Umiejętności
Bazy danych
Negocjacje
Rozwój osobisty
Rekrutacja
Selekcja CV
Sourcing
Wyławianie talentów
Szkolenie
obieg dokumentów
Obsługa klienta
Sumienność
samodyscyplina
Archiwizacja dokumentów
samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy
sport
MS Office (Word, PowerPoint, Excel)
Kreatywnosc i chec do podejmowania nowych wyzwan
Organizacja wyjazdów służbowych
punktualność i odpowiedzialność za powierzone mi zadania
Pełne zaangażowanie w powierzone mi zadania
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. finansowych
CORDIA Group
- Bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych i finansowych pod kątem zgodności z zapisami umów
-Dbanie o prawidłowy , płynny i terminowy obieg dokumentów księgowych i finansowych, w tym umów
-Rejestrowanie dokumentów w systemie ksiegowo-finansowym zgodnie z wewnętrznymi procedurami
- Ustalanie i potwierdzanie sald z dostawcami
-Sporządzanie raportów z przebiegu akceptacji dokumentów w systemie księgowo-finansowym
- Kontrolowanie budżetów w systemie księgowo-finansowym na zarejestrowanych i aktywnych umowach
-Udzielanie informacji o statusie płatności klientom wewnętrznym i dostawcom
- Wsparcie całego działu księgowo-finansowego w bieżących sprawach i działaniach
-Dbanie o prawidłowy , płynny i terminowy obieg dokumentów księgowych i finansowych, w tym umów
-Rejestrowanie dokumentów w systemie ksiegowo-finansowym zgodnie z wewnętrznymi procedurami
- Ustalanie i potwierdzanie sald z dostawcami
-Sporządzanie raportów z przebiegu akceptacji dokumentów w systemie księgowo-finansowym
- Kontrolowanie budżetów w systemie księgowo-finansowym na zarejestrowanych i aktywnych umowach
-Udzielanie informacji o statusie płatności klientom wewnętrznym i dostawcom
- Wsparcie całego działu księgowo-finansowego w bieżących sprawach i działaniach
Administration Assistant
Cordia Group
- Odpowiedzialność za prawidłowy przebieg procesu rejestracji umów w systemie Microsoft Dynamics AX 2012 ,
- Wprowadzanie wszelakich zmian dotyczących umów, aneksów
- Kompletowanie i weryfikacja poprawności dokumentów
- Rozliczanie pracowników z wydatków służbowych
- Wprowadzanie wszelakich zmian dotyczących umów, aneksów
- Kompletowanie i weryfikacja poprawności dokumentów
- Rozliczanie pracowników z wydatków służbowych
Trainee Project Manager
Self-Employed
- Realizacja zleceń rynkowych badań marketingowych
- Dbanie nad prawidłowym przebiegiem procesu przeprowadzenia badania od otrzymania zlecenia, organizacji miejsc do wykonania badań po organizacje produktu.
- Współpraca z Agencjami Badawczymi.
– Utrzymywanie codziennego stałego kontaktu ze zleceniodawcą i pozostałymi uczestnikami zaangażowanymi w projekt badawczy.
– Nadzór nad prawidłowym przepływem dokumentacji oraz kontrola nad terminowym wykonaniem projektu.
– Weryfikacja ankiet pod kątem merytorycznym i formalnym.
– Sporządzanie raportów i analiz końcowych.
– Organizacja i administracja własnego biura (przepływ korespondencji, współprowadzenie księgowości, zawieranie umów na sprzęt biurowy, z firmami kurierskimi itp.).
- Dbanie nad prawidłowym przebiegiem procesu przeprowadzenia badania od otrzymania zlecenia, organizacji miejsc do wykonania badań po organizacje produktu.
- Współpraca z Agencjami Badawczymi.
– Utrzymywanie codziennego stałego kontaktu ze zleceniodawcą i pozostałymi uczestnikami zaangażowanymi w projekt badawczy.
– Nadzór nad prawidłowym przepływem dokumentacji oraz kontrola nad terminowym wykonaniem projektu.
– Weryfikacja ankiet pod kątem merytorycznym i formalnym.
– Sporządzanie raportów i analiz końcowych.
– Organizacja i administracja własnego biura (przepływ korespondencji, współprowadzenie księgowości, zawieranie umów na sprzęt biurowy, z firmami kurierskimi itp.).
Administration Coordinator
Adco7
-samodzielna organizacja polskiego biura oraz koordynowanie i prowadzenie spraw administracyjnych związanych z prawidłową działalnością biura
-koordynowanie działań organizacyjnych Projektu
-koordynowanie i prowadzenie rozliczeń i korespondencji z polskimi podwykonawcami Projektu
-obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
-nadzór nad dokumentami kadrowymi (aktualność zaświadczeń, umów, urlopy)
-inne zlecone zadania administracyjne i organizacyjne dla przełożonych i współpracowników.
-koordynowanie działań organizacyjnych Projektu
-koordynowanie i prowadzenie rozliczeń i korespondencji z polskimi podwykonawcami Projektu
-obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
-nadzór nad dokumentami kadrowymi (aktualność zaświadczeń, umów, urlopy)
-inne zlecone zadania administracyjne i organizacyjne dla przełożonych i współpracowników.
Asystentka Zarządu Firmy
ASTORIA GROUP SP. Z O.O.
- Kompleksowa obsługa i organizacja pracy Sekretariatu Biura Zarządu.
-Koordynacja kalendarza spotkań Prezesa i Zarządu
- Nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
- Weryfikacja dokumentów pod kątem merytorycznym i formalnym.
- Nadzór na obiegiem dokumentów i korespondencji zewnętrznej.
- Dbałość o terminową realizację zadań zleconych do realizacji.
-Koordynacja kalendarza spotkań Prezesa i Zarządu
- Nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
- Weryfikacja dokumentów pod kątem merytorycznym i formalnym.
- Nadzór na obiegiem dokumentów i korespondencji zewnętrznej.
- Dbałość o terminową realizację zadań zleconych do realizacji.
junior manager
City Sport Club
- Planowanie rozwoju, kierunku programowego klubu i wizerunku marki.
- Tworzenie stałych projektów rozrywkowych klubu oraz kompleksowa ich organizacja .
- Pozyskiwanie Grup Animacyjnych -DJ-ów i animatorów artystycznych oraz muzyków, zespołów.
- Tworzenie kosztorysów projektów i ich rozliczanie.
- Opracowywanie koncepcji i realizowanie wydarzeń specjalnych.
- Organizacja i nadzór jakości pracy teamu sportowo- animacyjnego oraz pracowników obsługi sprzętu audio-video
- Utrzymywanie stałych relacji z klientami
- Poruszanie się środowisku bardzo zróżnicowanym międzynarodowo i pozyskiwanie nowych uczestników Projektów.
- Tworzenie stałych projektów rozrywkowych klubu oraz kompleksowa ich organizacja .
- Pozyskiwanie Grup Animacyjnych -DJ-ów i animatorów artystycznych oraz muzyków, zespołów.
- Tworzenie kosztorysów projektów i ich rozliczanie.
- Opracowywanie koncepcji i realizowanie wydarzeń specjalnych.
- Organizacja i nadzór jakości pracy teamu sportowo- animacyjnego oraz pracowników obsługi sprzętu audio-video
- Utrzymywanie stałych relacji z klientami
- Poruszanie się środowisku bardzo zróżnicowanym międzynarodowo i pozyskiwanie nowych uczestników Projektów.
Organizator Procesów Rekrutacyjnych/ ENG/ DUBLIN
Nuparc Ltd.
- Planowanie i realizowanie procesów rekrutacyjnych.
- Samodzielne prowadzenie selekcji kandydatów.
- Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, testów psychologicznych, w tym także wszelkie działania organizacyjne związane z tworzeniem centrum oceny (Assessment Centre).
- Koordynacja publikacji ogłoszeń rekrutacyjnych w Internecie i prasie.
- Organizacja Programu Praktyk.
- Prowadzenie bazy danych CV.
- Odpowiedzialność za stronę internetową i wewnętrzną bazę rekrutacyjną.
- Współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, agencjami pracy tymczasowej.
- Samodzielne prowadzenie selekcji kandydatów.
- Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, testów psychologicznych, w tym także wszelkie działania organizacyjne związane z tworzeniem centrum oceny (Assessment Centre).
- Koordynacja publikacji ogłoszeń rekrutacyjnych w Internecie i prasie.
- Organizacja Programu Praktyk.
- Prowadzenie bazy danych CV.
- Odpowiedzialność za stronę internetową i wewnętrzną bazę rekrutacyjną.
- Współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, agencjami pracy tymczasowej.
Obsluga Klienta
SHP Dublin Airport
- Obsługa pasażerów i ich bagażu
- Przeprowadzanie kompleksowej odprawy biletowo-bagażowej,
- Asystowanie pasażerom od punktu zgłoszenia na lotnisku, poprzez procedury odprawy i kontroli bezpieczeństwa, aż do zajęcia miejsca w samolocie,
- Udzielaniu wszelkich informacji
- Szkolenia i kwalifikacje uznawane w europejskim lotnictwie cywilnym
- Cierpliwość, odporność na stres
- Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole
- Elastyczność i dyspozycyjność
- Wysoka kultura osobista i komunikatywność
Umiejętność obsługi komputera w tym programów :
GATEON (Air France) system, THY TROYA (Turkish Airlines), SWISS GUI International
Airlines System, OPEN SKIES, STAR ALIANCE check-in system (SAS), PICTURES Lufthansa
check-in system. Pracowalam z takimi liniami lotniczymi jak: Air France by CityJet,
Swiss, Sas-Scandinavian Airlines, Aer Arann, Czech Airlines, Air Transat, Spanair,
Turkish Airlines, ABR-air contractors (europe airpost), Lufthansa, S7-Siberian Airlines,
Nouvelair, Norwegian Airlines, Air Southwest, Austrian Airlines, Fly Be,Star 1 Airlines.
- Przeprowadzanie kompleksowej odprawy biletowo-bagażowej,
- Asystowanie pasażerom od punktu zgłoszenia na lotnisku, poprzez procedury odprawy i kontroli bezpieczeństwa, aż do zajęcia miejsca w samolocie,
- Udzielaniu wszelkich informacji
- Szkolenia i kwalifikacje uznawane w europejskim lotnictwie cywilnym
- Cierpliwość, odporność na stres
- Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole
- Elastyczność i dyspozycyjność
- Wysoka kultura osobista i komunikatywność
Umiejętność obsługi komputera w tym programów :
GATEON (Air France) system, THY TROYA (Turkish Airlines), SWISS GUI International
Airlines System, OPEN SKIES, STAR ALIANCE check-in system (SAS), PICTURES Lufthansa
check-in system. Pracowalam z takimi liniami lotniczymi jak: Air France by CityJet,
Swiss, Sas-Scandinavian Airlines, Aer Arann, Czech Airlines, Air Transat, Spanair,
Turkish Airlines, ABR-air contractors (europe airpost), Lufthansa, S7-Siberian Airlines,
Nouvelair, Norwegian Airlines, Air Southwest, Austrian Airlines, Fly Be,Star 1 Airlines.
Manager
Brambles Restaurant
Zarządzanie zespołem podległych pracowników.
Koordynowanie pracy restauracji i baru.
Prawidłowe przeprowadzanie czynności administracyjnych i kontrolnych.
Współodpowiedzialność za akcje sprzedażowe i promocje kulinarne.
Optymalizacja kosztów działowych przy zachowaniu wyznaczonych standardów obsługi.
Umiejętność zarządzania oraz efektywne motywowanie podległych pracowników.
Zdolność logicznego myślenia i umiejętność kojarzenia faktów.
Prowadzenie rozliczeń dziennych utargów.
Koordynowanie pracy restauracji i baru.
Prawidłowe przeprowadzanie czynności administracyjnych i kontrolnych.
Współodpowiedzialność za akcje sprzedażowe i promocje kulinarne.
Optymalizacja kosztów działowych przy zachowaniu wyznaczonych standardów obsługi.
Umiejętność zarządzania oraz efektywne motywowanie podległych pracowników.
Zdolność logicznego myślenia i umiejętność kojarzenia faktów.
Prowadzenie rozliczeń dziennych utargów.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Zainteresowania
Sport,Turystyka,kino,muzyka
Grupy
ABC Wzrostu Sprzedaży
Dyskusje o tym jak zwiększyć firmową sprzedaż.
Tematy: zarządzanie sprzedażą, obsługa klienta, analiza sprzedaży, strategia sprzedaży, zarządzanie sprzedawcami, motywowanie sprzedawców, sprzedaż, msp
Atmosfera Skydiving Club
Skoki spadochronowe, paralotnie. Spędzanie wolnego czasu w powietrzu i na lotnisku w oparciu o Klub Spadochronowy Atmosfera.
Blog Marka Wojciechowskiego
Blog Marka Wojciechowskiego. psychologa biznesu, niezależnego konsultanta, trenera szkoleń.
Dobra Komunikacja <=> Dobra Rekrutacja
Grupa ma na celu wymianie doświadczeń jak dotrzeć do najlepszych kandydatów.
FUNDACJA SPORTOWCY DZIECIOM
www.sportowcydzieciom.pl
https://www.facebook.com/FundacjaSportowcyDzieciom
FUNDACJA SPORTOWCY DZIECIOM - Celami Fundacji jest podejmowanie i prowadzenie działalności, pożytku publicznego, oraz s