządu Agencji
PR Media Group - Agencja Public Relations
Obowiązki (wybór): monitoring mediów (prasa, radio, TV, Internet); koordynacja prac biura agencji; przygotowywanie terminarza spotkań i prezentacji; aktualizacja baz danych; segregacja i dystrybucja korespondencji; dystrybucja informacji do mediów; współpraca przy organizacji konferencji prasowych; asystowanie przy wybranych działaniach PR.
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja