Agnieszka Plucha

Specjalista z branży Administracja biurowa / Hotelarstwo
Wrocław, dolnośląskie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Manager ds. marketingu i sprzedaży
Hotel Europeum
SEO
Google Ads - planowanie, wdrażanie i nadzorowanie kampanii reklamowych
Analytics
Search Console
Media społecznościowe: Facebook, Instagram - planowanie, wdrażanie i nadzorowanie kampanii reklamowych, pisanie i tłumaczenie postów, analizowanie skuteczności
Newsletter
Programy hotelarskie: ReHot, Profitroom Suite, Profitroom CRM
Guest relations: Zarządzanie opiniami gości oraz odpowiedziami, Reklamacje, Ankiety, Prośby specjalne
Strony internetowe: procesy związane z projektowaniem, nadzorowanie i wdrażaniem stron internetowych, zarządzanie treścią, tłumaczenia
Oferty zwykłe oraz specjalne: od pomysłów poprzez research, przygotowanie treści, tłumaczenia, grafikę, aż do wdrożenia
Raporty: raporty dzienne, tygodniowe, miesięczne, podsumowania, statystyki, etc.
Klienci: pozyskiwanie, negocjowanie, utrzymywanie relacji biznesowych
Współpraca z instytucjami, partnerami
Sesje zdjęciowe: organizowanie, nadzorowanie, wykonywanie zdjęć, obróbka, dystrybucja
Materiały marketingowe: przygotowanie treści, tłumaczenia, zdjęcia, koordynowanie
In-house marketing
Budżet: przygotowywanie, nadzorowanie realizacji
Szkolenia: szkolenie współpracowników, przygotowywanie materiałów szkoleniowych
Procedury: przygotowanie procedur marketingowych, ulepszenie procedur hotelowych
Logo
Manager Konferencji
Hotel Europeum
Logo
Specjalistka ds. marketingu i sprzedaży
Hotel Europeum
Analytics
Media społecznościowe: Facebook, Instagram
Newsletter
Programy hotelarskie: ReHot
Guest relations: Zarządzanie opiniami gości oraz odpowiedziami, Ankiety, Prośby specjalne
Oferty zwykłe oraz specjalne: od pomysłów poprzez research, przygotowanie treści, tłumaczenia, grafikę, aż do wdrożenia
Raporty: raporty tygodniowe, miesięczne, podsumowania, statystyki, etc.
Klienci: pozyskiwanie, negocjowanie, utrzymywanie relacji biznesowych
Współpraca z instytucjami, partnerami
Sesje zdjęciowe: organizowanie, nadzorowanie, dystrybucja
Materiały marketingowe: przygotowanie treści, tłumaczenia, zdjęcia, koordynowanie
In-house marketing
Budżet: przygotowywanie, nadzorowanie realizacji
Logo
Recepcjonistka
Hotel Europeum
Bezpośredni i pośredni kontakt z klientem
Customer service
Operowanie na systemie ReHot
Przyjmowanie i zakładanie rezerwacji
Pozyskiwanie klientów
Raporty
Logo
Reception Team Leader
Etap Hotel Leicester / Accor UK
Odpowiedzialność za rezerwacje telefoniczne, internetowe, hotelowe oraz grupowe
Odpowiedzialność za prace pozostałych pracowników oraz delegowanie do wyznaczonych zadań
Przygotowywanie zamówień
Odpowiedzialność za przygotowywanie wysyłki pieniędzy do banku
Odpowiedzialność za obsługę klienta
Przygotowywanie raportów i zestawień miesięcznych dla zarządu
Odpowiedzialność za przygotowanie do corocznych audytów
Treningi oraz szkolenia nowych i starych pracowników
Analizowanie danych i statystyk
Przygotowywanie korespondencji i ogłoszeń
Asystowanie managerowi w codziennych obowiązkach oraz prowadzenie hotelu podczas jego nieobecności.
Logo
Recepcjonistka
Etap Hotel Leicester / Accor UK
Odpowiedzialność za rezerwacje telefoniczne, internetowe i hotelowe
Przygotowywanie zamówień
Odpowiedzialność za obsługę klienta
Przygotowywanie wysyłek pieniędzy do banku
Przygotowywanie statystyk i raportow
Kontolowanie pokoi pod kątem czystości
Logo
Team Leader
IDS Logistic / Horizon Agency
Przygotowywanie, realizowanie i wysyłanie zamówień
Kontola przygotowanych zamówień
Nadzorowanie i delegowanie zadań dla pracowników
Szkolenia nowych pracowników
Planowanie oraz analizowanie dnia pracy
Logo
Warehouse Operative
IDS Logistic / Horizon Agency
Realizowanie przygotowanych zamówień
Rozprowadzanie i lokowanie towarów
Przygotowywanie wysyłek
Liczenie towarów
Logo
Pracownik firmy budowlanej
Karimex s.c
Przyjmowanie, sprawdzanie i rozprowadzanie towarów
Sprzedawanie towarów
Przygotowywanie faktur
Uzupełnianie ksiąg podatkowych oraz VAT

Szkolenia i kursy

2012
- Ukończony kurs na Team Leadera - kurs odbyty w Leicester College pod patronatem Institute of Leadership & Managment
- Ukończony kurs Employment Law na Wielką Brytanie - kurs wewnętrzny wykonany przez mojego pracodawcę firmę Accor UK
- Ukończony kurs 'Trening trenera' (Practical Training Certificate) - kurs wewnętrzny wykonany przez firmę Stonebow - Division of People 1st (Training Company)

Edukacja

Logo
Filologia angielska, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski
Logo
filologia angielska - translatoryka, licencjackie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie

Zainteresowania

Poza pracą interesuję się fotografia, filmem oraz sportem.
Lubię poznawać nowe języki oraz kultury innych krajów.

Inne

Jestem energiczną i otwartą osobą która szybko się uczy i pragnie się rozwijać

Grupy

Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
GL - Szukam pracy
GL - Szukam pracy
Forum dla osób poszukujących pracy.
Praca
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.