Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Product Agency Sales Manager
dział agencyjny :
- pełna obsługa domów mediowych oraz agencji reklamowych
- planowanie i optymalizacja kampanii reklamowych
- negocjacje cenowe i bieżąca obsługa klientów, utrzymywanie kontaktów, prezentacje
- przygotowywanie niestandardowych kampanii, projektów, produktów we współpracy z klientami
- aktywne działanie na rzecz rozwoju i sprzedaży produktów Native & Content Marketing
- pełna obsługa domów mediowych oraz agencji reklamowych
- planowanie i optymalizacja kampanii reklamowych
- negocjacje cenowe i bieżąca obsługa klientów, utrzymywanie kontaktów, prezentacje
- przygotowywanie niestandardowych kampanii, projektów, produktów we współpracy z klientami
- aktywne działanie na rzecz rozwoju i sprzedaży produktów Native & Content Marketing
Account Manager w Dziale Media Miejskie
- outdoor, new outdoor, ambient
- sprzedaż, planowanie, nadzór i realizacja kampanii na nośnikach OOH, oraz kampanii ambientowych
- aktywne pozyskiwanie oraz utrzymywanie kontaktów z Klientami
- tworzenie media planów i prezentacji
- prowadzenie prezentacji
- prowadzenie negocjacji z Klientami
- współpraca z domami mediowymi, agencjami reklamowymi, Klientami bezpośrednimi
- sprzedaż, planowanie, nadzór i realizacja kampanii na nośnikach OOH, oraz kampanii ambientowych
- aktywne pozyskiwanie oraz utrzymywanie kontaktów z Klientami
- tworzenie media planów i prezentacji
- prowadzenie prezentacji
- prowadzenie negocjacji z Klientami
- współpraca z domami mediowymi, agencjami reklamowymi, Klientami bezpośrednimi
Dział Audiomarketingu - Sprzedaży Reklam -Media Manager
- sprzedaż, planowanie, nadzór i realizacja kampanii audio oraz Digital Signage w miejscu sprzedaży – blisko potencjalnych Klientów.
- koordynacja produkcji spotów radiowych i materiałów video
- aktywne pozyskiwanie oraz utrzymywanie kontaktów z Klientami
- tworzenie media planów i prezentacji
- prowadzenie prezentacji
- prowadzenie negocjacji z Klientem
- współpraca z domami mediowymi, agencjami reklamowymi
- współpraca z Galeriami i Sieciami Handlowymi na terenie całej Polski
- praca w oparciu o program CRM
- koordynacja produkcji spotów radiowych i materiałów video
- aktywne pozyskiwanie oraz utrzymywanie kontaktów z Klientami
- tworzenie media planów i prezentacji
- prowadzenie prezentacji
- prowadzenie negocjacji z Klientem
- współpraca z domami mediowymi, agencjami reklamowymi
- współpraca z Galeriami i Sieciami Handlowymi na terenie całej Polski
- praca w oparciu o program CRM
Dział Rozwoju - Specjalista ds. Telemarketingu
- tworzenie baz klientów.
- kontakt z kluczowymi i potencjalnymi klientami
- techniczne i administracyjne aspekty związane z przygotowaniem prezentacji, ofert i cenników usług i produktów
- przygotowywanie zleconych zestawień, opracowań, raportów
- pilnowanie obiegu dokumentów
- przygotowywanie aneksów i umów dla klientów
- nadzór nad aktualizacja w bazie CRM
- kontakt z kluczowymi i potencjalnymi klientami
- techniczne i administracyjne aspekty związane z przygotowaniem prezentacji, ofert i cenników usług i produktów
- przygotowywanie zleconych zestawień, opracowań, raportów
- pilnowanie obiegu dokumentów
- przygotowywanie aneksów i umów dla klientów
- nadzór nad aktualizacja w bazie CRM
Młodszy Specjalista ds. Jakości , Trener
- przeprowadzanie szkoleń produktowych , z Profesjonalnej Obsługi Klienta , Nowoczesnych Strategii Technik Sprzedaży, Efektywnej Komunikacji, Programu Pozyskiwania Klientów ( grupowe i indywidualne)
- przeprowadzanie coachingów
- nadzór i monitoring efektów pracy konsultantów
- raportowanie, monitorowanie prowadzonych rozmów w akcjach sprzedażowych i na infolinii,
- dbałość o wysoką jakość obsługi klienta
- przeprowadzanie coachingów
- nadzór i monitoring efektów pracy konsultantów
- raportowanie, monitorowanie prowadzonych rozmów w akcjach sprzedażowych i na infolinii,
- dbałość o wysoką jakość obsługi klienta
Szkolenia i kursy
25.07.2011r - szkolenie organizowane przez Grupę TROP " Rola trenera w rozwijaniu organizacji "
30.11.2007r - szkolenie organizowane przez Pana Mariusza Trojanowskiego „ Techniki Sprzedaży i Prezentacji Osobistej”
16.11.2007r – szkolenie organizowane przez Pana Mariusza Trojanowskiego „ Oddziaływanie na Klienta w punkcie sprzedaży – Merchandising”
19-20.05.2007r. – szkolenia organizowane przez AIESEC; blok tematyczny „Media i Internet”; zakres: domy mediowe, e-biznes, kanały komunikacji, copywriting, marketing internetowy dla małych przedsiębiorstw;
12-13.04.2007r. – szkolenie – „Profesjonalne Negocjacje w Biznesie” prowadzone przez prof. Z. Nęckiego, organizowane przez Europejskie Centrum Edukacyjno-Doradcze; tematyka: style negocjacyjne, style komunikowania, oddziaływanie persfazyjne;
04.2007r. – szkolenie – „ Negocjacje Handlowe w Eksporcie „ przeprowadzone przez konsorcjum firm Ove Arup & Partners International Ltd. Sp. z o.o. Oddział w Polsce oraz Policy & Action Group Uniconsult Sp. z o.o. tematyka : wstęp do negocjacji, kluczowe parametry negocjacji, strategie i taktyki negocjacyjne, jak skutecznie przekonywać, negocjacje ze słabszej strony;
06.2007 – Udział w Konferencji WallStreet – organizowanej przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych;
02.2005 – Szkolenie w Polskim Centrum Marketingowym; dotyczące nowoczesnych strategii technik sprzedaży, wizerunku personalnego;
30.11.2007r - szkolenie organizowane przez Pana Mariusza Trojanowskiego „ Techniki Sprzedaży i Prezentacji Osobistej”
16.11.2007r – szkolenie organizowane przez Pana Mariusza Trojanowskiego „ Oddziaływanie na Klienta w punkcie sprzedaży – Merchandising”
19-20.05.2007r. – szkolenia organizowane przez AIESEC; blok tematyczny „Media i Internet”; zakres: domy mediowe, e-biznes, kanały komunikacji, copywriting, marketing internetowy dla małych przedsiębiorstw;
12-13.04.2007r. – szkolenie – „Profesjonalne Negocjacje w Biznesie” prowadzone przez prof. Z. Nęckiego, organizowane przez Europejskie Centrum Edukacyjno-Doradcze; tematyka: style negocjacyjne, style komunikowania, oddziaływanie persfazyjne;
04.2007r. – szkolenie – „ Negocjacje Handlowe w Eksporcie „ przeprowadzone przez konsorcjum firm Ove Arup & Partners International Ltd. Sp. z o.o. Oddział w Polsce oraz Policy & Action Group Uniconsult Sp. z o.o. tematyka : wstęp do negocjacji, kluczowe parametry negocjacji, strategie i taktyki negocjacyjne, jak skutecznie przekonywać, negocjacje ze słabszej strony;
06.2007 – Udział w Konferencji WallStreet – organizowanej przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych;
02.2005 – Szkolenie w Polskim Centrum Marketingowym; dotyczące nowoczesnych strategii technik sprzedaży, wizerunku personalnego;
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
-snowboard i aktywny wypoczynek
-podróże
-rolki
-motocykle
-podróże
-rolki
-motocykle
Inne
Moja filozofia pracy : działać jak najszybciej i jak najlepiej
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] )
https://www.facebook.com/DomyMediowe
ht
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
Forum Zarządzania
Nieformalne Stowarzyszenie Menedżerów. Forum wymiany doświadczeń i uwag na temat polskich przedsiębiorstw i problemów z jakimi borykają cię osoby odpowiedzialne za zarządzanie przedsiębiorstwem.
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów