Umiejętności
Komunikatywność
Kreatywność
otwartość na nowe wyzwania
ubezpieczenia majątkowe
Ubezpieczenia komunikacyjne
Ubezpieczenie na Życie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Główny specjalista ds. reklamy
- planowanie, wdrażanie, nadzór nad przebiegiem i rozliczanie efektów kampanii reklamowych 360
- nadzorowanie budżetu w ramach prowadzonych projektów i rozliczanie kosztów kampanii
- bieżąca analiza efektywności/optymalizacja prowadzonych działań w poszczególnych kanałach komunikacji
- zarządzanie agencjami w ramach prowadzonych projektów
- udział w przygotowywaniu strategii marketingowych
- analizowanie danych rynkowych, działań konkurencji, trendów konsumenckich
- współtworzenie planów mediowych
- nadzorowanie budżetu w ramach prowadzonych projektów i rozliczanie kosztów kampanii
- bieżąca analiza efektywności/optymalizacja prowadzonych działań w poszczególnych kanałach komunikacji
- zarządzanie agencjami w ramach prowadzonych projektów
- udział w przygotowywaniu strategii marketingowych
- analizowanie danych rynkowych, działań konkurencji, trendów konsumenckich
- współtworzenie planów mediowych
Brand Manager AGD
- współtworzenie strategii marketingowej dla produktów AGD
- kontrola budżetu w ramach prowadzonych projektów
- planowanie i wdrażanie akcji promocyjnych wspólnie z działem sprzedaży
- planowanie i realizacja kampanii reklamowych
- analiza kluczowych trendów rynkowych i działań konkurencji
- zarządzanie agencjami w ramach prowadzonych projektów
- zarządzanie budową ekspozycji w sieciach sprzedaży
- koordynowanie eventów, targów, konferencji prasowych
- kontrola budżetu w ramach prowadzonych projektów
- planowanie i wdrażanie akcji promocyjnych wspólnie z działem sprzedaży
- planowanie i realizacja kampanii reklamowych
- analiza kluczowych trendów rynkowych i działań konkurencji
- zarządzanie agencjami w ramach prowadzonych projektów
- zarządzanie budową ekspozycji w sieciach sprzedaży
- koordynowanie eventów, targów, konferencji prasowych
specjalista ds marketingu
- planowanie i realizacja kampanii reklamowych (ATL&BTL)
- zarządzanie budżetem marketingowym
- nadzór nad produkcją i dystrybucją materiałów reklamowych
- tworzenie akcji promocyjnych (wspólnie z działem sprzedaży)
- organizacja eventów, szkoleń
- obsługa klientów B2B
- współudział w otwarciu nowych sklepów w sieci
- zarządzanie budżetem marketingowym
- nadzór nad produkcją i dystrybucją materiałów reklamowych
- tworzenie akcji promocyjnych (wspólnie z działem sprzedaży)
- organizacja eventów, szkoleń
- obsługa klientów B2B
- współudział w otwarciu nowych sklepów w sieci
Specjalista ds. Kluczowych Klientów
- pozyskiwanie nowych klientów w segmencie B2B
- tworzenie ofert handlowych
- przygotowywanie ofert do programów lojalnościowych
- nadzór nad ekspozycją
- tworzenie ofert handlowych
- przygotowywanie ofert do programów lojalnościowych
- nadzór nad ekspozycją
Projekty
Niestraszki
Niestraszki to platforma edukacyjna PZU. Każdy Niestraszek jest oryginalny, zaprojektowany z dużą dbałością i smakiem, i każdy ma swoje miejsce w komunikacji. Co ważne, to nie tylko zwykłe zabawki, ale przede wszystkim personifikacja konkretnych produktów. Niestraszki w komunikacji dla dzieci pełnią misję edukacyjną – uczą zasad bezpieczeństwa wykorzystując elementy zabawy.
Kampania Fundacji PZU Stop Wariatom Drogowym - edycja 2014 i 2015
Głównym założeniem kampanii społecznej „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” było pokazanie pozytywnego wpływu, jaki mogą mieć na kierowców ich bliscy. Główny przekaz kampanii skierowany był nie do kierowców, ale właśnie do ich bliskich – członków rodzin, przyjaciół, osób ważnych w ich życiu. Działania edukacyjne kampanii miały na celu zachęcić pasażerów do reagowania na niebezpieczne zachowania kierowcy i pokazywać, jak poskromić „wariata drogowego”. Kluczowym narzędziem i symbolem kampanii było niebieskie, tekturowe serduszko, które kierowca otrzymywał od swoich bliskich. Na serduszku znajdują się hasła, teksty zachęcające do bezpiecznej jazdy, ale też - na części z nich - było miejsce na wpisanie własnego komunikatu do bliskiego kierowcy. Takie serce umieszczone w samochodzie ma stać się impulsem, który skłoni kierowcę do bezpieczniejszej jazdy.
Szkolenia i kursy
Prawo autorskie w działalności reklamowej
Jak pisać przystępnie i zrozumiale, by trafić do odbiorcy
Szkolenie z modelu Insight Discovery (4 Results)
Szkolenie z produkcji i postprodukcji filmowej
Kurs zarządzania sobą w czasie
Kurs prostego języka
„Solution Selling” w Holandii, prowadzone przez SPI - Sales Performance International, zakres szkolenia: Techniki i procesy sprzedaży, prowadzenie negocjacji, przed i po-sprzedażna obsługa klienta
Szkolenie z zakresu planowania mediów
Synovate – warsztaty szkoleniowe, dotyczące wykorzystania w codziennej pracy narzędzia pozwalającego badać skuteczność prowadzonych działań marketingowych
Jak pisać przystępnie i zrozumiale, by trafić do odbiorcy
Szkolenie z modelu Insight Discovery (4 Results)
Szkolenie z produkcji i postprodukcji filmowej
Kurs zarządzania sobą w czasie
Kurs prostego języka
„Solution Selling” w Holandii, prowadzone przez SPI - Sales Performance International, zakres szkolenia: Techniki i procesy sprzedaży, prowadzenie negocjacji, przed i po-sprzedażna obsługa klienta
Szkolenie z zakresu planowania mediów
Synovate – warsztaty szkoleniowe, dotyczące wykorzystania w codziennej pracy narzędzia pozwalającego badać skuteczność prowadzonych działań marketingowych
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe
Zainteresowania
Wystrój wnętrz
Organizacja przyjęć
Organizacja przyjęć
Inne
- umiejętność planowania, wdrażania oraz optymalizacji kampanii reklamowych 360
- umiejetność weryfikacji rozwiązań proponowanych przez agencje, domy produkcyjne
- doświadczenie w prowadzeniu złożonych projektów i zarządzaniu dużymi budżetami
- umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów
- wysoki poziom kreatywności, nieszablonowe podejście i otwartość na zmiany
- znajomość narzędzi analitycznych (Google Analytics)
- sprawne posługiwanie się pakietem MS Office, dobra znajomość Power Pointa
- prawo jazdy kategorii B
- umiejetność weryfikacji rozwiązań proponowanych przez agencje, domy produkcyjne
- doświadczenie w prowadzeniu złożonych projektów i zarządzaniu dużymi budżetami
- umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów
- wysoki poziom kreatywności, nieszablonowe podejście i otwartość na zmiany
- znajomość narzędzi analitycznych (Google Analytics)
- sprawne posługiwanie się pakietem MS Office, dobra znajomość Power Pointa
- prawo jazdy kategorii B
Grupy
Luxury
Właściciele usług i produktów LUX. Firmy związane z segmentem premium. Największe wydarzenia i targi LUX w Polsce. B2B branży LUX. Nieruchomości i oferty luksusowe.
Marketing praktyków
Grupa poświęcona wymianie doświadczeń praktyków marketingu i komunikacji marketingowej. Mam nadzieję na niekomercyjną wymianę uwag i spostrzeżeń na temat komunikacji marketingowej na polskim rynku.