Agnieszka Jędrzejczyk

Ambitna, pracowita, dokładna
Pabianice, łódzkie

Umiejętności

Kreatywność Pozyskiwanie klientów łatwość nawiązywania konktaktów Zarządzanie zespołem Prawo jazdy kat B Determinacja i upór w dążeniu do celu

Języki

polski
ojczysty

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik działu handlowego
Zakład Poligraficzny "Wiking Graf" Sp. J.
Konex Sp. z o.o.
Specjalista do spraw marketingu i sprzedaży
- opracowywanie analiz asortymentowych i sprzedażowych,
- analiza obrotów handlowców i sporządzanie rankingów,
- współpraca z sieciami – negocjacje, ustalanie asortymentu, rozliczanie budżetów sieciowych,
- kontrola umów i warunków handlowych, ustalanie, nadzorowanie i rozliczanie promocji,
- wprowadzanie kontraktów promocyjnych do systemu,
- przyjmowanie i realizacja zamówień od kierowników regionów,
- wykonywanie dokumentów sprzedaży i innych dokumentów obrotu towarowego,
- nadzór nad zamówieniami specjalnymi – krajowymi i oddziałowymi,
- tworzenie i kontrola poprawności cenników w systemie,
- wprowadzanie nowych produktów do systemu,
- wprowadzanie nowych klientów do systemu,
- koordynowanie działań nad projektami graficznymi istniejących i nowych produktów,
- przygotowywanie ulotek, gazetek reklamowych dla sieci (wykorzystanie programu Corel),
- sporządzanie i nadzór nad zamówieniami do dostawców krajowych,
- zamawianie i kontrola stanu materiałów reklamowych.
Logo
Kierownik Działu Sprzedaży Stacjonarnej
Sunbud Sp. Jawna Grupa PSB
- realizacja przyjętej przez firmę strategii
- dbanie o dobre relacje z klientami i pozytywny wizerunek firmy
- tworzenie i nadzorowanie realizacji planów sprzedaży
- efektywne planowanie zajęć własnych oraz podległych pracowników
- rozwiązywanie konfliktów pomiędzy pracownikami i klientami
- sporządzanie dokumentów sprzedaży i innych dokumentów obrotu towarowego
- przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjacje warunków sprzedaży
- przyjmowanie i realizowanie zamówień od klientów
- sporządzanie zamówień do dostawców i prowadzenie dokumentacji związanej z obrotem towarowym
- współpraca z innymi komórkami firmy w celu realizacji powierzonych zadań
- kontrola terminowości spływu należności od klientów
- obsługa zgłaszanych reklamacji
- zarządzanie powierzchnią sprzedażową
- dbanie o właściwe oznakowanie towarów na sali sprzedaży i kompleksowość ekspozycji
- podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez uczestnictwo w szkoleniach i kursach
- szkolenie nowych pracowników
Logo
Handlowiec/Doradca Klienta
Sunbud Sp. Jawna Grupa PSB
- obsługa klienta indywidualnego i instytucjonalnego (przyjmowanie i realizacja zamówień)
- kalkulacja i wyliczanie zapotrzebowania materiałowego na inwestycje
- realizacja planów sprzedaży
- sporządzanie dokumentów sprzedaży
- przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjowanie warunków sprzedaży
- współpraca z działem przedstawicieli handlowych
Fagum Stomil S.A.
Specjalista w Dziale Marketingu i Sprzedaży
- przyjmowanie zamówień, sprawdzanie ich pod względem formalnym oraz możliwości wykonania,
- koordynacja terminowej realizacji zamówień z poszczególnymi wydziałami produkcji,
- opracowywanie i sporządzanie wszelkiej dokumentacji i korespondencji związanej
z zamówieniem (potwierdzanie, zlecenie produkcyjne, reklamacja, itp.)
- opracowywanie planów produkcyjnych na poszczególne wyroby na podstawie zapotrzebowania i analiz sprzedaży z lat ubiegłych,
- analiza wielkości sprzedaży artykułów w układzie: rodzajowym, asortymentowym, ilościowym, wartościowym, geograficznym, czasowym,
- badanie rynku - analiza struktury wyrobów finalnych produkowanych przez odbiorców półfabrykatów,
- poszukiwanie nowych klientów i umacnianie kontaktów ze stałymi odbiorcami,
- przygotowywanie umów, ich analiza oraz kontrolowanie przebiegu realizacji,
- stosowanie obowiązujących w przedsiębiorstwie procedur jakości związanych
z normami ISO 9001,
- współpraca z innymi komórkami w zakresie sprawnego przepływu informacji,
(referencje na życzenie).
Appromotion
Sekretarka - Asystentka dyrektora firmy
- prowadzenie sekretariatu, obsługa komputera i nowoczesnych urządzeń biurowych, wystawianie i odbieranie faktur,
- prowadzenie korespondencji z kontrahentami,
- redagowanie krótkich informacji promocyjno - reklamowych,
- prowadzenie stanu ewidencji magazynu (sporządzanie remanentu, comiesięczne zestawienie sprzedaży),
- obsługa klienta - podpisywanie umów, poszukiwanie nowych rynków zbytu, prowadzenie negocjacji w zakresie ustalania cen i indywidualnych rabatów,
- sprzedaż detaliczna i hurtowa produktów oferowanych przez firmę,
(referencje na życzenie).

Szkolenia i kursy

- szkolenie/kurs mini MBA zorganizowany w Grupie PSB (luty-czerwiec 2015 r.) z zakresu: zarządzania czasem, zarządzanie sobą, budowanie zespołów, delegowanie i motywowanie, komunikacja, negocjacje, organizacja sprzedaży i logistyka.
- szkolenie z zakresu negocjacji handlowych potwierdzone świadectwem ukończenia.
- szkolenie – „Zarządzanie zasobami ludzkimi (rekrutacja i oceny okresowe)” - listopad 2009 r
- szkolenie – „Kontakt z trudnym klientem” - listopad 2009 r.
- kurs – „MS Excel” - listopad 2009 r.
- szkolenia produktowe min: Rockwool, Fakro, Pruszyński, Rigips, Austrotherm i inne.

Edukacja

Logo
Zarządzanie zasobami ludzkimi, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Marketing i Zarządzanie, licencjackie
Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zakupy
Nieruchomości/Budownictwo

Zainteresowania

Moje hobby to dom i ogród. Wolny czas spędzam aktywnie z rodziną. Chętnie majsterkuję.
Nie ulegam nałogom.

Organizacje

wyróżnienie - Pracownik Roku 2005

Inne

Obsługa komputera (MS Office i inne), efektywne wykorzystywanie internetu.
Prowadzenie samochodu - prawo jazdy kat. B. (od
1998 r.)

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.