Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Marketing Project Manager CE/EZ
Selena FM.SA.
• Przygotowywanie rocznych oraz kwartalnych planów akcji marketingowych, obejmujących rozwój podległych marek oraz określonych grup produktowych.
• Realizacja budżetu oraz akcji marketingowych krótko i długoterminowych
• Analizowanie wielkości sprzedaży poszczególnych marek oraz grup produktowych
• Przygotowywanie pełnych mechanik, kalkulacji oraz raportów działań marketingowych (akcje promocyjne push, pull, lokalne promocje sprzedażowe
• Bezpośrednia współpraca z działem graficznym w przygotowywaniu materiałów komunikacji marketingowej oraz współpraca z działem produktowym w opracowaniu komunikacji oraz projektów opakowań (etykiety, blistry)
• Dbanie o spójność komunikacji oraz akcji marketingowych wdrażanych w poszczególnych krajach rynku CE/EZ, ich zgodność z systemem identyfikacji wizualnej poszczególnych marek oraz ze strategią marketingową Grupy.
• Realizacja budżetu oraz akcji marketingowych krótko i długoterminowych
• Analizowanie wielkości sprzedaży poszczególnych marek oraz grup produktowych
• Przygotowywanie pełnych mechanik, kalkulacji oraz raportów działań marketingowych (akcje promocyjne push, pull, lokalne promocje sprzedażowe
• Bezpośrednia współpraca z działem graficznym w przygotowywaniu materiałów komunikacji marketingowej oraz współpraca z działem produktowym w opracowaniu komunikacji oraz projektów opakowań (etykiety, blistry)
• Dbanie o spójność komunikacji oraz akcji marketingowych wdrażanych w poszczególnych krajach rynku CE/EZ, ich zgodność z systemem identyfikacji wizualnej poszczególnych marek oraz ze strategią marketingową Grupy.
Specjalista ds. marketingu (AAO, MEA, EZ, AMS)
NPD (New Product Development ) wprowadzanie produktów na rynek (samodzielne opracowywanie komunikacji produktowej, marketingowej dla produktów chemii budowlanej (piany, kleje, silikony)
• Opracowywanie materiałów komunikacyjnych, produktowych i korporacyjnych, materiałów ATL, BTL pod promocje, wizualizacje POS, współpraca z agencjami zewnętrznymi (reklamowymi, drukarniami, firmami multimedialnymi), bezpośrednia współpraca z działem graficznym
• Analizy marketingowe (jakościowe, ilościowe), wsparcie badań rynku, potrzeb klienta, monitorowanie działań konkurencji oraz reagowanie na zmiany sytuacji rynkowej
• Wsparcie, motywowanie, audyt działalności marketingowej (zgodności z planem oraz strategią Grupy) spółek regionu EZ i AAO
• Opracowywanie materiałów komunikacyjnych, produktowych i korporacyjnych, materiałów ATL, BTL pod promocje, wizualizacje POS, współpraca z agencjami zewnętrznymi (reklamowymi, drukarniami, firmami multimedialnymi), bezpośrednia współpraca z działem graficznym
• Analizy marketingowe (jakościowe, ilościowe), wsparcie badań rynku, potrzeb klienta, monitorowanie działań konkurencji oraz reagowanie na zmiany sytuacji rynkowej
• Wsparcie, motywowanie, audyt działalności marketingowej (zgodności z planem oraz strategią Grupy) spółek regionu EZ i AAO
Solution Manager
DeLaval Sp.zo.o.
• Zarządzanie ekonomiczną marką DeLaval Bosio oraz grupą jej produktów (nadzorowanie, rozwijanie oraz kontrolowanie kanałów dystrybucji, kontrola sprzedaży, marketing, strony www)
• Monitorowanie i analizowanie wyników przeprowadzonych działań z zakresu marketingu oraz sprzedaży
• Zarządzanie wizerunkiem grupy produktów DeLaval Bosio: redagowanie materiałów marketingowych ATL , BTL, współpraca z agencjami zewnętrznymi (drukarnie, agencje reklamowe)
• Opracowywanie rocznego planu wdrożenia nowych produktów GAC (produkt, marka, klient, kanał dystrybucji, narzędzia marketingowe)
• Monitorowanie i analizowanie wyników przeprowadzonych działań z zakresu marketingu oraz sprzedaży
• Zarządzanie wizerunkiem grupy produktów DeLaval Bosio: redagowanie materiałów marketingowych ATL , BTL, współpraca z agencjami zewnętrznymi (drukarnie, agencje reklamowe)
• Opracowywanie rocznego planu wdrożenia nowych produktów GAC (produkt, marka, klient, kanał dystrybucji, narzędzia marketingowe)
Szkolenia i kursy
• The Art of Public Sparking and Presentation
• PPS Practical Project Steering (Profesjonalne zarządzanie projektami); Tieto Enator Sweden
• Kurs języka angielskiego; Business English Center Wrocław
• TOEIC (Test of English for International Communication) Certificate
• Trade Marketing; Avenhansen
• Wprowadzanie nowego produktu na rynek; Institute for International Research
• Budowanie zaufania do marki; Concept Box
• SAP Systems Applications and Products in Data Processing
• CMS (Content Management System) Zarządzanie treścią stron www
• PPS Practical Project Steering (Profesjonalne zarządzanie projektami); Tieto Enator Sweden
• Kurs języka angielskiego; Business English Center Wrocław
• TOEIC (Test of English for International Communication) Certificate
• Trade Marketing; Avenhansen
• Wprowadzanie nowego produktu na rynek; Institute for International Research
• Budowanie zaufania do marki; Concept Box
• SAP Systems Applications and Products in Data Processing
• CMS (Content Management System) Zarządzanie treścią stron www
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
Podróże, samochody, kulinaria, fitness
Organizacje
- Marketing w praktyce
- Marketing przy kawie
- Brief/ prenumerata
- OOH (out of home marketing)
- Zarządzanie Marką; Harvard Business Review
- Gifts exclusive
- Brand Design Review
- Marketing przy kawie
- Brief/ prenumerata
- OOH (out of home marketing)
- Zarządzanie Marką; Harvard Business Review
- Gifts exclusive
- Brand Design Review
Inne
Prawo jazdy kat.B
Grupy
BRAND
Brand identity, promotion, products, pricing.
Kreacja marki, jej rozumienie i rozwój poprzez działania ATL i BTL
EKObieta
Ekologiczny sposób na życie, każda z nas chce sie zdrowo odżywiać a nie zawsze ma na to czas, każda z nas chce zdrowo i szczęśliwie zyć ale pyta jak to zrobić w dzisiejszych nastawionych na konsumpcję
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.
***FITNESS***
Instruktorzy i miłośnicy fitness łączmy się! Zapraszamy dietetyków i trenerów sportowych. Tworzymy również bazę instruktorów fitness.
marketing 360 stopni
TTL Marketing - Marketing 360 Stopni; to działania reklamowe dopasowujące elementy różnych kanałów komunikacji; zarówno BTL jak i ATL dla najefektywniejszego dotarcia do grupy docelowej.
Marketing rolniczy i produktów regionalnych
Innowacyjne i skuteczne rozwiązania dla marek, produktów, firm oraz producentów rolnych i produktów regionalnych, a także otoczenia tego rynku. Marketing, strategia, finanse i UE. Wymiana doświadczeń.
Pharma social marketing
Celem grupy jest wymiana poglądów i doświadczeń z zakresu wykorzystania social media marketing w komunikacji leków OTC i RX.
Salon Kobiet
Jeśli jesteś aktywną i przyjazną Kobietą, która nie boi się marzyć i spełniać z konsekwencją swoje cele - to ta grupa jest dla Ciebie!