Agnieszka Góra

Account Manager w Zespole Sprzedaży Klientów Agencyjnych Grupa Onet.pl S.A.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.
Product Agency Sales Manager
dział agencyjny :
- pełna obsługa domów mediowych oraz agencji reklamowych
- planowanie i optymalizacja kampanii reklamowych
- negocjacje cenowe i bieżąca obsługa klientów, utrzymywanie kontaktów, prezentacje
- przygotowywanie niestandardowych kampanii, projektów, produktów we współpracy z klientami
- aktywne działanie na rzecz rozwoju i sprzedaży produktów Native & Content Marketing
Business Consulting Sp. z o.o.
Account Manager w Dziale Media Miejskie
- outdoor, new outdoor, ambient
- sprzedaż, planowanie, nadzór i realizacja kampanii na nośnikach OOH, oraz kampanii ambientowych
- aktywne pozyskiwanie oraz utrzymywanie kontaktów z Klientami
- tworzenie media planów i prezentacji
- prowadzenie prezentacji
- prowadzenie negocjacji z Klientami
- współpraca z domami mediowymi, agencjami reklamowymi, Klientami bezpośrednimi
Internet Media Services S.A.
Dział Audiomarketingu - Sprzedaży Reklam -Media Manager
- sprzedaż, planowanie, nadzór i realizacja kampanii audio oraz Digital Signage w miejscu sprzedaży – blisko potencjalnych Klientów.
- koordynacja produkcji spotów radiowych i materiałów video
- aktywne pozyskiwanie oraz utrzymywanie kontaktów z Klientami
- tworzenie media planów i prezentacji
- prowadzenie prezentacji
- prowadzenie negocjacji z Klientem
- współpraca z domami mediowymi, agencjami reklamowymi
- współpraca z Galeriami i Sieciami Handlowymi na terenie całej Polski
- praca w oparciu o program CRM
Internet Media Services S.A.
Dział Rozwoju - Specjalista ds. Telemarketingu
- tworzenie baz klientów.
- kontakt z kluczowymi i potencjalnymi klientami
- techniczne i administracyjne aspekty związane z przygotowaniem prezentacji, ofert i cenników usług i produktów
- przygotowywanie zleconych zestawień, opracowań, raportów
- pilnowanie obiegu dokumentów
- przygotowywanie aneksów i umów dla klientów
- nadzór nad aktualizacja w bazie CRM
Telbridge Sp. z o.o.
Młodszy Specjalista ds. Jakości , Trener
- przeprowadzanie szkoleń produktowych , z Profesjonalnej Obsługi Klienta , Nowoczesnych Strategii Technik Sprzedaży, Efektywnej Komunikacji, Programu Pozyskiwania Klientów ( grupowe i indywidualne)
- przeprowadzanie coachingów
- nadzór i monitoring efektów pracy konsultantów
- raportowanie, monitorowanie prowadzonych rozmów w akcjach sprzedażowych i na infolinii,
- dbałość o wysoką jakość obsługi klienta
Telbridge Sp. z o.o.
Specjalista ds. Sprzedaży
- sprzedaż pozycji książkowych dla specjalistów
- sprzedaż oprogramowań dla specjalistów
- przygotowywanie ofert dla Klientów
- negocjacje z klientem
Polskie Centrum Marketingowe
Specjalista ds. Sprzedaży
- sprzedaż usług zleconych przez firmę
- obsługa Klienta
- przygotowywanie ofert dla Klientów
- negocjacje z klientem

Szkolenia i kursy

25.07.2011r - szkolenie organizowane przez Grupę TROP " Rola trenera w rozwijaniu organizacji "

30.11.2007r - szkolenie organizowane przez Pana Mariusza Trojanowskiego „ Techniki Sprzedaży i Prezentacji Osobistej”

16.11.2007r – szkolenie organizowane przez Pana Mariusza Trojanowskiego „ Oddziaływanie na Klienta w punkcie sprzedaży – Merchandising”


19-20.05.2007r. – szkolenia organizowane przez AIESEC; blok tematyczny „Media i Internet”; zakres: domy mediowe, e-biznes, kanały komunikacji, copywriting, marketing internetowy dla małych przedsiębiorstw;

12-13.04.2007r. – szkolenie – „Profesjonalne Negocjacje w Biznesie” prowadzone przez prof. Z. Nęckiego, organizowane przez Europejskie Centrum Edukacyjno-Doradcze; tematyka: style negocjacyjne, style komunikowania, oddziaływanie persfazyjne;


04.2007r. – szkolenie – „ Negocjacje Handlowe w Eksporcie „ przeprowadzone przez konsorcjum firm Ove Arup & Partners International Ltd. Sp. z o.o. Oddział w Polsce oraz Policy & Action Group Uniconsult Sp. z o.o. tematyka : wstęp do negocjacji, kluczowe parametry negocjacji, strategie i taktyki negocjacyjne, jak skutecznie przekonywać, negocjacje ze słabszej strony;

06.2007 – Udział w Konferencji WallStreet – organizowanej przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych;


02.2005 – Szkolenie w Polskim Centrum Marketingowym; dotyczące nowoczesnych strategii technik sprzedaży, wizerunku personalnego;

Edukacja

Logo
Polish-American Management Center-Mini MBA-Studium Menedżerskie" mapa" poruszania sie menedżera po świecie biznesu, MBA
Uniwersytet Łódzki
Logo
Wydział Menedżerski Kierunek Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, licencjackie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

-snowboard i aktywny wypoczynek
-podróże
-rolki
-motocykle

Inne

Moja filozofia pracy : działać jak najszybciej i jak najlepiej

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Castingi
Castingi
MODA I CASTINGI fashion vogue mode fangle style
Domy Mediowe
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] ) https://www.facebook.com/DomyMediowe ht
firma IDEALNA
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
Forum Zarządzania
Forum Zarządzania
Nieformalne Stowarzyszenie Menedżerów. Forum wymiany doświadczeń i uwag na temat polskich przedsiębiorstw i problemów z jakimi borykają cię osoby odpowiedzialne za zarządzanie przedsiębiorstwem.
Fotografia Mody
Fotografia Mody
fotografia
Giełda
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
ISMS  SZBI
ISMS SZBI
Zarządzanie Bezpieczeństwem Informacji
Kobiety
Kobiety
SUPER Grupa dla każdej Pani, a i również dla przystojnych Panów. Zapraszamy :o)
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów