Umiejętności
Zarządzanie produktem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Produktu
• Realizacja rzeczy pozornie niemożliwych
• Wdrażanie innowacji
• Rozwój, rozwój i rozwój
:)
ogólnie:
• Wdrażanie strategii rozwoju produktów
• Opracowywanie i koordynacja działań marketingowych w zakresie powierzonych produktów
• Współtworzenie strategii cenowej powierzonego produktu
• Monitorowanie rynku w zakresie potrzeb klientów i działań konkurencji
• Zarządzanie budżetem prowadzonych projektów
dokładniej:
• Monitoring i analiza rynku w tym konkurencji, analiza trendów w danym segmencie produktów
• Identyfikacja i analiza potrzeb klientów w zakresie nowych i istniejących produktów
• Definiowanie kluczowych segmentów klientów
• Definiowanie oferty korzyści dla wdrażanych produktów
• Opracowywanie definicji nowych produktów/funkcjonalności oraz modelu biznesowego
• Przygotowanie założeń dot. przychodów oraz kosztów dla produktu/funkcjonalności
• Kreowanie polityki cenowej, tworzenie regulaminów
• Definiowanie wymagań biznesowych oraz procesów biznesowych dla produktów
• Rozwój i wdrażanie produktów/usług na bazie przeprowadzonych analiz rynkowych
• Ścisła współpraca z Działem Marketingu oraz IT
• Bieżący monitoring sprzedaży, podejmowanie działań podnoszących jej efektywność
• Wdrażanie innowacji
• Rozwój, rozwój i rozwój
:)
ogólnie:
• Wdrażanie strategii rozwoju produktów
• Opracowywanie i koordynacja działań marketingowych w zakresie powierzonych produktów
• Współtworzenie strategii cenowej powierzonego produktu
• Monitorowanie rynku w zakresie potrzeb klientów i działań konkurencji
• Zarządzanie budżetem prowadzonych projektów
dokładniej:
• Monitoring i analiza rynku w tym konkurencji, analiza trendów w danym segmencie produktów
• Identyfikacja i analiza potrzeb klientów w zakresie nowych i istniejących produktów
• Definiowanie kluczowych segmentów klientów
• Definiowanie oferty korzyści dla wdrażanych produktów
• Opracowywanie definicji nowych produktów/funkcjonalności oraz modelu biznesowego
• Przygotowanie założeń dot. przychodów oraz kosztów dla produktu/funkcjonalności
• Kreowanie polityki cenowej, tworzenie regulaminów
• Definiowanie wymagań biznesowych oraz procesów biznesowych dla produktów
• Rozwój i wdrażanie produktów/usług na bazie przeprowadzonych analiz rynkowych
• Ścisła współpraca z Działem Marketingu oraz IT
• Bieżący monitoring sprzedaży, podejmowanie działań podnoszących jej efektywność
Kierownik Produktu
• Zarządzanie usługami głosowymi dla biznesu i klientów indywidualnych (ISDN, WLR) w zakresie oferty, cen, promocji
• Opracowywanie strategii rozwoju w grupie usług głosowych
• Analiza rynku i badania konkurencji
• Organizacja i prowadzenie szkoleń z zakresu usług głosowych dla handlowców i BOK
• Opracowywanie strategii rozwoju w grupie usług głosowych
• Analiza rynku i badania konkurencji
• Organizacja i prowadzenie szkoleń z zakresu usług głosowych dla handlowców i BOK
Kierownik Produktu
• Zarządzanie usługami hurtowymi (hosting, telefonia VoIP) kierowanymi do odbiorców SOHO/SME w zakresie reklamy, PR, promocji
• Opracowywanie strategii rozwoju w grupie usług hurtowych
• Wdrażanie nowych rozwiązań podnoszących konkurencyjność usług dojrzałych
• Analiza rynku i badania konkurencji
• Budowanie dwóch kanałów sprzedaży usług
• Kreowanie bundli w zakresie oferty hurtowej
• Upselling sprzedażowy do pozyskanych Partnerów
• Opracowywanie strategii pośredniej sprzedaży produktów w ujęciu długoterminowym
• Opracowywanie strategii rozwoju w grupie usług hurtowych
• Wdrażanie nowych rozwiązań podnoszących konkurencyjność usług dojrzałych
• Analiza rynku i badania konkurencji
• Budowanie dwóch kanałów sprzedaży usług
• Kreowanie bundli w zakresie oferty hurtowej
• Upselling sprzedażowy do pozyskanych Partnerów
• Opracowywanie strategii pośredniej sprzedaży produktów w ujęciu długoterminowym
współpracownik
wystawiono
Agnieszka jest profesjonalistką, osobą bardzo mocno zorientowaną na potrzeby klienta. Potrafi doskonale przekazywać i wykorzystywać swoją wiedzę. Do tego jest przemiłą osobą, a jej umiejętności interpersonalne bardzo dobrze wpływają na pracę innych osób w zespole.
Product Manager
• Opieka nad grupą produktów (systemy wyszukiwawcze)
• Wprowadzanie na rynek nowych produktów oraz przeprowadzanie kampanii marketingowych
• Zarządzanie relacjami ze strategicznymi Klientami firmy
• Pozyskiwanie nowych Klientów w sektorach administracji publicznej, bankowości, mediów, IT
• Współpraca z wiodącymi polskimi portalami i serwisami korporacyjnymi w zakresie integracji oferty i sprzedaży
• Badania konkurencji, analizy zapotrzebowania rynku
• Tworzenie i zarządzanie siecią Partnerów
• Wprowadzanie na rynek nowych produktów oraz przeprowadzanie kampanii marketingowych
• Zarządzanie relacjami ze strategicznymi Klientami firmy
• Pozyskiwanie nowych Klientów w sektorach administracji publicznej, bankowości, mediów, IT
• Współpraca z wiodącymi polskimi portalami i serwisami korporacyjnymi w zakresie integracji oferty i sprzedaży
• Badania konkurencji, analizy zapotrzebowania rynku
• Tworzenie i zarządzanie siecią Partnerów
Product Manager
• Opieka nad grupą produktów (systemy antywirusowe i antyspamowe)
• Pozyskiwanie Klientów (średnie i duże przedsiębiorstwa), zarządzanie relacjami z Klientami
• Analizy rynków i grup docelowych, badania marketingowe
• Organizowanie i prowadzenie spotkań z Klientami, prezentacje produktów, szkolenia
• Promocje i reklama produktów w Internecie i prasie
• Budowanie sieci partnerskiej i resellerskiej
• Pozyskiwanie Klientów (średnie i duże przedsiębiorstwa), zarządzanie relacjami z Klientami
• Analizy rynków i grup docelowych, badania marketingowe
• Organizowanie i prowadzenie spotkań z Klientami, prezentacje produktów, szkolenia
• Promocje i reklama produktów w Internecie i prasie
• Budowanie sieci partnerskiej i resellerskiej
Szkolenia i kursy
Certyfikat z metodyki zarządzania projektami PRINCE2 (poziom Foundation)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
• Fotografia cyfrowa
• Wycieczki zagraniczne
• Dobra książka i kino
• Pływanie, jazda na rowerze
• Wycieczki zagraniczne
• Dobra książka i kino
• Pływanie, jazda na rowerze
Inne
Wiedza i umiejętności
• Kompleksowa znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem produktem
• Doświadczenie w prowadzeniu projektów, w tym projektów zgodnych z metodologią PRINCE2
• Umiejętność pracy na styku biznesu i technologii
• Bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z reklamą w Internecie, WebUsability
• Doświadczenie w tworzeniu materiałów marketingowych, prowadzeniu szkoleń produktowych oraz tworzeniu publikacji prasowych
• Biegła obsługa komputera
• Prawo jazdy kategorii B
• Kreatywność, zdolność szybkiego przyswajania wiedzy, komunikatywność, miła aparycja, sumienność, samodzielność w działaniu, zmysł organizacyjny, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, odpowiedzialność, punktualność
• Kompleksowa znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem produktem
• Doświadczenie w prowadzeniu projektów, w tym projektów zgodnych z metodologią PRINCE2
• Umiejętność pracy na styku biznesu i technologii
• Bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z reklamą w Internecie, WebUsability
• Doświadczenie w tworzeniu materiałów marketingowych, prowadzeniu szkoleń produktowych oraz tworzeniu publikacji prasowych
• Biegła obsługa komputera
• Prawo jazdy kategorii B
• Kreatywność, zdolność szybkiego przyswajania wiedzy, komunikatywność, miła aparycja, sumienność, samodzielność w działaniu, zmysł organizacyjny, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, odpowiedzialność, punktualność
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
ebiznes
Sekrety E-Biznesu i E-Marketingu. Web 2.0, startup, social media, blogi, microblogi, programy partnerskie, google adwords, google adsense. Czyli własny ebiznes w internecie.
Kobiety Przedsiębiorcze
Zamknięta grupa dla kobiet przedsiębiorczych, właścicielek firm, piastujących stanowiska kierownicze, zarządzających firmami i działami firm stworzona jako platforma wymiany doświadczeń.
Przestrzeń
Nowe serwisy internetowe
Zapraszam do kontaktu osoby mające pomysły na nowe serwisy internetowe. Szukające inwestorów. Chcące sprzedać działające serwisy internetowe lub domeny.
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
SGH. Zarządzanie Produktami 2008.2009
Grupa zrzeszająca studentów oraz wykładowców Studiów Podyplomowych SGH na kierunku Zarządzanie Produktami w roku akademickim 2008/2009
Studia MBA
Jest to grupa dla osob, ktore ukonczyly badz sa w trakcie studiow MBA oraz osob zajmujacych sie organizacja i cala oprawa.
Weekend za miastem
Weekend za miastem......we dwoje, z rodziną, w gronie przyjaciół,jeziora, lasy, wschody i zachody słońca......