Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Koordynacji Sprzedaży
- zarządzanie kilkuosobowym Działem Obsługi Klienta,
- odpowiedzialność za wdrażanie strategii marketingowej i handlowej,
- kontrola realizacji planów sprzedaży oraz skuteczności akcji promocyjnych,
- odpowiedzialność za sprawne i zgodne z wdrożonymi procedurami funkcjonowanie podległego działu firmy,
- planowanie zatrudnienia, rekrutacja, wyznaczanie zadań, odpowiedzialność za rozwój i motywowanie, ocena okresowa podległego personelu,
- analiza rynku i konkurencji,
- wspieranie procesów sprzedaży, aktywne uczestnictwo w negocjacjach,
- bieżąca kontrola wyników i dokonań podległych pracowników,
- prezentacja wyników i planów przed zarządem spółki,
- kontakty biznesowe z wybranymi klientami firmy,
- reprezentowanie firmy w kontaktach zewnętrznych (np. targi i konferencje)
- odpowiedzialność za wdrażanie strategii marketingowej i handlowej,
- kontrola realizacji planów sprzedaży oraz skuteczności akcji promocyjnych,
- odpowiedzialność za sprawne i zgodne z wdrożonymi procedurami funkcjonowanie podległego działu firmy,
- planowanie zatrudnienia, rekrutacja, wyznaczanie zadań, odpowiedzialność za rozwój i motywowanie, ocena okresowa podległego personelu,
- analiza rynku i konkurencji,
- wspieranie procesów sprzedaży, aktywne uczestnictwo w negocjacjach,
- bieżąca kontrola wyników i dokonań podległych pracowników,
- prezentacja wyników i planów przed zarządem spółki,
- kontakty biznesowe z wybranymi klientami firmy,
- reprezentowanie firmy w kontaktach zewnętrznych (np. targi i konferencje)
Kierownik Działu Obsługi Klienta, Prokurent
1STOCK S.A.
- zarządzanie kilkuosobowym Działem Obsługi Klienta,
- odpowiedzialność za skuteczne wdrażanie strategii handlowej i marketingowej, realizację planów sprzedaży, budżet oraz kontrolę kosztów w Dziale Obsługi Klienta,
- odpowiedzialność za sprawne i zgodne z wdrożonymi procedurami ISO funkcjonowanie podległego działu,
- planowanie zatrudnienia, rekrutacja, wyznaczanie zadań, odpowiedzialność za rozwój i motywowanie, ocena okresowa podległego personelu,
- analiza rynku i konkurencji, poszukiwanie nisz dla oferowanych usług i produktów,
- współtworzenie i prowadzenie polityki handlowej firmy skierowane do klientów B2B,
- bieżąca kontrola wyników i dokonań podległego działu,
- prezentacja wyników i planów przed zarządem spółki,
- odpowiedzialność za kontakty z oddziałami zagranicznymi w CZ oraz SK.
- kontakty biznesowe z kluczowymi klientami firmy (negocjowanie warunków współpracy, rozwiązywanie kwestii spornych, windykacja należności),
- reprezentowanie firmy w kontaktach zewnętrznych (np. targi i konferencje)
- odpowiedzialność za skuteczne wdrażanie strategii handlowej i marketingowej, realizację planów sprzedaży, budżet oraz kontrolę kosztów w Dziale Obsługi Klienta,
- odpowiedzialność za sprawne i zgodne z wdrożonymi procedurami ISO funkcjonowanie podległego działu,
- planowanie zatrudnienia, rekrutacja, wyznaczanie zadań, odpowiedzialność za rozwój i motywowanie, ocena okresowa podległego personelu,
- analiza rynku i konkurencji, poszukiwanie nisz dla oferowanych usług i produktów,
- współtworzenie i prowadzenie polityki handlowej firmy skierowane do klientów B2B,
- bieżąca kontrola wyników i dokonań podległego działu,
- prezentacja wyników i planów przed zarządem spółki,
- odpowiedzialność za kontakty z oddziałami zagranicznymi w CZ oraz SK.
- kontakty biznesowe z kluczowymi klientami firmy (negocjowanie warunków współpracy, rozwiązywanie kwestii spornych, windykacja należności),
- reprezentowanie firmy w kontaktach zewnętrznych (np. targi i konferencje)
Koordynator Sprzedaży Krajowej i Zagranicznej
- pozyskiwanie nowych klientów i opieka nad klientami aktualnymi (rozmowy handlowe, przygotowanie ofert, negocjacje),
- aktywna współpraca z zespołem handlowym pracującym w terenie (przedstawiciele handlowi),
- współpraca z klientami kluczowymi spółki,
- pełna koordynacja procesu sprzedaży: od wyceny, poprzez negocjacje handlowe aż do przygotowania dokumentacji handlowej i kontrolę dostaw,
- szkolenie nowych pracowników zatrudnianych w dziale handlowym w firmie Kanlux oraz w pozostałych firmach z korporacji,
- reprezentowanie firmy na imprezach zewnętrznych,
- tworzenie raportów z działalności
- aktywna współpraca z zespołem handlowym pracującym w terenie (przedstawiciele handlowi),
- współpraca z klientami kluczowymi spółki,
- pełna koordynacja procesu sprzedaży: od wyceny, poprzez negocjacje handlowe aż do przygotowania dokumentacji handlowej i kontrolę dostaw,
- szkolenie nowych pracowników zatrudnianych w dziale handlowym w firmie Kanlux oraz w pozostałych firmach z korporacji,
- reprezentowanie firmy na imprezach zewnętrznych,
- tworzenie raportów z działalności
Kierownik Sklepu
Firma handlowa MATT
- prowadzenie dokumentacji sklepowej,
- składanie zamówień do dostawców,
- prowadzenie kart wynagrodzeń,
- rozliczanie kas fiskalnych,
- odpowiedzialność za kontrolę ewidencji sklepu,
- odpowiedzialność za przyjmowanie towarów od dostawców zgodnie z dokumentacją,
- odpowiedzialność za kontrolę sprzedaży towarów handlowych,
- składanie zamówień do dostawców,
- prowadzenie kart wynagrodzeń,
- rozliczanie kas fiskalnych,
- odpowiedzialność za kontrolę ewidencji sklepu,
- odpowiedzialność za przyjmowanie towarów od dostawców zgodnie z dokumentacją,
- odpowiedzialność za kontrolę sprzedaży towarów handlowych,
Szkolenia i kursy
Warsztaty „Profesjonalna Rozmowa handlowa”, „Trudny Klient”
Szkolenie „Język Perswazji w Sprzedaży”
Pakiet szkoleń, m.in.: „Zarządzanie kadrą pracowniczą”, „Profesjonalne negocjacje zakupowe”, „Standardy pracy Regionalnych Menadżerów Sprzedaży”, „Profesjonalne Zarządzanie kontaktami z klientami”
Pakiet szkoleń, m.in.: „Wizja i strategia sprzedaży”, „System obsługi klienta”, „Obsługa klienta kluczowego”, Kierowanie zespołem sprzedawców”, techniki sprzedaży”, Prezentacja handlowa”, telemarketing”, Elementy negocjacji handlowych”, „Informatyczne systemy zarządzania relacjami z klientem”
Szkolenie „Język Perswazji w Sprzedaży”
Pakiet szkoleń, m.in.: „Zarządzanie kadrą pracowniczą”, „Profesjonalne negocjacje zakupowe”, „Standardy pracy Regionalnych Menadżerów Sprzedaży”, „Profesjonalne Zarządzanie kontaktami z klientami”
Pakiet szkoleń, m.in.: „Wizja i strategia sprzedaży”, „System obsługi klienta”, „Obsługa klienta kluczowego”, Kierowanie zespołem sprzedawców”, techniki sprzedaży”, Prezentacja handlowa”, telemarketing”, Elementy negocjacji handlowych”, „Informatyczne systemy zarządzania relacjami z klientem”
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą