Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Brand Manager
Freelancer
- wyszukiwanie nowych kanałów promocji online i offline dla Klientów
- tworzenie treści na strony www oraz w social media
- koordynacja realizacji kampanii reklamowych w mediach
- przygotowywanie materiałów promocyjnych (katalogi produktowe, plakaty i ulotki informacyjne, raporty, reklamy prasowe i internetowe)
- negocjacje cenowe z Agencjami Reklamowymi i Domami Mediowymi
Obsługiwani Klienci: Elektrobudowa, Schneider Electric Polska, HornMedia Polska, Dewelop Warszawa, Urząd Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, Zespół Szkół im Bohaterów Narwiku w Warszawie
- tworzenie treści na strony www oraz w social media
- koordynacja realizacji kampanii reklamowych w mediach
- przygotowywanie materiałów promocyjnych (katalogi produktowe, plakaty i ulotki informacyjne, raporty, reklamy prasowe i internetowe)
- negocjacje cenowe z Agencjami Reklamowymi i Domami Mediowymi
Obsługiwani Klienci: Elektrobudowa, Schneider Electric Polska, HornMedia Polska, Dewelop Warszawa, Urząd Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, Zespół Szkół im Bohaterów Narwiku w Warszawie
Product Manager
- opracowywanie strategii mediowej dla marki jeździeckiej FairPlay;
- analiza rynku i działań konkurencji w mediach;
- briefing agencji reklamowych i domów mediowych;
- przygotowywanie materiałów promocyjnych dla marki FairPlay (katalog produktowy, ulotki, plakaty, film produktowy);
- nadzór i koordynacja realizacji kampanii reklamowych w mediach i akcji promocyjnych w sklepach dla marki jeździeckiej FairPlay;
- przygotowywanie informacji prasowych dla dziennikarzy i mailingu do Klientów oraz prowadzenie fanpage’a na Facebooku;
- współpraca z portalami branżowymi, blogerami (e-PR) oraz Mediami w kategorii jeździeckiej;
- analiza rynku i działań konkurencji w mediach;
- briefing agencji reklamowych i domów mediowych;
- przygotowywanie materiałów promocyjnych dla marki FairPlay (katalog produktowy, ulotki, plakaty, film produktowy);
- nadzór i koordynacja realizacji kampanii reklamowych w mediach i akcji promocyjnych w sklepach dla marki jeździeckiej FairPlay;
- przygotowywanie informacji prasowych dla dziennikarzy i mailingu do Klientów oraz prowadzenie fanpage’a na Facebooku;
- współpraca z portalami branżowymi, blogerami (e-PR) oraz Mediami w kategorii jeździeckiej;
Media Planning & Buying Manager
Posterscope Polska S.A. (Aegis Media Group)
- tworzenie strategii komunikacji mediowej dla Klientów oraz zarządzanie kampaniami w zakresie reklamy Out Of Home, Digital OOH & Indoor (Galerie Handlowe, Hipermarkety);
- planowanie, zakup i realizacja kampanii reklamowych w mediach offline;
- monitoring kampanii - zlecenie i wykorzystywanie badań mediowych, raportowanie i rozliczanie zrealizowanych kampanii;
- utrzymywanie i rozwijanie długofalowej współpracy z Reklamodawcami, Mediami, Agencjami Kreatywnymi i Instytutami Badawczymi;
- działania New Business w celu pozyskiwania Nowych Klientów dla Agencji, zainteresowanych komunikacją marketingową w mediach offline i online dla swoich marek.
Obsługiwani Klienci: Arla Foods Polska, Ferrero Polska, Reebok, Forum Film Poland, Disney Channel, Pirelli, Austria Info.
Pozyskani Klienci New Business: Top Secret, Diverse, Inea SA.
- planowanie, zakup i realizacja kampanii reklamowych w mediach offline;
- monitoring kampanii - zlecenie i wykorzystywanie badań mediowych, raportowanie i rozliczanie zrealizowanych kampanii;
- utrzymywanie i rozwijanie długofalowej współpracy z Reklamodawcami, Mediami, Agencjami Kreatywnymi i Instytutami Badawczymi;
- działania New Business w celu pozyskiwania Nowych Klientów dla Agencji, zainteresowanych komunikacją marketingową w mediach offline i online dla swoich marek.
Obsługiwani Klienci: Arla Foods Polska, Ferrero Polska, Reebok, Forum Film Poland, Disney Channel, Pirelli, Austria Info.
Pozyskani Klienci New Business: Top Secret, Diverse, Inea SA.
wystawiono
Znakomita współpraca. Agnieszka świetnie radzi sobie z kampaniami reklamowymi zarówno w zakresie dóbr szybko rotująctych jak i ciężkich dóbr przemysłowych, spośród których te ostatnie były dla mnie szczególnie ważne. Głęboka znajomość nowoczesnych strategii i technik marketingowych.
Pełna rekomendacja!!!
Pełna rekomendacja!!!
Strategic Planner
- przygotowywanie strategii marek i ich komunikacji marketingowej;
- analiza rynku, działań konkurencji, trendów i zachowań konsumenckich;
- opracowywanie briefu kreatywnego na reklamę i briefing teamu kreatywnego;
-współtworzenie i rozwijanie narzędzi do planningu strategicznego;
- prezentacja strategii marek i ich komunikacji marketingowej dla Klientów;
- współpraca z Instytutami Badawczymi, Reklamodawcami i Domami Mediowymi;
- zlecanie badań konsumenckich i opracowywanie wspólnie z Instytutami Badawczymi kwestionariuszy wywiadów z respondentami;
- wsparcie strategiczne dla Klientów, działu Kreacji i Client Service.
Obsługiwani Klienci: Dalkia Polska, Orkla Foods Polska, Teekanne Polska, Diageo Polska, British Sugar Overseas Polska, CH Blue City.
- analiza rynku, działań konkurencji, trendów i zachowań konsumenckich;
- opracowywanie briefu kreatywnego na reklamę i briefing teamu kreatywnego;
-współtworzenie i rozwijanie narzędzi do planningu strategicznego;
- prezentacja strategii marek i ich komunikacji marketingowej dla Klientów;
- współpraca z Instytutami Badawczymi, Reklamodawcami i Domami Mediowymi;
- zlecanie badań konsumenckich i opracowywanie wspólnie z Instytutami Badawczymi kwestionariuszy wywiadów z respondentami;
- wsparcie strategiczne dla Klientów, działu Kreacji i Client Service.
Obsługiwani Klienci: Dalkia Polska, Orkla Foods Polska, Teekanne Polska, Diageo Polska, British Sugar Overseas Polska, CH Blue City.
Koordynator Projektów
- koordynacja realizacji strategicznych i eventowych projektów Stowarzyszenia;
- współpraca z agencjami kreatywnymi, domami mediowymi, mediami i reklamodawcami;
- współtworzenie strategii SAR i jego komunikacji marketingowej;
- wsparcie działu PR przy organizowaniu konferencji prasowych oraz przygotowywaniu materiałów dla dziennikarzy;
- współpraca z Klubami Ekspertów - Dyrektorów Strategicznych, Client Service, Nowe Media przy realizacji wspólnych dla branży reklamowej przedsięwzięć.
Obsługiwane projekty: konkursy i prestiżowe festiwale reklamowe: Effie Awards, Media Trendy, Polski Festiwal Reklamy KTR, Noc Reklamożerców oraz projekty szkoleniowe: Szkoła Strategii Marki (SSM), Forum- Marketing Strategiczny 2006, konferencje branżowe ze światowymi ekspertami od komunikacji marketingowej i zarządzania marką.
- współpraca z agencjami kreatywnymi, domami mediowymi, mediami i reklamodawcami;
- współtworzenie strategii SAR i jego komunikacji marketingowej;
- wsparcie działu PR przy organizowaniu konferencji prasowych oraz przygotowywaniu materiałów dla dziennikarzy;
- współpraca z Klubami Ekspertów - Dyrektorów Strategicznych, Client Service, Nowe Media przy realizacji wspólnych dla branży reklamowej przedsięwzięć.
Obsługiwane projekty: konkursy i prestiżowe festiwale reklamowe: Effie Awards, Media Trendy, Polski Festiwal Reklamy KTR, Noc Reklamożerców oraz projekty szkoleniowe: Szkoła Strategii Marki (SSM), Forum- Marketing Strategiczny 2006, konferencje branżowe ze światowymi ekspertami od komunikacji marketingowej i zarządzania marką.
Szkolenia i kursy
02.2015 - obecnie | Rejestracja i obróbka obrazu fotograficznego.
(Organizator: Zespół Szkół Fototechnicznych w Warszawie; www.fotospokojna.com)
10.2014 – 01.2015 | Wykonywanie i realizacja projektów multimedialnych- kurs kwalifikacyjny z grafiki wektorowej (Adobe Illustrator) oraz tworzenia animacji, filmów i efektów specjalnych na stronach www (Adobe: Flash, Premiere, Dreamweaver).
(Organizator: Zespół Szkół Fototechnicznych w Warszawie; www.fotospokojna.com)
08.2014 – 10.2014 | Grafik komputerowy- kurs zawodowy z grafiki rastrowej i wektorowej (Adobe Photoshop, Corel Draw) wykorzystywanej do tworzenia obrazów i materiałów reklamowych.
(Organizator: Syntea S.A. i Urząd Miasta Warszawy, Dzielnica Włochy)
19.06.2013 | Wykład Julii Izmałkowej - „Tajemnice insightów. Czego szukamy, co znajdujemy?” .
(Organizator: Czasopismo branżowe: „Marketing w Praktyce” oraz Firma Szkoleniowa Essentis.pl).
07.2002-12.2013 | Szkolenia branżowe i konferencje w zakresie komunikacji marketingowej - dot. nowoczesnych narzędzi do budowania strategii marek i ich komunikacji marketingowej, skutecznego zarządzania marką, psychologii w reklamie, Digital Signage oraz badań konsumenckich i mediowych.
(Organizator: SAR, Harvard Business Review Polska, Aegis Media Group, Instytut Cityboard Media, Stroer Media Polska, Screen Network).
07.2002-12.2012 | Szkolenia ogólnobiznesowe - dot. komunikacji interpersonalnej i asertywności, budowania trwałych relacji z klientem, technik negocjacyjnych, profesjonalnego prowadzenia prezentacji oraz trening mentalny.
(Organizator:Grupa Trop, Mabor, Aegis Media Group).
01.2006-06.2006| Szkoła Strategii marki (SSM) - kurs zawodowy wybitnych praktyków strategii komunikacji marek i laureatów prestiżowej nagrody EFFIE Awards (efektywności komunikacji marketingowej).
(Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR).
(Organizator: Zespół Szkół Fototechnicznych w Warszawie; www.fotospokojna.com)
10.2014 – 01.2015 | Wykonywanie i realizacja projektów multimedialnych- kurs kwalifikacyjny z grafiki wektorowej (Adobe Illustrator) oraz tworzenia animacji, filmów i efektów specjalnych na stronach www (Adobe: Flash, Premiere, Dreamweaver).
(Organizator: Zespół Szkół Fototechnicznych w Warszawie; www.fotospokojna.com)
08.2014 – 10.2014 | Grafik komputerowy- kurs zawodowy z grafiki rastrowej i wektorowej (Adobe Photoshop, Corel Draw) wykorzystywanej do tworzenia obrazów i materiałów reklamowych.
(Organizator: Syntea S.A. i Urząd Miasta Warszawy, Dzielnica Włochy)
19.06.2013 | Wykład Julii Izmałkowej - „Tajemnice insightów. Czego szukamy, co znajdujemy?” .
(Organizator: Czasopismo branżowe: „Marketing w Praktyce” oraz Firma Szkoleniowa Essentis.pl).
07.2002-12.2013 | Szkolenia branżowe i konferencje w zakresie komunikacji marketingowej - dot. nowoczesnych narzędzi do budowania strategii marek i ich komunikacji marketingowej, skutecznego zarządzania marką, psychologii w reklamie, Digital Signage oraz badań konsumenckich i mediowych.
(Organizator: SAR, Harvard Business Review Polska, Aegis Media Group, Instytut Cityboard Media, Stroer Media Polska, Screen Network).
07.2002-12.2012 | Szkolenia ogólnobiznesowe - dot. komunikacji interpersonalnej i asertywności, budowania trwałych relacji z klientem, technik negocjacyjnych, profesjonalnego prowadzenia prezentacji oraz trening mentalny.
(Organizator:Grupa Trop, Mabor, Aegis Media Group).
01.2006-06.2006| Szkoła Strategii marki (SSM) - kurs zawodowy wybitnych praktyków strategii komunikacji marek i laureatów prestiżowej nagrody EFFIE Awards (efektywności komunikacji marketingowej).
(Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR).
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Zainteresowania
Zainteresowania zawodowe:
grafika, fotografia, branding i psychologia reklamy,
Hobby:
1. Książki przygodowe i podróżnicze
2. Filmy: psychologia, sensacja, komedia
3. Muzyka filmowa i rockowa (koncerty)
4. Sport: siatkówka, rower, narciarstwo, pływanie.
grafika, fotografia, branding i psychologia reklamy,
Hobby:
1. Książki przygodowe i podróżnicze
2. Filmy: psychologia, sensacja, komedia
3. Muzyka filmowa i rockowa (koncerty)
4. Sport: siatkówka, rower, narciarstwo, pływanie.
Organizacje
1. Koło Naukowe Reklamy SGH (2001-2004) - organizacja seminariów i warsztatów dla studentów SGH z ekspertami od komunikacji marketingowej.
2. Członek Sekcji Siatkówki (1999-2004) AZS SGH i AZS WSHiP
2. Członek Sekcji Siatkówki (1999-2004) AZS SGH i AZS WSHiP
Inne
Prawo jazdy kat.B- czynne od 2002 r.
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Devire
Grupa dla osób związanych z Devire (kandydatów poszukujących pracy za pośrednictwem Devire, Klientów, pracowników, przyszłych pracowników Devire)
Etno-folk
Kultura to "zjawisko". które niepostrzeżenie miesza się ze wszystkimi przestrzeniami naszego życia. Zapraszam wszystkich,których fascynuje przeszłości,ale i teraźniejszość w aspekcie kultury
FARMA INWENCJI
FARMA INWENCJI - miejsce dla inspiracji, stymulacji czasem też prowokacji, eksperymentowania i swobodnej wymiany doświadczeń związanych z inwencją i innym myśleniem.
Inspiracja przychodzi najczęście
Fotografia reklamowa
Zapraszam do uczestnictwa i dyskusji wszystkie osoby zajmujące się zawodowo ( i nie tylko) fotografią reklamową oraz wszystkich zainteresowanych tą dziedziną fotografii.
Homo Inquietus
Dla "ludzi niespokojnych", członków, sympatyków i osób zaangażowanych w rozwój fundacji Homo Inquietus.
Główne cele fundacji:
Działalność związana z upowszechnianiem polskiej myśli filozoficznej.
R
I n f . r o w e r o w a
Rower jako środek lokomocji - grupa dla osób, które poruszają się rowerem po mieście lub okolicy - oraz dla tych, którzy to umożliwiają.
Inne tematy, niż w grupach "Turystyka rowerowa" or
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!
KULTURA I SZTUKA
Kwestie związane z kulturą i sztuką szeroko rozumianą.
Stan faktyczny kultury oraz perspektywy na przyszłość.
Grupa dyskusyjna tylko i wyłącznie dla osób posiadających poglądy w temacie.
kulturalnie, bo w kulturze
O kulturze w ogóle, a w szczególe o teatrze, malarstwie, literaturze itp.