Umiejętności
Komunikatywność
Wielozadaniowość
Web Analytics
MS Office
E-mail marketing
Organizowanie eventów
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
PRINCE2 Foundation Certificate
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista
PKP Energetyka S.A. w Warszawie
Biuro Marketingu, Biuro Komunikacji i Promocji, Zarządzanie Projektami
Specjalista, od 05.2008
➢ przygotowanie programu relacyjno-lojalnościowego dla kluczowych klientów firmy – Klub
Dobrej Energi
➢ organizacja szkoleń i wydarzeń firmowych o budżetach do 1 200 000 PLN
➢ koordynowanie kampanii reklamowo-promocyjnej w 17 centrach handlowych
➢ wdrażanie programu CSR z zakresu edukacji ekologicznej pracowników – EKOmocni
➢ wdrożenie nowej odsłony firmowego serwisu internetowego www.pkpenergetyka.pl (2010)
◦ zarządzanie treścią firmowego serwisu www (CMS)
◦ sporządzanie raportów Google Analytics
◦ badanie użyteczności serwisu przed wdrożeniem nowej odsłon
➢ badanie satysfakcji klienta B2B i B2C, charakterystyka wizerunku spółki na tle pozostałych
sprzedawców energii i usług energetycznych, ocena jakości obsługi klienta,
charakterystyka komunikacji spółki metodą wspomaganego komputerowo wywiadu
telefonicznego (CATI) na próbie ~1100
➢ bezpośrednia współpraca z Urzędem Patentowym i Kancelarią Prawa Patentowego
zakończona uzyskaniem świadectwa ochronnego na znak towarowy „Dobra Energia”
➢ wdrożenie programu „Firma Przyjazna Klientowi”
➢ współpraca z partnerami zewnętrznymi: agencje eventowe, agencje interaktywne, agencje
reklamowe, wydawnictwa, drukarnie
➢ koordynacja i przygotowywanie materiałów promocyjnych firmy
➢ negocjowanie umów handlowych i partnerskich
➢ kontrolowanie budżetu działań
Biuro Marketingu, Biuro Komunikacji i Promocji, Zarządzanie Projektami
Specjalista, od 05.2008
➢ przygotowanie programu relacyjno-lojalnościowego dla kluczowych klientów firmy – Klub
Dobrej Energi
➢ organizacja szkoleń i wydarzeń firmowych o budżetach do 1 200 000 PLN
➢ koordynowanie kampanii reklamowo-promocyjnej w 17 centrach handlowych
➢ wdrażanie programu CSR z zakresu edukacji ekologicznej pracowników – EKOmocni
➢ wdrożenie nowej odsłony firmowego serwisu internetowego www.pkpenergetyka.pl (2010)
◦ zarządzanie treścią firmowego serwisu www (CMS)
◦ sporządzanie raportów Google Analytics
◦ badanie użyteczności serwisu przed wdrożeniem nowej odsłon
➢ badanie satysfakcji klienta B2B i B2C, charakterystyka wizerunku spółki na tle pozostałych
sprzedawców energii i usług energetycznych, ocena jakości obsługi klienta,
charakterystyka komunikacji spółki metodą wspomaganego komputerowo wywiadu
telefonicznego (CATI) na próbie ~1100
➢ bezpośrednia współpraca z Urzędem Patentowym i Kancelarią Prawa Patentowego
zakończona uzyskaniem świadectwa ochronnego na znak towarowy „Dobra Energia”
➢ wdrożenie programu „Firma Przyjazna Klientowi”
➢ współpraca z partnerami zewnętrznymi: agencje eventowe, agencje interaktywne, agencje
reklamowe, wydawnictwa, drukarnie
➢ koordynacja i przygotowywanie materiałów promocyjnych firmy
➢ negocjowanie umów handlowych i partnerskich
➢ kontrolowanie budżetu działań
Organizator Imprez
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łukowie
Organizacja eventów o charakterze rekreacyjnym i sportowym. Pozyskiwanie dodatkowych środków finansowych na organizację eventów. Opracowywanie programów i planów rocznych działania. Przygotowywanie kompletu dokumentów rachunkowych dotyczących organizowanych eventów.
Szkolenia i kursy
- Akredytowane Szkolenie PRINCE2® Foundation
- Nowoczesne technologie w przemyśle spotkań
- III Forum Poland & CEE Customer Loyalty Summit
- Zarządzanie relacjami z klientem
- Prowadzenie działalności sponsoringowej
- Analityka webowa w oparciu o Google Analytics. Metody i koszty
- Skuteczna promocja w internecie. Co trendy a co passe?
- Sprzedaż doradcza
- Zarządzanie marketingowe
- E-marketing w praktyce. Tworzenie funkcjonalnych serwisów www
- Nowoczesne technologie w przemyśle spotkań
- III Forum Poland & CEE Customer Loyalty Summit
- Zarządzanie relacjami z klientem
- Prowadzenie działalności sponsoringowej
- Analityka webowa w oparciu o Google Analytics. Metody i koszty
- Skuteczna promocja w internecie. Co trendy a co passe?
- Sprzedaż doradcza
- Zarządzanie marketingowe
- E-marketing w praktyce. Tworzenie funkcjonalnych serwisów www
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Zainteresowania
Podróże
Inne
JESTEM i DZIAŁAM
Grupy
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing w internecie
Grupa osób związanych zawodowo z marketingiem w internecie. Tu omawiamy najnowsze metody, narzędzia, strategie i efekty testów oraz badań.
Podyplomowe Studia Marketingu i Strategii Marketingowych EDYCJA X
Grupa dla słuchaczy X edycji Marketingu i Strategii Marketingowych na SGH