Języki
angielski
biegły
niemiecki
biegły
Doświadczenie zawodowe
Account Manager and Contact Center Manager
• Business Development
• Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy
• Zarządzanie projektami – wdrażanie i organizacja
• Nadzór pracy zespołów realizujących projekty
• Planowanie budżetów i ich realizacja, kontrola finansów w ramach prowadzonych projektów
• Bieżąca analiza, kontrola jakości świadczonych usług oraz optymalizacja procesów na projektach
• Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy
• Zarządzanie projektami – wdrażanie i organizacja
• Nadzór pracy zespołów realizujących projekty
• Planowanie budżetów i ich realizacja, kontrola finansów w ramach prowadzonych projektów
• Bieżąca analiza, kontrola jakości świadczonych usług oraz optymalizacja procesów na projektach
Account Manager German Market
• Zarządzanie projektami – wdrażanie i organizacja (Inbound, Outbound, pisemna obsługa klienta)
• Opieka nad Klientami polskimi i niemieckimi
• Nadzór pracy zespołów realizujących projekty
• Pozyskiwanie Klientów (przygotowywanie prezentacji, ofert handlowych)
• Planowanie budżetów i ich realizacja, kontrola finansów w ramach prowadzonych projektów
• Nadzór nad rekrutacją pracowników
• Bieżąca analiza przebiegu akcji, kontrola jakości świadczonych usług oraz optymalizowanie procesów na projektach
• Opieka nad Klientami polskimi i niemieckimi
• Nadzór pracy zespołów realizujących projekty
• Pozyskiwanie Klientów (przygotowywanie prezentacji, ofert handlowych)
• Planowanie budżetów i ich realizacja, kontrola finansów w ramach prowadzonych projektów
• Nadzór nad rekrutacją pracowników
• Bieżąca analiza przebiegu akcji, kontrola jakości świadczonych usług oraz optymalizowanie procesów na projektach
Kierownik projektów
• kontrolowanie jakości i terminowości prac wykonywanych przez zespół
• stała współpraca z klientem niemieckim
• szkolenie i monitorowanie prac zespołu
• stały rozwój projektu
• raportowanie i analiza wyników zespołu
• pomoc merytoryczna dla zespołu
• zadania administracyjno-operacyjne
• stała współpraca z klientem niemieckim
• szkolenie i monitorowanie prac zespołu
• stały rozwój projektu
• raportowanie i analiza wyników zespołu
• pomoc merytoryczna dla zespołu
• zadania administracyjno-operacyjne
Specjalista ds. prenumerat niemieckich
• pisemna obsługa klienta niemieckiego przy pomocy programu SAP
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing bezpośredni
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
• muzyka, snowboard, podróże