Agnieszka Głowacka

Marketing Manager, Project Manager, Trade Marketing Manager
Wrocław, dolnośląskie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

WABCO Polska
Marketing Product Manager
Logo
Marketing Manager
Lode Group
www.lode.pl
www.teknoamerblok.pl
Logo
Marketing Project Manager CE/EZ
Selena FM.SA.
• Przygotowywanie rocznych oraz kwartalnych planów akcji marketingowych, obejmujących rozwój podległych marek oraz określonych grup produktowych.

• Realizacja budżetu oraz akcji marketingowych krótko i długoterminowych

• Analizowanie wielkości sprzedaży poszczególnych marek oraz grup produktowych

• Przygotowywanie pełnych mechanik, kalkulacji oraz raportów działań marketingowych (akcje promocyjne push, pull, lokalne promocje sprzedażowe

• Bezpośrednia współpraca z działem graficznym w przygotowywaniu materiałów komunikacji marketingowej oraz współpraca z działem produktowym w opracowaniu komunikacji oraz projektów opakowań (etykiety, blistry)

• Dbanie o spójność komunikacji oraz akcji marketingowych wdrażanych w poszczególnych krajach rynku CE/EZ, ich zgodność z systemem identyfikacji wizualnej poszczególnych marek oraz ze strategią marketingową Grupy.
Selena S.A.
Specjalista ds. marketingu (AAO, MEA, EZ, AMS)
NPD (New Product Development ) wprowadzanie produktów na rynek (samodzielne opracowywanie komunikacji produktowej, marketingowej dla produktów chemii budowlanej (piany, kleje, silikony)

• Opracowywanie materiałów komunikacyjnych, produktowych i korporacyjnych, materiałów ATL, BTL pod promocje, wizualizacje POS, współpraca z agencjami zewnętrznymi (reklamowymi, drukarniami, firmami multimedialnymi), bezpośrednia współpraca z działem graficznym

• Analizy marketingowe (jakościowe, ilościowe), wsparcie badań rynku, potrzeb klienta, monitorowanie działań konkurencji oraz reagowanie na zmiany sytuacji rynkowej

• Wsparcie, motywowanie, audyt działalności marketingowej (zgodności z planem oraz strategią Grupy) spółek regionu EZ i AAO
Logo
Solution Manager
DeLaval Sp.zo.o.
• Zarządzanie ekonomiczną marką DeLaval Bosio oraz grupą jej produktów (nadzorowanie, rozwijanie oraz kontrolowanie kanałów dystrybucji, kontrola sprzedaży, marketing, strony www)

• Monitorowanie i analizowanie wyników przeprowadzonych działań z zakresu marketingu oraz sprzedaży

• Zarządzanie wizerunkiem grupy produktów DeLaval Bosio: redagowanie materiałów marketingowych ATL , BTL, współpraca z agencjami zewnętrznymi (drukarnie, agencje reklamowe)

• Opracowywanie rocznego planu wdrożenia nowych produktów GAC (produkt, marka, klient, kanał dystrybucji, narzędzia marketingowe)

Szkolenia i kursy

• The Art of Public Sparking and Presentation
• PPS Practical Project Steering (Profesjonalne zarządzanie projektami); Tieto Enator Sweden
• Kurs języka angielskiego; Business English Center Wrocław
• TOEIC (Test of English for International Communication) Certificate
• Trade Marketing; Avenhansen
• Wprowadzanie nowego produktu na rynek; Institute for International Research
• Budowanie zaufania do marki; Concept Box
• SAP Systems Applications and Products in Data Processing
• CMS (Content Management System) Zarządzanie treścią stron www

Edukacja

Logo
Rolnictwo, magisterskie
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
Logo
Zarządzanie i Marketing, inżynierskie
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

Podróże, samochody, kulinaria, fitness

Organizacje

- Marketing w praktyce
- Marketing przy kawie
- Brief/ prenumerata
- OOH (out of home marketing)
- Zarządzanie Marką; Harvard Business Review
- Gifts exclusive
- Brand Design Review

Inne

Prawo jazdy kat.B

Grupy

5 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
BRAND
BRAND
Brand identity, promotion, products, pricing. Kreacja marki, jej rozumienie i rozwój poprzez działania ATL i BTL
EKObieta
EKObieta
Ekologiczny sposób na życie, każda z nas chce sie zdrowo odżywiać a nie zawsze ma na to czas, każda z nas chce zdrowo i szczęśliwie zyć ale pyta jak to zrobić w dzisiejszych nastawionych na konsumpcję
Experiential Marketing
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.
***FITNESS***
***FITNESS***
Instruktorzy i miłośnicy fitness łączmy się! Zapraszamy dietetyków i trenerów sportowych. Tworzymy również bazę instruktorów fitness.
marketing 360 stopni
marketing 360 stopni
TTL Marketing - Marketing 360 Stopni; to działania reklamowe dopasowujące elementy różnych kanałów komunikacji; zarówno BTL jak i ATL dla najefektywniejszego dotarcia do grupy docelowej.
Marketing rolniczy i produktów regionalnych
Marketing rolniczy i produktów regionalnych
Innowacyjne i skuteczne rozwiązania dla marek, produktów, firm oraz producentów rolnych i produktów regionalnych, a także otoczenia tego rynku. Marketing, strategia, finanse i UE. Wymiana doświadczeń.
Peugeot
Peugeot
Grupa miłośników autek spod znaku lwa!!
Pharma social marketing
Pharma social marketing
Celem grupy jest wymiana poglądów i doświadczeń z zakresu wykorzystania social media marketing w komunikacji leków OTC i RX.
Programy Lojalnościowe
Programy Lojalnościowe
Wszystko o programach lojalnościowych B2C i B2B.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Salon Kobiet
Salon Kobiet
Jeśli jesteś aktywną i przyjazną Kobietą, która nie boi się marzyć i spełniać z konsekwencją swoje cele - to ta grupa jest dla Ciebie!
SEAT
SEAT
Dla wszystkich miłośników tej marki !