Umiejętności
GIMP
Google Adwords
Pakiet MS Office na poziomie bardzo dobrym
CMS Wordpress
Google Analytics (Podstawy)
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds. Marketingu
Zakres obowiązków:
Kompleksowa koordynacja komunikacji marketingowej spółki w Polsce, Rumunii, Bułgarii i na Słowacji:
· współtworzenie i realizacja strategii firmy w ramach prowadzonych akcji marketingowych;
· uczestnictwo w tworzeniu budżetu marketingowego i bieżąca kontrola wydatków marketingowych w ramach ustalonego budżetu;
· projektowanie, testowanie oraz selekcja koncepcji komunikacyjnych w celu przygotowania rekomendacji rocznego planu aktywności marketingowej;
· wdrażanie komunikacji do oddziałów;
· analizowanie wyników przeprowadzonych akcji w celu monitorowania efektywności wydatkowania powierzonego budżetu oraz identyfikacji obszarów wymagających poprawy lub działających szczególnie dobrze;
· współpraca z zewnętrznymi partnerami (dom mediowy, agencja reklamowa) w zakresie wdrażania uzgodnionej komunikacji, w szczególności przygotowywanie uzgodnionych ATL-owych materiałów – Polska i zagranica;
· prowadzenie spójnej polityki PR-owej, zgodnej ze strategią firmy;
· uczestnictwo w przeprowadzanych badaniach konsumenckich.
Kompleksowa koordynacja komunikacji marketingowej spółki w Polsce, Rumunii, Bułgarii i na Słowacji:
· współtworzenie i realizacja strategii firmy w ramach prowadzonych akcji marketingowych;
· uczestnictwo w tworzeniu budżetu marketingowego i bieżąca kontrola wydatków marketingowych w ramach ustalonego budżetu;
· projektowanie, testowanie oraz selekcja koncepcji komunikacyjnych w celu przygotowania rekomendacji rocznego planu aktywności marketingowej;
· wdrażanie komunikacji do oddziałów;
· analizowanie wyników przeprowadzonych akcji w celu monitorowania efektywności wydatkowania powierzonego budżetu oraz identyfikacji obszarów wymagających poprawy lub działających szczególnie dobrze;
· współpraca z zewnętrznymi partnerami (dom mediowy, agencja reklamowa) w zakresie wdrażania uzgodnionej komunikacji, w szczególności przygotowywanie uzgodnionych ATL-owych materiałów – Polska i zagranica;
· prowadzenie spójnej polityki PR-owej, zgodnej ze strategią firmy;
· uczestnictwo w przeprowadzanych badaniach konsumenckich.
Specjalista ds. Marketingu Międzynarodowego
Kompleksowa koordynacja działań marketingowych prowadzonych w Dziale Marketingu w Rumunii, Bułgarii, Słowacji i Wielkiej Brytanii:
· monitorowanie zamówień kampanii reklamowych w zakresie reklamy masowej
· koordynowanie i zlecanie kampanii reklamowych odpowiednim mediom
· koordynowanie przebiegu zamówienia
· kontrolowanie wydatków związanych z działaniami ogólnopolskimi i regionalnymi
· negocjowanie warunków zamówień dot. działań marketingowych
· koordynowanie działań Public Relations
· zamawianie i koordynowanie produkcji materiałów reklamowych
· monitorowanie zamówień kampanii reklamowych w zakresie reklamy masowej
· koordynowanie i zlecanie kampanii reklamowych odpowiednim mediom
· koordynowanie przebiegu zamówienia
· kontrolowanie wydatków związanych z działaniami ogólnopolskimi i regionalnymi
· negocjowanie warunków zamówień dot. działań marketingowych
· koordynowanie działań Public Relations
· zamawianie i koordynowanie produkcji materiałów reklamowych
Junior Product Manager
· przygotowanie harmonogramów wydawniczych i planów produkcyjnych dla podległych produktów
· analiza oraz badania rynku i konkurencji
· raportowani wyników sprzedaży, realizacji działań marketingowych i założeń budżetowych
· tworzenie i realizacja planów promocyjnych - ATL i BTL
· opieka nad stronami internetowymi produktów oraz działania PR
· współpraca z licencjodawcami, partnerami promocyjnymi i agencjami
· analiza oraz badania rynku i konkurencji
· raportowani wyników sprzedaży, realizacji działań marketingowych i założeń budżetowych
· tworzenie i realizacja planów promocyjnych - ATL i BTL
· opieka nad stronami internetowymi produktów oraz działania PR
· współpraca z licencjodawcami, partnerami promocyjnymi i agencjami
Specjalista ds. marketingu – Dział Projektów Internetowych – StepStone.pl
· pozyskiwanie i negocjowanie warunków współpracy z partnerami, mediami i patronami medialnymi
· opracowanie koncepcji materiałów reklamowych ATL i BTL
· monitoring efektywności prowadzonych działań marketingowych
· opracowanie koncepcji kampanii promocyjnych i e-mail marketingu
· opracowanie raportów dotyczących rynku pracy
· opracowanie koncepcji materiałów reklamowych ATL i BTL
· monitoring efektywności prowadzonych działań marketingowych
· opracowanie koncepcji kampanii promocyjnych i e-mail marketingu
· opracowanie raportów dotyczących rynku pracy
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.