Agnieszka Giacobelli

Ekspert w zakresie wsparcia sprzedaży, zarządzania ofertą produktową i wprowadzania produktu do sprzedaży
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

E-commerce zarządzanie operacyjne Rozwój produktu wprowadzanie produktu Zarządzanie produktem marketing produktu Project Management Segmentacja Prowadzenie projektów z obszaru internetu E-commerce Solutions Oferta produktowa

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
włoski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Kierownik projektów
Prowadzenie projektów z zakresu wdrożeń ofertowych, funkcjonalnych oraz regulacyjnych.
Deloitte
Consultant
Rozwój nowych obszarów usług; przygotowywanie ofert dla klientów z obszarów: strategii biznesowych, transformacji cyfrowej, strategii wielokanałowych i omnichannel, rozwoju platform e-commerce i PMO.
Logo
Business Developer
Symcore / FACT-Finder
Realizacja działań sprzedażowych, kreowanie i wprowadzanie zmian produktów biznesowych, wsparcie w tworzeniu polityki sprzedażowej, reprezentowanie firmy na wydarzeniach branżowych, nawiązanie i utrzymanie długoterminowych relacji z Klientami, współpraca z Klientem od momentu nawiązania kontaktu, poprzez identyfikację potrzeb, ofertowanie, negocjacje, podpisanie umowy, po współpracę z project managerem dbając o satysfakcję klienta i wysoką jakość realizacji zobowiązań firmy wynikających z podpisanych kontraktów.
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z O.O.
Kierownik Produktu/ Product Manager
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o. - grupa European Directories S.A.
Wybrane projekty:

Projekt: „Twoja Strona Firmowa” - tworzenie i utrzymanie stron internetowych, usługa kierowana
do małych i średnich przedsiębiorstw; projekt międzynarodowy; start-up.

Rola:
• zbudowanie i zarzadzanie zespołem projektowym;
• zbudowanie koncepcji produktu na Polskę, Go to Market, stworzenie i wdrożenie oferty sprzedażowej;
• realizacja wielomilionowego planu sprzedażowego;
• implementacja i szkolenia produktowe dla ponad 400-osobowego działu sprzedaży, prowadzenie konferencji;
• wsparcie sprzedaży, stworzenie bazy sprzedażowej grupy docelowej, pozyskiwanie lead’ów sprzedażowych;
• zbudowanie działu produkcji i standardów obsługi klienta.


Projekt: Implementacja nowej wyszukiwarki www.pkt.pl – projekt międzynarodowy.

Rola:
• Go to Market na Polskę, stworzenie oferty;
• szkolenia produktowe dla działu sprzedaży, wsparcie sprzedaży, przygotowanie materiałów sprzedażowych;
• migracja klientów i utrzymanie płynności sprzedażowej;
• realizacja wielomilionowego planu sprzedażowego.

Inne przykłady projektów: mobilna wyszukiwarka Yellow Pages (XHTML, Java, iPhone, Layers), międzynarodowa wyszukiwarka EuroPages.
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z O.O.
Kierownik Sekcji Wsparcia Sprzedaży
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o. – Grupa European Directories S.A.
• kierowanie zespołem wsparcia sprzedaży;
• inicjowanie i koordynacja koncepcji produktów tradycyjnych i online oraz zarządzanie ofertą sprzedażową;
• wsparcie w realizacji celów sprzedażowych min.: tworzenie polityki rabatowej, analiza i modyfikacja struktury sprzedażowej oferowanych produktów, programy lojalnościowe, konkursy motywacyjne
dla działu sprzedaży, materiały i narzędzia wsparcia sprzedaży;
• przygotowywanie baz sprzedażowych.
Logo
Specjalista ds. Oferty Produktowej
European Directories S.A. właściciel pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o.
Wsparcie sprzedaży, zarządzanie ofertą sprzedażową, tworzenie strategii cenowej i polityki upustowej, wsparcie sprzedaży, badanie rynku i konkurencji.
Eniro Polska
Specjalista ds. Bazy Danych
Zarządzanie produktem (katalog, internet, tworzenie standardów i indeksów branżowych), wdrożenie segmentacji rynku, współpraca i prowadzenie negocjacji z instytucjami publicznymi i firmami zewnętrznymi, zarządzanie bazą danych, rozwój i weryfikacja bazy danych, zakup baz danych.
Orange Polska S.A.
Specjalista ds. Analiz
Opracowanie systemów motywacyjnych dla sprzedawców, analiza efektywności promocji
i sprzedaży usług, monitorowanie i analiza konkurencji, współpraca z agencjami reklamowymi.
Orange Polska S.A.
Doradca
Obsługa klientów, aktywna sprzedaż usług, doradztwo.

Szkolenia i kursy

Sztuka prezentacji dla wymagającego audytorium / Dział Szkoleń i Komunikacji Wewnętrznej - V.2011

MS Project – Tworzenie harmonogramów projektów / Altkom Akademia S.A. - V.2007

Prezentacje MS PowerPoint / Euro Info Group Sp. z o.o. - II.2007

Profesjonalna Prezentacja / Justyna Skorupska - XII.2006

Koszyk Menadżera (doskonalenie umiejętności posługiwania się narzędziami kierowniczymi w różnych komplementarnych obszarach zarządzania zespołem) / Konsorcjum Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego oraz Katarzyna Korpolewska Profesja Consulting - IV.2006

Trening kreatywności; Etyka biznesu i kultury II; Komunikacja międzyludzka / Wyższa Szkoła Kupiecka w Łodzi – 1999

Etyka biznesu i kultury I / Wyższa Szkoła Kupiecka w Łodzi – 1998

Kurs języka angielskiego / Międzynarodowa Szkoła Greenwich (Londyn) - VIII.1997

Edukacja

Logo
Marketing Internetowy, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Zarządzanie i Marketing; Specjalizacja Euromanagement, licencjackie
Wyższa Szkoła Kupiecka w Łodzi

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie produktem

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie