Umiejętności
Prawo jazdy kat B
Ukończony Kurs Księgowości
umiejętność pracy w sytuacjach stresowych
Systematyczność i uporządkowanie działań
Umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole; jak również efektywne kierowanie zespołem
Obsługa komputera i wszelkich programów biurowych
Administrator systemu księgowego Handel Symfonia
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Wsparcia Zarządu oraz p.o. Kierownika Działu Obsługi Klienta
● Uczestniczyłam w tworzeniu spółek, zarządzaniu marki ULRICH (100% rozpoznawalności w branży i ok. 30% pośród potencjalnych użytkowników końcowych). ● Kontrolowałam, planowałam oraz zarządzałam większością kosztów firmy (np. administracja, telefony, banki, paliwo, media plany – koszty łączne ok. 250.000 miesięcznie) w ten sposób, iż udało mi się zredukować budżet o 25%. ● Inicjowałam szereg zmian zapewniających efektywność i profesjonalizm w podległych mi działach,
● Byłam odpowiedzialna za budżetowanie i controlling także podległych mi działów, ● Dokonałam restrukturyzacji Działu Obsługi Klienta, co zaskutkowało spadkiem czasu obsługi pojedynczego zamówienia z 5 godzin do 30 minut przy redukcji kadr o dwa stanowiska, ● Uczestniczyłam w szeregu udanych procesach selekcji, rekrutacji i rozwoju kadry pracowniczej ok. 40 osobowego zespołu,
● Wprowadziłam i zarządzałam szeregiem procedur firmowych (ogólno – firmowe, poszczególnych Działów),
● Wspierałam organizacyjnie Dział Handlowy
● Byłam odpowiedzialna za budżetowanie i controlling także podległych mi działów, ● Dokonałam restrukturyzacji Działu Obsługi Klienta, co zaskutkowało spadkiem czasu obsługi pojedynczego zamówienia z 5 godzin do 30 minut przy redukcji kadr o dwa stanowiska, ● Uczestniczyłam w szeregu udanych procesach selekcji, rekrutacji i rozwoju kadry pracowniczej ok. 40 osobowego zespołu,
● Wprowadziłam i zarządzałam szeregiem procedur firmowych (ogólno – firmowe, poszczególnych Działów),
● Wspierałam organizacyjnie Dział Handlowy
Szkolenia i kursy
kurs (indywidualny) księgowości EDUKADR- „Mała księgowość w teorii i praktyce” - zakończony egzaminem
luty 2016
kurs "Zarządzanie zespołem ludzi” - (Certifikat Zarządzanie Coachingowe)
sierpień 2011
Brian Tracy
kurs "Efektywna Współpraca w Zespole”
marzec 2010
Katarzyna Korpolewska
kurs „Współpraca i relacje w zespole”
październik 2009
Katarzyna Korpolewska
kurs „Profesjonalna Obsługa Klienta”
sierpień 2009
Infor Training
seminarium „Nowoczesna Sekretarka – Asystentka” – OPWZ
lipiec 2008
Gunter MAIER
kurs obsługi komputera (Windows, MS Office, Outlook, internet) – INFO-CLASS
kwiecień 1998
INFO-CLASS
luty 2016
kurs "Zarządzanie zespołem ludzi” - (Certifikat Zarządzanie Coachingowe)
sierpień 2011
Brian Tracy
kurs "Efektywna Współpraca w Zespole”
marzec 2010
Katarzyna Korpolewska
kurs „Współpraca i relacje w zespole”
październik 2009
Katarzyna Korpolewska
kurs „Profesjonalna Obsługa Klienta”
sierpień 2009
Infor Training
seminarium „Nowoczesna Sekretarka – Asystentka” – OPWZ
lipiec 2008
Gunter MAIER
kurs obsługi komputera (Windows, MS Office, Outlook, internet) – INFO-CLASS
kwiecień 1998
INFO-CLASS
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Zainteresowania
● Turystyczna jazda na rowerze.
● Polska literatura współczesna.
● Psychologia społeczna.
● Polska literatura współczesna.
● Psychologia społeczna.