Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
PR & Marketing
Lead the design, creation and execution of social media campaign
Managing the design and modification of new website, including content and layout, team leading.
Media Relations.
Managing the design and modification of new website, including content and layout, team leading.
Media Relations.
PR (wizerunek/komunikacja)
Małopolska Agencja Informacyjna
Przygotowywanie projektów kreatywnych i ich wdrażanie
Doradztwo wizerunkowe: showbizn
Social media relations
Opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacyjnych (online, marketing bezpośredni)
Ustalanie budżetu marketingowego i kontrola nad jego wykonaniem
Pierwsza linia kontaktu z klientami - bieżące odpowiedzi na zapytania ofertowe
Realizowanie wycen
Kontakty z mediami oraz koordynowanie całokształtu działań wizerunkowych
Generowanie koniecznych marketingowo zmian prawnych - zgody na wykorzystanie zdjęć
Organizowanie sesji
Doradztwo wizerunkowe: showbizn
Social media relations
Opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacyjnych (online, marketing bezpośredni)
Ustalanie budżetu marketingowego i kontrola nad jego wykonaniem
Pierwsza linia kontaktu z klientami - bieżące odpowiedzi na zapytania ofertowe
Realizowanie wycen
Kontakty z mediami oraz koordynowanie całokształtu działań wizerunkowych
Generowanie koniecznych marketingowo zmian prawnych - zgody na wykorzystanie zdjęć
Organizowanie sesji
wystawiono
Agnieszka to kreatywna i wszechstronna osoba, utalentowana artystka i fantastyczny współpracownik. Bardzo rzeczowa, pełna pasji, zorientowana w trendach dotyczących komunikacji i sztuki w tym grafiki i design. Muzykoholiczka. W ramach współpracy z Agencją realizowała projekty m.in. dla Opery Krakowskiej, Capelli Cracoviensis, Teatru Nowego, CKK czy TVN. Jej świetna organizacja , umiejętność określania priorytetów dla realizacji celów, błyskawiczne uczenie się, dbałość o szczegóły i dopracowywanie detali sprawiają, że , praca z nią to czysta przyjemność:-) .... cóż Agnieszka uznała, że musi zmienić ścieżkę swojego życia zawodowego :( rozumiemy i kibicujemy jej :) jest bardzo wartościowym pracownikiem - ale co znacznie ważniejsze - jest wartościowym człowiekiem
wystawiono
Energiczna intelektualistka, która ma odwagę iść "pod prąd" i rozsądek, by wiedzieć, kiedy warto to robić. PR-ówka z natury i wyboru.
PR , Media Relations, e-PR
Fundacja Anny Dymnej
tworzenie i wdrażanie strategii PR
samodzielne prowadzenie zewnętrznych działań PR
współpraca z mediami,konferencje prasowe
konferencje tematyczne i dyskusje panelowe
redagowanie materiałów PR
kampania 1 % podatku
nadzór nad budżetem PR
koordynacja prac podwykonawców
e-commerce
samodzielne prowadzenie zewnętrznych działań PR
współpraca z mediami,konferencje prasowe
konferencje tematyczne i dyskusje panelowe
redagowanie materiałów PR
kampania 1 % podatku
nadzór nad budżetem PR
koordynacja prac podwykonawców
e-commerce
PR
Mrufka
wystawiono
Dowcipna, subtelna, utalentowana. Potrafi wyrazić swoje myśli - w mowie, piśmie i obrazie. Świetny strateg i wyjątkowa szczęściara. Prawdziwy M@G . Słowem nieograniczony umysł, jedyne co ją ogranicza, to krakowski światek...życzymy powodzenia
Szkolenia i kursy
CorelDraw
Adobe Photoshop
Adobe Photoshop
Specjalizacje
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Jazz
Fotografia
Opera baroku
Typografia i twórczość Stanisława Dróżdża
Gender Mainstream
Street art
Plakat
Fotografia
Opera baroku
Typografia i twórczość Stanisława Dróżdża
Gender Mainstream
Street art
Plakat
Organizacje
Internet PR
Inne
• biegła znajomość obsługi komputera oraz wysokie zdolności informatyczne;
• bardzo dobra znajomość e-marketingu, e-PR;
• doskonała znajomość fotografii cyfrowej i obróbki zdjęć – Adobe Photoshop;
• duże zdolności organizacyjne i analityczne;
• prawo jazdy kategorii B;
• bardzo dobra znajomość e-marketingu, e-PR;
• doskonała znajomość fotografii cyfrowej i obróbki zdjęć – Adobe Photoshop;
• duże zdolności organizacyjne i analityczne;
• prawo jazdy kategorii B;
Grupy
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Active English
Goldenline's forum in English for professionals with a passion to learn and share their knowledge. :o)
We are not limited to British or American English but all the varieties of the language are welc
BEZ TABU
Możesz być kontrowersyjny, możesz prowokować. Powiem więcej - RÓB TO jak najczęściej. Pozwól innym zobaczyć świat w taki sposób jaki go postrzegasz.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.