Doświadczenie zawodowe
Asystent Dyrektora ds. Administracji
- koordynowanie pracy administracji Spółki,
- wystawianie faktur oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej,
- dokonywanie rozliczeń bieżących działalności (umownych i podatkowych),
- rozliczenia pracowników (zaliczki, wyjazdy służbowe, płatności kartą),
- kontrola nad obiegiem dokumentacji,
- współpraca z księgowością oraz działem kadr,
- sporządzanie pism,
-wysyłka dokumentacji.
- wystawianie faktur oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej,
- dokonywanie rozliczeń bieżących działalności (umownych i podatkowych),
- rozliczenia pracowników (zaliczki, wyjazdy służbowe, płatności kartą),
- kontrola nad obiegiem dokumentacji,
- współpraca z księgowością oraz działem kadr,
- sporządzanie pism,
-wysyłka dokumentacji.
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Zainteresowania
Literatura, film
Inne
Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w grupie, systematyczność, uczciwość, szybkie przyswajanie nowych informacji, dyspozycyjność.
Bardzo dobra znajomość środowiska Windows, Pakiet MS Office.
Obsługa urządzeń biurowych
Prawo jazdy Kat. B
Bardzo dobra znajomość środowiska Windows, Pakiet MS Office.
Obsługa urządzeń biurowych
Prawo jazdy Kat. B