Agnieszka Janik

Service Line Portfolio Manager, Portfolio & Programme Manager for IMT UKI, Transition Project Manager
Katowice, śląskie

Umiejętności

Program Management Project Management Sales Negocjacje Zarządzanie projektami organizacja Resources Management Miscosoft office

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

IBM Global Services Delivery Centre Polska
Service Line Portfolio Manager, Portfolio & Programme Manager for IMT UKI
IBM Global Services Delivery Centre Polska
Transition Project Manger
Przygotowanie planu projektu oraz kompleksowe zarządzanie danym projektem tranzycyjnym z Wielkiej Brytanii i Irlandii
Raportowanie postępów i statusu projektu do kierownictwa
Planowanie tranzycji, tworzenie harmonogramu
Współpraca z innymi działami
Bmm sp. z o.o.
Specjalista ds. sprzedaży produktów szkoleniowych i obsługi szkoleń
Koordynacja projektów szkoleniowych w Polsce i za granicą
Kontrolowanie budżetu projektowego oraz harmonogramu
Aktywna sprzedaż i doradztwo w zakresie świadczonych usług
Pozyskiwanie klientów i utrzymywanie długofalowych kontaktów
Wsparcie dla zespołu szkoleniowego w specjalnych projektach
Przystępowanie w przetargach i zamówieniach publicznych
Realizacja założonego planu sprzedaży
Przygotowywanie oceny efektywności szkoleń
Bmm sp. z o.o.
Asystent Centrum Szkoleniowego
Analizowanie potrzeb szkoleniowych
Opieka nad realizacją pełnego procesu szkoleniowego (opieka nad dokumentacją, przebiegiem oraz realizacją szkolenia)
Nawiązywanie kontaktów biznesowych
Pozyskiwanie klientów oraz tworzenie dobrych relacji na przyszłość
Odpowiedzialność za jakość obsługi klienta
Przygotowywanie akcji mailingowych i promocyjnych dla Klientów
Praca w programie Edito CMS
Marzena Stec
Marzena Stec · współpracownik
wystawiono
Pani Agnieszka Janik jest osobą energiczną, komunikatywną, szybko odnajduje się w nowym otoczeniu i łatwo nawiązuje kontakty interpersonalne z potencjalnymi klientami. Potrafi pracować zarówno samodzielnie, jak i w grupie. Jest osobą sumienną i zaangażowaną w pracę, a powierzone zadania wykonuje dokładnie i systematycznie.
Pani Agnieszka jest osobą ambitną, która chętnie się uczy i jest otwarta na nowe wyzwania. W okresie w którym miałyśmy razem przyjemność pracować, Pani Agnieszka wzorowo wypełniała wszystkie powierzone jej zadania. Jej mocnymi atutami w pracy to: sumienność, rzetelność, dbałość o dobry wizerunek firmy oraz wysokie umiejętności interpersonalne. W wykonywanej przez Panią Agnieszkę pracy znaczącą rolę odgrywa jej kreatywność i duże zaangażowanie. Moim zdaniem Pani Agnieszka Janik jest doskonałym partnerem w pracy.
Logo
Doradca klienta
All-max Urszula Michno
Kompleksowa obsługa klienta biznesowego
Sprzedaż usług
Przygotowywanie indywidualnych ofert dla klientów
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
Tworzenie dobrych relacji z klientem, które zagwarantują wieloletnią współpracę
Logo
Pracownik linii
S & L Catering Ltd
Koordynacja pracy
Utrzymanie ciągłości linii produkcyjnej
Udział w realizacji produkcji i jakości
Współpraca z innymi działami
Kontrola dostaw do klientów
Organizacja pracy w 5S
Raportowanie
Obsługa maszyn
Logo
Członek
AIESEC Rzeszów
- kontaktowanie zagranicznych studentów,
- rekrutacja studentów do projektu
- wsparcie w przygotowaniu procesu wizowego,
Orange Polska S.A.
Obsługa klienta- wsparcie sprzedaży
Osoba odpowiedzialna za nawiązanie pierwszego kontaktu z klientem. Zbadanie jego podstawowych potrzeb, pomoc w rozwiązaniu prostego problemu. Wsparcie w obsłudze klienta i dbanie o jego satysfakcję z wizyty w salonie.

Szkolenia i kursy

ITIL® v3 CERTIFIED

Certified Project Management Associate D

Szkoła Trenerów Zarządzania MATRIK (luty 2014-lipiec 2014)
W ramach Szkoły Trenerów zreazlizowano moduły metodyczne:

1. Identyfikacja i Analiza Potrzeb Szkoleniowych. Kontakt z Klientem.
2. Projektowanie Szkoleń.
3. Ewaluacja Szkoleń.
4. Prowadzenie Szkoleń.
5. Rozwój Zawodowy Trenera.
6. Profesjonalna prezentacja.
7. Praca z głosem.
8. Umiejętności coachingowe.
9. Wprowadzenie do Międzynarodowego Procesu Certyfikacji Trenerów Zarządzania MATRIK. Etyka w zawodzie trenera.

Total Quality Management,
Europejska Akademia Zawodowa,
Comarch OPT!MA

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Uniwersytet Rzeszowski
Logo
International Business, licencjackie
University of Huddersfield
Logo
Ekonomia, licencjackie
Uniwersytet Rzeszowski

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

taniec, dobra książka, wycieczki górskie

Organizacje

Samorząd studencki Uniwersytetu Rzeszowskiego
Koło Naukowe Ekonomistów Uniwersytetu Rzeszowskiego
Koło Architektury Krajobrazu Uniwersytetu Rzeszowskiego
Stowarzyszenie na rzecz Innowacyjności i Transferu Technologii-HORYZONTY

Inne

Prawo jazdy kategorii B
Obsługa programu Amodit
Obsługa programu CRM

Grupy

15 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Dobra literatura
Dobra literatura
Grupa otwarta dla wszystkich lubiących czytać dobre książki i uwielbiających spędzać czas przewracając strony
GL - Szukam pracy
GL - Szukam pracy
Forum dla osób poszukujących pracy.
Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK mikroblog
Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK mikroblog
Stowarzyszenie MATRIK powstało w kwietniu 1998 roku jako organizacja non profit, której głównym celem jest podnoszenie poziomu zarządzania w Polsce poprzez wspieranie trenerów, konsultantów i coachów
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.