Agnieszka Jagodzka

Ekspert ds. Procedur i Procesów Operacyjnych w Departamencie Operacji Detalicznych, Raiffeisen Polbank
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Audyt Audyt Wewnętrzny Kontrole wewnętrzne Bankowość detaliczna Zarządzanie zespołem Tworzenie manuali systemowych Tworzenie procedur i przekazywanie do operacyjnej realizacji Tworzenie procedur i ich przekazywanie do obsługi operacyjnej projekty wdrażania nowych produktów

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Bank BNP Paribas
Ekspert ds. Procedur i Procesów Operacyjnych w Departamencie Operacji Detalicznych
Tworzenie i wdrażanie standardów w zakresie operacyjnej obsługi Klientów Indywidualnych i Małych Przedsiębiorstw.
Przygotowywanie procesów i regulacji wewnętrznych w zakresie obsługi operacyjnej Klientów Indywidualnych i Małych Przedsiębiorstw.
Prowadzenie lub udział w projektach dotyczących obsługi operacyjnej Klienta Indywidualnego i Małych Przedsiębiorstw.
Udział w tworzeniu nowych produktów bankowych oraz rozwiązań systemowych.
Przygotowywanie komunikacji wewnętrznej dotyczącej usprawnień, nowych produktów/procesów.
Wsparcie i obsługa zapytań w zakresie procesów dla Klienta wewnętrznego Banku.
Organizowanie spotkań, warsztatów w zakresie prowadzonych projektów.
Wprowadzanie zmian w istniejących procesach i procedurach związanych z rozwojem produktu.
Opiniowanie procedur i procesów związanych z rozwojem produktu.
Bank BNP Paribas
Ekspert ds. Wsparcia Rozwoju Rachunków w Departamencie Operacji
Prowadzenie i uczestnictwo w projektach w zakresie rozwoju rachunków.
Wprowadzanie zmian w istniejących procesach i procedurach związanych z rozwojem rachunków.
Opiniowanie procedur i procesów związanych z rozwojem rachunku.
Udział w tworzeniu nowych produktów bankowych.
Nadzór nad testami przy wdrażaniu usprawnień systemowych i nowych produktów bankowych w ramach prowadzonego projektu.
Prowadzenie prezentacji i szkoleń wewnętrznych w zakresie rozwoju rachunku.
Analizowanie i interpretowanie danych dotyczących efektywności wdrażanych procesów, tworzenie rekomendacji.
RAIFFESIEN BANK POLSKA S.A.
Kierownik Zespołu Obsługi Klientów Indywidualnych w Departamencie Operacji
Nadzorowanie i organizowanie pracy bieżącej Zespołu (składającego się z dwóch sekcji) w zakresie obsługi posprzedażowej Klientów VIP, Małych Przedsiębiorstw oraz Klientów Indywidualnych.
Udział w tworzeniu nowych produktów bankowych obsługiwanych przez Zespół.
Budowanie nowych i usprawnianie obecnych procesów obsługi.
Opiniowanie, aktualizowanie i tworzenie nowych aktów normatywnych (procedur) w części detalicznej Banku.
Ustalanie celów na następny rok dla pracowników Zespołu.
Ustalanie wskaźników procesów obsługiwanych w Zespole.
Przeprowadzanie ocen kwartalnych i rocznych pracowników Zespołu.
RAIFFESIEN BANK POLSKA S.A.
Lider Grupy Zespołu Obsługi Klientów Indywidualnych w Departamencie Operacji
Nadzorowanie i organizowanie pracy bieżącej Zespołu w zakresie Klientów Indywidualnych.
Udział w tworzeniu nowych produktów bankowych obsługiwanych przez Zespół.
Budowanie nowych i usprawnianie obecnych procesów obsługi produktów.
Opiniowanie, aktualizowanie i tworzenie nowych aktów normatywnych (procedur) w części detalicznej Banku.
Współudział w ustalaniu celów na następny rok dla pracowników Zespołu.
Współudział w ustalaniu wskaźników procesów obsługiwanych w Zespole.
Współudział w ocenach kwartalnych i rocznych pracowników Zespołu.
Wykonywanie kontroli funkcjonalnej w wyznaczonych obszarach w Zespole.
Zastępstwo koordynatora Wydziału podczas jego nieobecności
RAIFFESIEN BANK POLSKA S.A.
Specjalista ds. operacji w Departamencie Obsługi Operacji Bankowości Detalicznej
Bieżąca kontrola /analiza lokat terminowych klienta detalicznego, wyjaśnianie nieprawidłowości.
Zgłaszanie błędów systemowych współpraca z IT i Business Services.
Tworzenie instrukcji systemowych wspomagających pracę bieżącą w zespole.
Udział w tworzeniu wymagań systemowych nowych produktów dla klienta detalicznego.
Udział w testowaniu nowych rozwiązań systemowych w wyznaczonym zakresie.
Uzgadnianie kont wewnętrznych Banku.
Wyjaśnienie i bieżąca kontrola nieprawidłowości związanych z obsługą przelewów.
Rozwiązywanie reklamacji Klientów w wyznaczonym zakresie.
RAIFFESIEN BANK POLSKA S.A.
Młodszy Specjalista ds. operacji w Departamencie Obsługi Operacji Bankowości Detalicznej
Kompleksowa obsługa wniosków klientów detalicznych (produkt depozytowy/kredytowy).
Kompleksowa obsługa dyspozycji posprzedażowych klientów detalicznych (m.in. spłaty, przelewy, zamknięcia).
Uzgadnianie kont wewnętrznych Banku.
Czynności związane z obsługą przesyłek KIR.
Wyjaśnienie i bieżąca kontrola nieprawidłowości związanych z obsługą przelewów przychodzących.
Rozwiązywanie reklamacji Klientów w wyznaczonym zakresie.
Bank Millennium S.A.
Asystent Bankowy
Wprowadzenie do systemów bankowych operacji otrzymanych Elixir i Sybir.
Przygotowanie i księgowanie dokumentów księgowych do wysyłki w systemach Elixir i Sybir.
Księgowanie wszelkich korekt dotyczących operacji wysyłanych i otrzymywanych oraz prowizji.
Realizacja poleceń wypłaty zagranicę i z zagranicy.
Wprowadzanie zleceń stałych i personalizacja czeków.
Przygotowywanie potwierdzeń dla Klientów i odpowiedzi na reklamacje.
Przygotowywanie spraw przeznaczonych do archiwizacji, w tym uzgadnianie raportów potwierdzających wysłane operacje z oryginalnymi dokumentami.
Logo
Asystent w Biurze Sprzedaży
Polsko-Amerykański Bank Hipoteczny SA
Pierwszy kontakt z Klientem i umawianie Klientów na spotkanie z pracownikami uprawnionymi do sprzedaży kredytu hipotecznego.
Logo
Asystentka-Sekretarka
Rokal Sp. z o.o.
Pierwszy kontakt z Klientem i umawianie Klientów na spotkanie z pracownikami uprawnionymi do sprzedaży produktu.
Prace biurowe: zapewnienie materiałów reklamowych, cenników, korespondencja z kontrahentami

Edukacja

Logo
Marketing i Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Finanse/Ekonomia
Audyt/Podatki
Finanse/Ekonomia
Kontroling

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.