Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Obsługi Klienta
-nadzór nad pracą Call Center oraz wewnętrznego zespołu
-szkolenia informacyjno-aplikacyjne Call Center oraz zespołu
-weryfikacja procesu zamówień, reklamacji
-dbanie o właściwy i czytelny przekaz informacji dla klienta
-obsługa korespondencyjno-telefoniczna klientów
-obsługa merytoryczna strony internetowej
-udzielanie informacji handlowej
-szkolenia informacyjno-aplikacyjne Call Center oraz zespołu
-weryfikacja procesu zamówień, reklamacji
-dbanie o właściwy i czytelny przekaz informacji dla klienta
-obsługa korespondencyjno-telefoniczna klientów
-obsługa merytoryczna strony internetowej
-udzielanie informacji handlowej
Koordynator ds. Obsługi Klienta
-szkolenia informacyjno-aplikacyjne Call Center oraz zespołu
-weryfikacja procesu zamówień, reklamacji
-dbanie o właściwy i czytelny przekaz informacji dla klienta
-obsługa korespondencyjno-telefoniczna klientów
-obsługa merytoryczna strony internetowej
-udzielanie informacji handlowej
-weryfikacja procesu zamówień, reklamacji
-dbanie o właściwy i czytelny przekaz informacji dla klienta
-obsługa korespondencyjno-telefoniczna klientów
-obsługa merytoryczna strony internetowej
-udzielanie informacji handlowej
nauczyciel języka polskiego
XLIV Liceum Ogólnokształcące im. A. Dobiszewskiego
-nauczanie języka, literatury i kultury polskiej-przygotowywanie do pisemnego i ustnego egzaminu maturalnego z języka polskiego-prowadzenie otwartych zajęć pozalekcyjnych „Sztuka interpretacji tekstów kultury”-egzaminowanie podczas matury wewnętrznej z języka polskiego
koordynator assistance
-telefoniczna obsługa klienta w centrum operacyjnym-obsługa reklamacji i trudnego klienta-stałe przestrzeganie najwyższych standardów-weryfikacja ubezpieczonych-współpraca z zagranicznymi partnerami podczas obsługi zgłoszeń: czynne posługiwanie się językiem angielskim w rozmowach telefonicznych oraz korespondencji faksowej i mailowej-pomoc przy szkoleniu nowych pracowników centrum alarmowego
sezonowy koordynator assistance
-telefoniczna obsługa klienta w centrum operacyjnym-obsługa reklamacji i trudnego klienta-stałe przestrzeganie najwyższych standardów-weryfikacja ubezpieczonych-współpraca z zagranicznymi partnerami podczas obsługi zgłoszeń: czynne posługiwanie się językiem angielskim w rozmowach telefonicznych oraz korespondencji faksowej i mailowej
Szkolenia i kursy
Zaświadczenie uczestnictwa w kursie języka angielskiego przygotowującym do egzaminu CAE (ukończony z wynikiem celującym)-Świadectwo uczestnictwa w szkoleniu pt. „Profesjonalna obsługa klienta przez telefon” (Greenhouse Sopocka Grupa Szkoleniowa)-Zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu „Jak przygotować ucznia do matury pod względem językowym i stylistycznym” (Wydawnictwo Stentor)-Zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu „CD ROM-y na lekcjach języka polskiego” (Wydawnictwo Stentor)
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inne
Zainteresowania
-mediewistyka
-podróże
-edukacja multimedialna
-literatura polska po 1989 r.
-pływanie
-podróże
-edukacja multimedialna
-literatura polska po 1989 r.
-pływanie
Inne
-komunikatywna, łatwo nawiązująca kontakty osoba, o dużym poczuciu humoru i dystansu do świata
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Karty sportowe: FitProfit, MultiSport, FitFlex i Multikarnety OK System
Grupa dla posiadaczy lub chcących dołączyć do grona szczęśliwców posiadających karty sportowe MultiSport, OK System FitProfit i FitFlex.
Podróż i już
Podróże które nas oświecają, przesycają, dopełaniają. Dzięki nim wzbogacamy nasz punkt widzenia i kształtujemy charakter.
Polish For Foreigners in Warsaw
Ucz się języka Polskiego w Warszawie(Lern Polish language in Warsaw)