Doświadczenie zawodowe
Konsultant Ds. Sprzedaży
12.2010 – 10.2012 PTK Centertel Sp. Z.o.o praca na stanowisku:
Konsultant ds. Sprzedaży w Salonie Sprzedaży Orange – Warszawa:
- sprzedaż usług Orange i TP S.A
- kompleksowa obsługa klienta
- archiwizacja dokumentów
- dbanie o wizerunek salonu zgodnie z zaleceniami
07.2010 – 11.2010 Telekomunikacja Polska S.A praca na stanowisku:
Konsultant ds. Sprzedaży w Salonie Sprzedaży TP:
- sprzedaż usług Orange i TP S.A
- kompleksowa obsługa klienta
- archiwizacja dokumentów
- dbanie o wizerunek salonu zgodnie z zaleceniami
12.2008 – 06.2010 PTK Centertel Sp. Z.o.o praca na stanowisku:
Konsultant ds. Sprzedaży w Salonie Sprzedaży Orange:
- sprzedaż usług Orange i TP S.A
- kompleksowa obsługa klienta
- archiwizacja dokumentów
- dbanie o wizerunek salonu zgodnie z zaleceniami
10.2007 – 10.2008 PTK Centertel Sp. Z.o.o praca na stanowisku:
Konsultant o profilu informacyjno-sprzedażowym:
- telefoniczna obsługa klienta,
- sprzedaż usług Orange,
- praca w dziale Back Office: rozpatrywanie reklamacji
klientów, odpowiadanie na korespondencje klientów
05.2007 – 09.2007 Telekomunikacja Polska S.A praca na stanowisku:
Konsultant ds. Sprzedaży: telefoniczna sprzedaż usług
Konsultant ds. Sprzedaży w Salonie Sprzedaży Orange – Warszawa:
- sprzedaż usług Orange i TP S.A
- kompleksowa obsługa klienta
- archiwizacja dokumentów
- dbanie o wizerunek salonu zgodnie z zaleceniami
07.2010 – 11.2010 Telekomunikacja Polska S.A praca na stanowisku:
Konsultant ds. Sprzedaży w Salonie Sprzedaży TP:
- sprzedaż usług Orange i TP S.A
- kompleksowa obsługa klienta
- archiwizacja dokumentów
- dbanie o wizerunek salonu zgodnie z zaleceniami
12.2008 – 06.2010 PTK Centertel Sp. Z.o.o praca na stanowisku:
Konsultant ds. Sprzedaży w Salonie Sprzedaży Orange:
- sprzedaż usług Orange i TP S.A
- kompleksowa obsługa klienta
- archiwizacja dokumentów
- dbanie o wizerunek salonu zgodnie z zaleceniami
10.2007 – 10.2008 PTK Centertel Sp. Z.o.o praca na stanowisku:
Konsultant o profilu informacyjno-sprzedażowym:
- telefoniczna obsługa klienta,
- sprzedaż usług Orange,
- praca w dziale Back Office: rozpatrywanie reklamacji
klientów, odpowiadanie na korespondencje klientów
05.2007 – 09.2007 Telekomunikacja Polska S.A praca na stanowisku:
Konsultant ds. Sprzedaży: telefoniczna sprzedaż usług
Szkolenia i kursy
• odbyte szkolenia z obsługi klienta, asertywności oraz technik sprzedażowych
• bardzo dobra organizacja czasu i pracy, kreatywne myślenie,umiejętność nawiązywania kontaktów i pracy na samodzielnym stanowisku, umiejętności interpersonalne, podejmowanie szybkich, samodzielnych decyzji, dążenie do osiągnięcia wyznaczonego celu
• bardzo dobra obsługa komputera, znajomość systemów operacyjnego Windows XP, Windows Vista, Windows 7, użytkownik Internetu,
• bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
• prawo jazdy kat. B
• bardzo dobra organizacja czasu i pracy, kreatywne myślenie,umiejętność nawiązywania kontaktów i pracy na samodzielnym stanowisku, umiejętności interpersonalne, podejmowanie szybkich, samodzielnych decyzji, dążenie do osiągnięcia wyznaczonego celu
• bardzo dobra obsługa komputera, znajomość systemów operacyjnego Windows XP, Windows Vista, Windows 7, użytkownik Internetu,
• bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
• prawo jazdy kat. B
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.