Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Głowny specjalista ds. szkoleń
• Projektowanie i wrażanie programów rozwojowych
• Badanie potrzeb rozwojowych i proponowanie rozwiązań dla pracowników na różnych stanowiskach
• Aktywna współpraca z biznesem w zakresie planowanych szkoleń
• Kompleksowa realizacja działań rozwojowych (wybór dostawcy usługi, negocjacje umów, logistyka szkoleń)
• Tworzenie programów szkoleń sprzedażowych
• Opracowywanie programów szkoleniowych
• Opracowywanie narzędzi ewaluacyjnych
• Prowadzenie dokumentacji szkoleń i raportowanie w zakresie działań rozwojowych
• Prowadzenie szkoleń dla pracowników firmy
• Badanie potrzeb rozwojowych i proponowanie rozwiązań dla pracowników na różnych stanowiskach
• Aktywna współpraca z biznesem w zakresie planowanych szkoleń
• Kompleksowa realizacja działań rozwojowych (wybór dostawcy usługi, negocjacje umów, logistyka szkoleń)
• Tworzenie programów szkoleń sprzedażowych
• Opracowywanie programów szkoleniowych
• Opracowywanie narzędzi ewaluacyjnych
• Prowadzenie dokumentacji szkoleń i raportowanie w zakresie działań rozwojowych
• Prowadzenie szkoleń dla pracowników firmy
Trenerka sprzedaży
Właściciel marek: Dulux, Nobiles, Sadolin, Hammerite.
• Badanie potrzeb szkoleniowych i organizowanie szkoleń
• Przygotowywanie programów szkoleniowych dla pracowników sklepów detalicznych na terenie całej Polski
• Prowadzenie i ewaluacja szkoleń sprzedażowych wstępnych i zaawansowanych z zakresu etapów sprzedaży, technik sprzedaży, standardów obsługi klienta i umiejętności miękkich
• Przygotowywanie materiałów szkoleniowych
• Przygotowywanie i przeprowadzanie testów dotyczących znajomości produktu i umiejętności sprzedażowych
• Weryfikacja umiejętności sprzedażowych i znajomości produktów poprzez „tajemniczego klienta”
• Sporządzanie raportów ilościowych i jakościowych
• Badanie potrzeb szkoleniowych i organizowanie szkoleń
• Przygotowywanie programów szkoleniowych dla pracowników sklepów detalicznych na terenie całej Polski
• Prowadzenie i ewaluacja szkoleń sprzedażowych wstępnych i zaawansowanych z zakresu etapów sprzedaży, technik sprzedaży, standardów obsługi klienta i umiejętności miękkich
• Przygotowywanie materiałów szkoleniowych
• Przygotowywanie i przeprowadzanie testów dotyczących znajomości produktu i umiejętności sprzedażowych
• Weryfikacja umiejętności sprzedażowych i znajomości produktów poprzez „tajemniczego klienta”
• Sporządzanie raportów ilościowych i jakościowych
Trenerka sprzedaży
• Badanie potrzeb szkoleniowych i organizowanie szkoleń
• Przygotowywanie programów szkoleniowych dla pracowników wewnętrznych działów sprzedaż: dla działu telemarketingu i sklepów stacjonarnych na terenie całej Polski
• Prowadzenie i ewaluacja szkoleń sprzedażowych wstępnych i zaawansowanych z zakresu etapów sprzedaży, technik sprzedaży, standardów obsługi klienta i umiejętności miękkich
• Przygotowywanie materiałów szkoleniowych
• Przygotowywanie skryptów rozmów sprzedażowych dostosowanych do danych kampanii i kategorii produktów
• Prowadzenie szkoleń z zakresu produktów i oferty
• Prowadzenie retreningów sprzedażowych i produktowych
• Prowadzenie monitoringów, mentoringów i coachingów sprzedażowych
• Stałe wspieranie managerów w realizacji projektów sprzedażowych
• Przygotowywanie i przeprowadzanie testów dotyczących znajomości produktu i umiejętności sprzedażowych
• Weryfikacja umiejętności sprzedażowych i znajomości produktów poprzez „tajemniczego klienta”
• Sporządzanie raportów ilościowych i jakościowych
• Rozwijanie umiejętności managerskich kadry Supervisorów Telesprzedaży
• Przygotowywanie programów szkoleniowych dla pracowników wewnętrznych działów sprzedaż: dla działu telemarketingu i sklepów stacjonarnych na terenie całej Polski
• Prowadzenie i ewaluacja szkoleń sprzedażowych wstępnych i zaawansowanych z zakresu etapów sprzedaży, technik sprzedaży, standardów obsługi klienta i umiejętności miękkich
• Przygotowywanie materiałów szkoleniowych
• Przygotowywanie skryptów rozmów sprzedażowych dostosowanych do danych kampanii i kategorii produktów
• Prowadzenie szkoleń z zakresu produktów i oferty
• Prowadzenie retreningów sprzedażowych i produktowych
• Prowadzenie monitoringów, mentoringów i coachingów sprzedażowych
• Stałe wspieranie managerów w realizacji projektów sprzedażowych
• Przygotowywanie i przeprowadzanie testów dotyczących znajomości produktu i umiejętności sprzedażowych
• Weryfikacja umiejętności sprzedażowych i znajomości produktów poprzez „tajemniczego klienta”
• Sporządzanie raportów ilościowych i jakościowych
• Rozwijanie umiejętności managerskich kadry Supervisorów Telesprzedaży
Trenerka Sprzedaży dla rynku SOHO/SME i HOME (umowa zlecenie)
• Badanie potrzeb szkoleniowych
• Opracowywanie koncepcji działań i programów szkoleniowych dla pracowników wewnętrznych działów sprzedaży i zewnętrznych partnerów firmy
• Prowadzenie i ewaluacja szkoleń sprzedażowych wstępnych i zaawansowanych z zakresu etapów sprzedaży, technik sprzedaży, standardów obsługi klienta i umiejętności miękkich
• Prowadzenie szkoleń produktowych
• Prowadzenie retreningów sprzedażowych i produktowych
• Prowadzenie monitoringów, mentoringów i coachingów sprzedażowych
• Stałe wspieranie managerów w realizacji projektów sprzedażowych
• Przygotowywanie i przeprowadzanie testów dotyczących znajomości produktu
• Sporządzanie raportów ilościowych i jakościowych
• Rozwijanie umiejętności managerskich kadry Koordynatorów Telesprzedaży SOHO
• Opracowywanie koncepcji działań i programów szkoleniowych dla pracowników wewnętrznych działów sprzedaży i zewnętrznych partnerów firmy
• Prowadzenie i ewaluacja szkoleń sprzedażowych wstępnych i zaawansowanych z zakresu etapów sprzedaży, technik sprzedaży, standardów obsługi klienta i umiejętności miękkich
• Prowadzenie szkoleń produktowych
• Prowadzenie retreningów sprzedażowych i produktowych
• Prowadzenie monitoringów, mentoringów i coachingów sprzedażowych
• Stałe wspieranie managerów w realizacji projektów sprzedażowych
• Przygotowywanie i przeprowadzanie testów dotyczących znajomości produktu
• Sporządzanie raportów ilościowych i jakościowych
• Rozwijanie umiejętności managerskich kadry Koordynatorów Telesprzedaży SOHO
Specjalistka ds. Szkoleń, Rekrutacji i Promocji
• Kompletowanie, weryfikacja i archiwizacja dokumentów dotyczących rekrutacji do projektu m.in. ankiet rekrutacyjnych, umów, załączników do umów, formularzy podmiotów ubiegających się o pomoc de minimis i pomoc inną niż de minimis, deklaracji uczestnictwa i formularzy osobowych itp.)
• Kompletowanie, weryfikacja i archiwizacja dokumentów kwalifikujących do uczestnictwa w projekcie (m.in. wielkość przedsiębiorstwa, wykształcenie potencjalnych uczestników, zakres obowiązków itp.)
• Utrzymanie stałego kontaktu z uczestnikami projektu oraz podwykonawcami
• Zbieranie i przechowywanie danych osobowych uczestników projektu
• Opracowanie i prowadzenie baz danych uczestników projektu m.in. PEFS
• Zbieranie danych do monitoringu wskaźników postępu realizacji projektu
• Bieżące opisywanie i archiwizowanie dokumentacji projektowej
• Realizowanie działań związanych z promocją, wizualizacją i informowaniem o projekcie
• Aktualizowanie strony internetowej projektu
• Uczestniczenie w zebraniach zespołu projektowego
• Kompletowanie, weryfikacja i archiwizacja dokumentów kwalifikujących do uczestnictwa w projekcie (m.in. wielkość przedsiębiorstwa, wykształcenie potencjalnych uczestników, zakres obowiązków itp.)
• Utrzymanie stałego kontaktu z uczestnikami projektu oraz podwykonawcami
• Zbieranie i przechowywanie danych osobowych uczestników projektu
• Opracowanie i prowadzenie baz danych uczestników projektu m.in. PEFS
• Zbieranie danych do monitoringu wskaźników postępu realizacji projektu
• Bieżące opisywanie i archiwizowanie dokumentacji projektowej
• Realizowanie działań związanych z promocją, wizualizacją i informowaniem o projekcie
• Aktualizowanie strony internetowej projektu
• Uczestniczenie w zebraniach zespołu projektowego
Koordynatorka Projektów Sprzedażowych / Project Manager (sprzedaż B2B)
• Sprzedaż, opieka nad klientami, doradzanie, prezentacja oferty firmy: usług doradczych, szkoleniowych, rekrutacyjnych oraz rozwiązań CRM’owych
• Tworzenie oraz utrzymywanie relacji biznesowych z decydentami na stanowiskach: prezes zarządu, członek zarządu ds. sprzedaży, dyrektor sprzedaży, dyrektor HR
• Identyfikacja i analiza potrzeb, sporządzanie brief’ów, przygotowywanie i wysyłanie ofert
• Współpraca z podwykonawcami projektów: z trenerami, coachami, konsultantami, programistami, rekruterami
• Zarządzanie danymi w systemach ZohoCRM oraz SugarCRM, rozbudowywanie bazy klientów
• Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych oraz szkolenie i wdrażanie nowych pracowników. Współprowadzenie sesji AC i prowadzenie sesji DC
• Przeprowadzanie wywiadów na potrzeby projektów
• Tworzenie oraz utrzymywanie relacji biznesowych z decydentami na stanowiskach: prezes zarządu, członek zarządu ds. sprzedaży, dyrektor sprzedaży, dyrektor HR
• Identyfikacja i analiza potrzeb, sporządzanie brief’ów, przygotowywanie i wysyłanie ofert
• Współpraca z podwykonawcami projektów: z trenerami, coachami, konsultantami, programistami, rekruterami
• Zarządzanie danymi w systemach ZohoCRM oraz SugarCRM, rozbudowywanie bazy klientów
• Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych oraz szkolenie i wdrażanie nowych pracowników. Współprowadzenie sesji AC i prowadzenie sesji DC
• Przeprowadzanie wywiadów na potrzeby projektów
Specjalistka ds. Sprzedaży i Organizacji Szkoleń / Koordynatorka Akademii TROP
• Promocja, sprzedaż i koordynacja projektów szkoleniowych
• Obsługa klientów: kandydatów, uczestników i absolwentów Szkoły Trenerów Biznesu i Szkoły Coachów oraz szkoleń i kursów
• Organizacja zjazdów i zajęć w projektach szkoleniowych oraz seminariów
• Współpraca z trenerami oraz podwykonawcami projektów
• Przygotowywanie ofert szkół, materiałów szkoleniowych, katalogu usług
• Planowanie harmonogramów zajęć i obsady trenerskiej
• Opieka nad programem stażowym i zespołem stażystów
• Przygotowywanie propozycji ośrodków szkoleniowych i konferencyjnych
• Zestawienia firm szkoleniowych
• Uzupełnianie bazy klientów oraz dbanie o zachowanie porządku w bazie
• Obsługa klientów: kandydatów, uczestników i absolwentów Szkoły Trenerów Biznesu i Szkoły Coachów oraz szkoleń i kursów
• Organizacja zjazdów i zajęć w projektach szkoleniowych oraz seminariów
• Współpraca z trenerami oraz podwykonawcami projektów
• Przygotowywanie ofert szkół, materiałów szkoleniowych, katalogu usług
• Planowanie harmonogramów zajęć i obsady trenerskiej
• Opieka nad programem stażowym i zespołem stażystów
• Przygotowywanie propozycji ośrodków szkoleniowych i konferencyjnych
• Zestawienia firm szkoleniowych
• Uzupełnianie bazy klientów oraz dbanie o zachowanie porządku w bazie
Trenerka
Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju i Pomocy "Q Zmianom"
• Trener w projekcie „Zaczarowana Kraina Emocji” – przeprowadzenie warsztatów „Zrozumieć zaczarowaną krainę emocji” wśród rodziców przedszkolaków, zajęcia dotyczyły rozwijania inteligencji emocjonalnej, zasad komunikacji
• Trener w projekcie "Nauczyciel na 5" – przeprowadzenie programów „Nie taki stres straszny, jak go malują”, „Pewnym krokiem”, „Trikimnemotechniki”
• Trener w projekcie "Dzieciak na 5" – przeprowadzenie programu „Uczyć się, ale jak?”
• Współpracowanie przy tworzeniu projektów oraz programów psychoedukacyjnych
• Członek Zarządu w 2009 roku
• Trener w projekcie "Nauczyciel na 5" – przeprowadzenie programów „Nie taki stres straszny, jak go malują”, „Pewnym krokiem”, „Trikimnemotechniki”
• Trener w projekcie "Dzieciak na 5" – przeprowadzenie programu „Uczyć się, ale jak?”
• Współpracowanie przy tworzeniu projektów oraz programów psychoedukacyjnych
• Członek Zarządu w 2009 roku
Szkolenia i kursy
• 06-10.02.2012 – „Train the Coach. Jak prowadzić coachingi.” – Anna Foeller, Netia S.A.
• 30.01-03.02.2012 – „Standardy sprzedaży i obsługi klienta rynku HOME i SOHO” – Anna Foeller, Netia S.A.
• 09-27.01.2012 – “Train the Trainers. Jak prowadzić szkolenia sprzedażowe.” – Anna Foeller, Netia S.A.
• 01-11.02.2011 – „Zarządzanie projektem sprzedażowym” – Optineo Sp. z o.o.
• 17-28.01.2011 – „Obsługa i zarządzanie systemem CRM” – Optineo Sp. z o.o.
• 03-14.01.2011 – „Sprzedaż i obsługa klienta” – Optineo Sp. z o.o.
• 17-18.01.2009 – „W grupie raźniej – trening budowania relacji interpersonalnych” – przeprowadzony przez trenera Urszulę Rudzką,
• 05.11.2008 – „Komunikacyjne strategie sukcesu w biznesie” – Grzegorz Rogala, Concordia Konsorcjum Szkoleniowe,
• 12.07.2008 – „Techniki radzenia sobie ze stresem” – przeprowadzony przez trenera Iwonę Centkę,
• 18.04.2008 – „Coaching drogą do sukcesu” – Coaching Polska,
• 08.04.2008 – „Tak, potrafisz to zrobić! – czyli trochę o urzeczywistnianiu marzeń” – przeprowadzony przez trenera Agnieszkę Machnowską,
• 15.02.2008 – „Zawód trener – pasja czy rzemiosło?” – przeprowadzony przez trenera Monikę Gregorczuk,
• 25-27.04.2006 – „Negocjacje z sobą i innymi – techniki NLP” – Małopolski Instytut NLP,
• 25-27.04.2006 – „Strategiczne wykorzystanie komunikatów niewerbalnych do zarządzania kontaktem z interlokutorem” – Generator Charyzmy,
• 09-18.12.2005 – „Trening interpersonalny” – Ośrodek Terapii i Rozwoju Gestalt,
• 30.01-03.02.2012 – „Standardy sprzedaży i obsługi klienta rynku HOME i SOHO” – Anna Foeller, Netia S.A.
• 09-27.01.2012 – “Train the Trainers. Jak prowadzić szkolenia sprzedażowe.” – Anna Foeller, Netia S.A.
• 01-11.02.2011 – „Zarządzanie projektem sprzedażowym” – Optineo Sp. z o.o.
• 17-28.01.2011 – „Obsługa i zarządzanie systemem CRM” – Optineo Sp. z o.o.
• 03-14.01.2011 – „Sprzedaż i obsługa klienta” – Optineo Sp. z o.o.
• 17-18.01.2009 – „W grupie raźniej – trening budowania relacji interpersonalnych” – przeprowadzony przez trenera Urszulę Rudzką,
• 05.11.2008 – „Komunikacyjne strategie sukcesu w biznesie” – Grzegorz Rogala, Concordia Konsorcjum Szkoleniowe,
• 12.07.2008 – „Techniki radzenia sobie ze stresem” – przeprowadzony przez trenera Iwonę Centkę,
• 18.04.2008 – „Coaching drogą do sukcesu” – Coaching Polska,
• 08.04.2008 – „Tak, potrafisz to zrobić! – czyli trochę o urzeczywistnianiu marzeń” – przeprowadzony przez trenera Agnieszkę Machnowską,
• 15.02.2008 – „Zawód trener – pasja czy rzemiosło?” – przeprowadzony przez trenera Monikę Gregorczuk,
• 25-27.04.2006 – „Negocjacje z sobą i innymi – techniki NLP” – Małopolski Instytut NLP,
• 25-27.04.2006 – „Strategiczne wykorzystanie komunikatów niewerbalnych do zarządzania kontaktem z interlokutorem” – Generator Charyzmy,
• 09-18.12.2005 – „Trening interpersonalny” – Ośrodek Terapii i Rozwoju Gestalt,
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Organizacje
• Stowarzyszenie Na Rzecz Pomocy i Rozwoju „Q Zmianom”
• Koło Naukowe Studentów Psychologii
• Wolontariat Studencki
• Koło Naukowe Studentów Psychologii
• Wolontariat Studencki
Inne
• biegła obsługa komputera (CRM, MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Publisher)
• obsługa urządzeń biurowych
• prawo jazdy kat.B od 2001r.
• obsługa urządzeń biurowych
• prawo jazdy kat.B od 2001r.
Grupy
Akademia TROP 2008.2009
Szkoła Trenerów Biznesu XXI Edycja
Szkoła Coachów VI Edycja
Szkoła Liderów II Edycja
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
Baza najlepszych firm szkoleniowych
Lista najlepszych i renomowanych firm szkoleniowych, doradczych, HR i konsultingowych.
Tu można dyskutować i zareklamować swoje usługi oraz ofertę. Grupa otwarta dla tych co szkolą i tych co chcą się
BPOSparrow
BPOSparrow – Centrum outsourcingu usług Contact Center. Zaprojektowane by spełniać oczekiwania, stworzone by trwać i zaspakajać najbardziej wymagających Klientów. Wspólnie dolecimy
Career coaching
Coach, Coaching = dla osób, które prowadzą lub będą prowadziły coaching, coaching kariery, jak również dla wszystkich tych, którzy uważają, że coaching jest pomocnym narzędziem w odkrywaniu i planowan
Coaching sztuką możliwości
Czym jest coaching? Tutaj się tego dowiesz i podniesiesz efektywność swoich działań :)
Doradztwo Zawodowe i Personalne
Grupa przeznaczona jest dla osób profesjonalnie zajmujących się doradztwem zawodowym i personalnym na rzecz młodzieży oraz osób dorosłych w ramach szkół, klubów pracy, urzędów pracy itp.
Grupa TROP Edycja XXV
Grupa osób, które są uczestnikami XXV edycji szkoły TROP - dotyczy zarówno trenerów jak i coachów :)