Agnieszka Jakubik

MARKETING PGE Polska Grupa Energetyczna

Wypowiedzi

  • Agnieszka Jakubik
    Wpis na grupie SMAKOWITY w temacie Mieloniak czy schaboszczak ?

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SMAKOWITY

  • Agnieszka Jakubik
    Wpis na grupie Nie polecam ! w temacie Gruper - oferty turystyczne: NIE POLECAM
    30.07.2011, 20:22

    Karolina Ł.:
    Agnieszka Jakubik:
    żadną siłą by mnie tam nikt nie zaciągnął dobrowolnie. Ten właśnie serwis posprzedażny i obsługa za kasę którą pół roku ten dentysta operował....
    nie rozumiem.

    Dlaczego by Cię tam nie zaciągnięto? co oznacza następne zdanie?
    Jak to co oznacza ostatnie zdanie.....
    sama fizyczna sprzedaż, to tylko jeden z jej elementów, istotną kwestią jest usługa posprzedażna, dzięki której mamy ochotę wracać w to samo miejsce i wydawać kolejne pieniądze.
    W moim przypadku, Pani robiła to niesterylnie, niedelikatnie i na odwal się, przy tym nawet przed zabiegiem nie pytała mnie o żadne kwestie związane z moimi zębami. Na koniec tonem nieznoszącym sprzeciwu zostałam zapytana czy już się zapisałam na następną wizytę. To tylko część mojej przygody... ;-)

    A przecież 6 miesięcy temu wpłaciłam pieniądze, którymi ktoś operował handlowo.... wszak to była usługa płatna przed wykonaniem......

  • Agnieszka Jakubik
    Wpis na grupie Nie polecam ! w temacie Gruper - oferty turystyczne: NIE POLECAM
    30.07.2011, 18:01

    Hej WszSytkim!
    Właśnie Wasza dość intensywna dyskusja olśniła mnie.
    Zgadzam się z Adamem i sama ostrożnie podchodzę do ofert.
    Nie mniej jednak, nie dalej jak w minionym tygodniu wykorzystałam kupon na usługę wybielania zębów którą impulsywnie wykupiłam pół roku temu.
    Zanim kupiłam, sprawdziłam technikę, obejrzałam stronę www miejsca itd. Ponieważ ponad 4 lata temu już robiłam taki zabieg a metoda była ta sama, czyli myślę sobie będę zadowolona.
    Teraz już wiem, dlaczego ten stomatolog dał taką ofertę......
    żadną siłą by mnie tam nikt nie zaciągnął dobrowolnie. Ten właśnie serwis posprzedażny i obsługa za kasę którą pół roku ten dentysta operował....
    Naprawdę w połowie chciałam uciec, gdyby nie to że miałam już tą żrącą substancję na zębach.
    Jak dla mnie z takich usług korzystają firmy, które nie mają pomysłu na marketing albo nie szanują klientów, bo tak się czułam u tego dentysty.
    Adam może bardziej lub mniej świadomie ale właśnie zwrócił na to uwagę.
    To był dla mnie ostatni zakup grupowy!

  • Agnieszka Jakubik
    Wpis na grupie Marketing Sportowy w temacie Specjalista od marketingu sportowego..
    25.07.2011, 07:24

    Panowie, czytam to wszystko i od samego początku ciśnie mi się pytanie podstawowe. O jakiej wielkości środkach finansowych mówimy w przypadku wspominanego Klubu ? Na co te środki mają być przeznaczane?
    Bo to punkt wyjściowy dla funkcjonowania Klubu, jego budżetowanie.
    A budżet jak wiemy, jest ściśle powiązany z celami sportowymi jakie chce osiągać w perspektywie 3-5-10 lat.
    Zacznijmy od podstaw a nie od nerwowego szukania sponsorów.
    Tak jak celnie napisali przedmówcy, sponsor kupuje korzyści i musi wiedzieć za co płaci. A tu wachlarz potrafi być szeroki nawet lokalnie, bo Lublin(który trochę znam) nie jest tak małym środowiskiem biznesowym.
    Nie mniej jednak, należy pamiętać również o tym, że domeną w Lublinie są siatkarki ręczne z ekstraklasy, których klub również boryka się z trudnościami.
    Koszykówka mimo, że to fajny sport, w Polsce na dość odległe miejsce jeśli chodzi o jego atrakcyjność....ale...jeśli w zawodnikach jest wola walki o konkretne wyniki sportowe, to trzeba dobrze przeanalizować swoje atuty i rynek potencjalnych sponsorów jak radził jeden z kolegów.
    P.S. Logo klubu nie musi już być zamknięte w historycznym kształcie herbu itp. Patrz nowe logo PGE SKRY Bełchatów, bardzo dobrze przyjete przez Klub Kibica i kibiców.... niesie przekaz na którym Klub buduje swoją markę....
    Logo dobrze gdyby przekazywało pewne wartości a przy okazji należy wziąć pod uwagę jego typografię na wszystkich ewentualnych nośnikach.
    Pozdrawiam wszystkich w tą bezsenną dla mnie noc...:)

  • Agnieszka Jakubik
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Orlen uderza w temat tabu :)
    25.07.2011, 06:39

    Katarzyna Jonio:
    Według mnie owo "tabu" poruszone w kopii Orlenu, o którym wspomina tytuł tego wątku, to nie edukacja kierowców samochodów, że motocykle są wszędzie; to wskazanie, że błędy popełniają i jedni, i drudzy. W spocie widać wyraźnie, że wymóg sygnalizowania zmiany kierunku jazdy (kierunkowskazy), patrzenia w lusterka i zachowywania bezpiecznej odległości to obowiązek zarówno motocyklistów, jak i kierowców samochodów.
    Niestety, o tych trzech wspomnianych aspektach najczęściej zapominają kierowcy samochodów, a cóż, wytykanie błędów najbardziej boli i prowadzi do wymyślania usprawiedliwień typu - to nie ja, to ten niedobry motocykl. Natomiast jeśli kierowca nie wrzuca kierunkowskazów, to utrudnia życie nie tylko motocyklistom (z którymi zazwyczaj się nie utożsamia), ale też innym kierowcom samochodów - i tu już możemy zastosować powiedzenie "nie rób drugiemu, co tobie niemiłe"...
    Kopia traktuje o współżyciu na drodze - samochodów z samochodami, samochodów z motocyklami, motocykli z motocyklami. Jeśli zrozumiemy prosty przekaz reklamy, staniemy się świadomymi i kulturalnymi użytkownikami dróg bez względu na używany rodzaj środka komunikacji.

    Brawa dla Orlenu (i ich agencji ATL :) za wykorzystanie wizerunków Czachora i Hołowczyca - świetne, adekwatne do tematu.. I czy ja tam w tle widzę jeszcze Saletę? :)
    No i hasło "niech żyją" - lekkie, ale bardzo trafne i wymowne! Kopia nie epatuje krwią, drastycznymi widokami, jest "miła i przyjemna", wręcz radosna - a temat jednak dość ważki. Gratuluję.

    I ja się zgadzam z przedmówczynią. Kampania społeczna idealnie spinająca narzędzia jakie daje sponsoring Orlen Teamu. A jak wskazują badania sposnoring o charakterze społecznym staje się pozbawiony wszelkich konotacji odnoszących się do planowanych korzyści sponsorującego.

    A jako kierowca, muszę powiedzieć że mając ciężką nogę i wiele tysięcy przejechanych kilometrów za sobą, to tylko w Polsce widziałam taką ignorancję kierowców samochodów w stosunku do innych uczestników ruchu.
    Sama nie prowadzę motoru, ale będąc ,,plecakiem,, we Włoszech nie mieliśmy żadnych problemów, kierowcy dają drogę nawet stojąc w korku.

    Jeden z Panów poruszył temat TIRÓW, to powiem, że ja nauczyłam się jeździć właśnie we Włoszech, gdzie na wąskiej, krętej czy ze wzgorzami drodze nie trzeba wlec się za kolejką tirów 50 km..... tam jak ja zaczynam wyprzedzać tira to ten automatycznie robi dla mnie miejsce przed sobą, żebym miała gdzie zjechać.
    U nas potrafi przyspieszyć, otrąbić, migać światłami....i rozumiem że jego droga hamowania z taką masą jaką wiezie jest bardzo długa....ale wystarczyłoby gdyby instynktownie mignął światłami do jadącego za nim auta i zrobił mu miejsce przed sobą.... tak wymija się nawet duże kolumny Tirów....
    szkoda że w Polsce nikt tego nie praktykuje :(
    Brak nam kultury na drodze mili Państwo i empatii..... to taka nasza cecha narodowa na drodze, niestety :(

  • Agnieszka Jakubik
    Wpis na grupie SMAKOWITY w temacie Lody czy ciacho ?

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SMAKOWITY

  • Agnieszka Jakubik
    Wpis na grupie Radykalne Wybaczanie w temacie Porażka czy szansa na zmianę życia?

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Radykalne Wybaczanie

  • Agnieszka Jakubik
    Wpis na grupie Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP w temacie Headhunters Group - Meldunek 1
    31.05.2010, 07:11

    dobre dobre.... pozwól proszę ... że wprowadzę ,,ciocię Władzię,, do własnego języka.
    Uwiodła mnie w całej rozciągłości swej i wielkości :)

  • Agnieszka Jakubik
    Wpis na grupie Reaktywacja katastrofa 96 w temacie Pomoc dla rodziny Janusza Kurtyki
    12.05.2010, 21:48

    powstała już fundacja ,,10 kwietnia,, o której wspomnieliście poprzednio
    http://www.fundacja10kwietnia.pl/
    Zgodnie z aktem notarialnym do grona Fundatorów należą: Agora, Asseco Poland Aviva, Citi Handlowy / Bank Handlowy w Warszawie S.A., BZ WBK, Canal+, Fiat Polska, Fundacja PGNiG im. Ignacego Łukasiewicza, Fundacja PZU, Grynhoff Woźny Maliński, Impel, ING Bank Śląski, Kulczyk Holding, Maspex, Netia, P4 / Play, Pekao S.A., PGE, Philip Morris, PKN Orlen, PKO Bank Polski SA, TAURON Polska Energia oraz Telekomunikacja Polska / Orange. Deklaracje jako Członkowie-Założyciele złożyli: BRE Bank, Huawei Polska oraz Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności.

  • Agnieszka Jakubik
    Wpis na grupie ABY POMÓC W 48 GODZIN w temacie Deser z alkoholem,owocami,lodami? Na jutro :)

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN

  • Agnieszka Jakubik
    Wpis na grupie ABY POMÓC W 48 GODZIN w temacie Deser z alkoholem,owocami,lodami? Na jutro :)

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN

  • Agnieszka Jakubik
    Wpis na grupie ABY POMÓC W 48 GODZIN w temacie Deser z alkoholem,owocami,lodami? Na jutro :)

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN

  • Agnieszka Jakubik
    Wpis na grupie ABY POMÓC W 48 GODZIN w temacie Deser z alkoholem,owocami,lodami? Na jutro :)

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN

  • Agnieszka Jakubik
    Wpis na grupie KIBICE SIATKÓWKI w temacie Final Four 2010 - bilety
    28.04.2010, 11:58

    Dla zainteresowanych biletami:
    Od 28 kwietnia (środa) do sprzedaży trafi pula biletów na turniej finałowy Ligi Mistrzów. Bilety pochodzą ze zwrotów od kibiców, którym nie pasował nowy termin turnieju (1-2 maja).

    Bilety będą dostępne w hali Atlas Arena, Dział Promocji w godz. 8.00-15.00 (pokój 045, wejście nr 3 z poziomu 0). Nie prowadzimy rezerwacji miejsc.

    Lista punktów sprzedaży biletów na terenie całej Polski na stronie internetowej kupbilet.pl (punkty sprzedaży).

  • Agnieszka Jakubik
    Wpis na grupie KIBICE SIATKÓWKI w temacie Final Four 2010 - bilety
    31.03.2010, 01:34

    Zapomniałabym, w trakcie meczu są przewidziane dla wszystkich uczestników ,,przeszkadzajki,, my oczywiście polecamy pomaramańczowe pałki kobica z logiem PGE :) Dwie pałeczki świetnie pomagają w wyrażaniu swoich siatkarskich emocji :)

    A w trakcie meczu przewidziany jest konkurs dla uczestników z ciekawymi nagrodami. Jest nawet pomysł z weekendem dla wygranej osoby w jednym z pięknych Hoteli SPA :)

    Jak macie jakieś pytania, w miarę swojej wiedzy w tym temacie służę informacjami :)

    Sama kocham siatkówkę... że o siatkarzach nie wspomnę :) hihi :)

    Pozdrawiam siatkarskie serca i do zobaczenia mam nadzieję na meczach :)Agnieszka Jakubik edytował(a) ten post dnia 31.03.10 o godzinie 01:42

  • Agnieszka Jakubik
    Wpis na grupie KIBICE SIATKÓWKI w temacie Final Four 2010 - bilety
    31.03.2010, 01:28

    Olga Jaromi-Żmuda:
    A wiecie może, czy i jakie atrakcje związane z Final Four będą zorganizowane w Łodzi poza Atlas Areną? Jakieś strefy kibica, telebimy? Imprezy towarzyszące? Alternatywne miejsca, w których będzie można obejrzeć mecze?

    Z informacji najnowszych, owszem jest w planach strefa kibica przy Atlas Arenie wraz z dużym telebimem. To strefa którą zagospodarują pozostali sponsorzy, więc niestety nie znam konkretnych informacji na ten temat.
    Na terenie Miasta Łodzi nie słyszałam o planowanych innych działaniach z tym związanych, ale to pytanie do Włodarzy tego miasta.

    Z ciekawostek, dla tych co mają siatkarskie serce, 7mego Kwietnai zostanie wydany Przegląd Sportowy ze specjalnym dodatkiem SKARB KIBICA specjalnie przygotowanym pod kątem Final Four (wszystkie informacje i ciekawostki) pierwszy zwiastun w poniedziałkowym wydaniu Newsweeka.
    na http://sports.pl będzie można wygrać bilety na mecz w jednej z najlepszych stref (poniżej strefy SUPER VIP).

    W tym samym sektorze moja firma przekazała kolejne bilety fundacji Synapsis na licytację na allegro. Dodatkowo będzie koszulka z autografami siatkarzy PGE SKRA BEŁCHATÓW oraz nigdzie do tej pory nie pokazywane plakaty siatkarzy z ich autografami.
    W tym tygodniu będzie dzień autyzmu i bardzo chcielibyśmy wspomóc dzieciaki które niczemu nie winne rodzą się i całe życie mają z góry inne niż ich rówieśnicy.
    To jak mówią dane, kolejna choroba zaliczana oficjalnie do cywilizacyjnych na równi z Cukrzycą czy AIDS...

    brrr na samą myśl.....

    Dla mnie prywatnie serce skroi się na pół jak widzę takie dzieciaczki i chylę czoła rodzicom, którzy z sercem walczą o lepszą sprawność swych maleństw borykając się z tak wieloma trudnościami...

  • Agnieszka Jakubik
    Wpis na grupie KIBICE SIATKÓWKI w temacie Final Four 2010 - bilety
    24.03.2010, 01:23

    Witajcie, podzielę się ,,ciepłą informacją ,, odnośnie biletów na FF.
    Jeżeli jesteście nadal zainteresowani biletami na FF, to 10 dwudniowych biletów w bardzo dobrym sektorze - na dole w części VIP, będą licytowane na rzecz fundacji SYNAPSIS.
    To fundacja prężnie działająca na rzecz dzieciaczków z autyzmem i jak najwcześniejszego wykrywania autyzmu u dzieci. Cel jest naprawdę ważny, tym bardziej że mało się o tym mówi, a dotyka coraz większej ilości dzieciaczków które się rodzą w tych naszych zapędzoncyh, pełnych stresów czasach.
    Aukcje będą na Allegro ale również w Trójce radiowej.
    Dodatkowo będzie wraz z takim dwudniowym biletem wylicytować np. piłkę, koszulkę lub plakat z autografami zawodników PGE SKRA Bełchatów.
    Pozdrawiam....

  • Agnieszka Jakubik
    Wpis na grupie Ex Philip Morris w temacie Cześć ExPhilipy!
    21.03.2010, 17:03

    Oj widzę tu wielu Philipów.... tylko że z moich czasów znam tylko trzech :) Kurcze... a macie tu rozdział dla Emerytów ???:)

    Pozdrawiam gorąco :)
    aGa

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do