Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Strategia biznesowa
Komunikatywność
Strategia kreatywna
Marketing bezpośredni
Zarządzanie
Analiza rynku
Strategia marketingowa
Marketing internetowy
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
marketing produktu
SEM
SEO
Web Analytics
Zarządzanie zespołem
E-mail marketing
analityczne i strategiczne myślenie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Marketingu i Usług
MPUK Sp. z o.o.
• zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż usług > 20 osób
• dbałość o spójność komunikacji Spółki zgodnie ze standardami identyfikacji wizualnej
• organizowanie, nadzór i kontrola działalności wielu punktów usługowych
• pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych, poszerzanie oferty firmy
• planowanie i nadzór nad realizacją projektów marketingowych
• nadzór nad współpracą z agencjami i dostawcami zewnętrznymi w zakresie realizowanych projektów
• planowanie i egzekwowanie wyników sprzedaży
• wypracowywanie, rekomendacja i wdrażanie projektów nowych nośników sprzedażowych
• dbałość o spójność komunikacji Spółki zgodnie ze standardami identyfikacji wizualnej
• organizowanie, nadzór i kontrola działalności wielu punktów usługowych
• pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych, poszerzanie oferty firmy
• planowanie i nadzór nad realizacją projektów marketingowych
• nadzór nad współpracą z agencjami i dostawcami zewnętrznymi w zakresie realizowanych projektów
• planowanie i egzekwowanie wyników sprzedaży
• wypracowywanie, rekomendacja i wdrażanie projektów nowych nośników sprzedażowych
Marketing Manager
Nowa Era (Sanoma Group)
• zarządzanie projektem e-commerce (platformą edukacyjną), wprowadzanie produktu na rynek,
zastosowanie metodyki Lean Startup
• tworzenie strategii, planowanie budżetu, promocji, tworzenie polityki cenowej
• koordynowanie badań produktów, analiza wyników i tworzenie raportów
• analiza i monitorowanie rynku, pozyskiwanie partnerów zewnętrznych
• współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi (planowanie mediów)
zastosowanie metodyki Lean Startup
• tworzenie strategii, planowanie budżetu, promocji, tworzenie polityki cenowej
• koordynowanie badań produktów, analiza wyników i tworzenie raportów
• analiza i monitorowanie rynku, pozyskiwanie partnerów zewnętrznych
• współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi (planowanie mediów)
Kierownik Marketingu i Sprzedaży
Wiedza i Praktyka (VNR)
• zarządzanie managerami produktu i redaktorami, raportowanie do zarządu i właścicieli
• zarządzanie kilkoma rynkami B2B i B2C (księgowość budżetowa, zamówienia publiczne, spółki z o.o., inwestycje, branża prawnicza i elektryków), monitorowanie i analiza wyników sprzedaży
• budowanie strategii krótko- i długoterminowej
• zarządzanie 8 mln budżetem (przygotowanie i kontrola)
• zatrudnianie i wdrażanie nowych osób
• optymalizacja pracy w ramach zespołów na różnych poziomach organizacji
• koordynowanie procesu tworzenia i utrzymania bazy danych o klientach i produktach
• zarządzanie kilkoma rynkami B2B i B2C (księgowość budżetowa, zamówienia publiczne, spółki z o.o., inwestycje, branża prawnicza i elektryków), monitorowanie i analiza wyników sprzedaży
• budowanie strategii krótko- i długoterminowej
• zarządzanie 8 mln budżetem (przygotowanie i kontrola)
• zatrudnianie i wdrażanie nowych osób
• optymalizacja pracy w ramach zespołów na różnych poziomach organizacji
• koordynowanie procesu tworzenia i utrzymania bazy danych o klientach i produktach
Senior Product Manager/ Product Manager
Wiedza i Praktyka (VNR)
• wprowadzanie nowych produktów na rynek (zlecanie i prowadzenie badań, tworzenie nowych koncepcji, tworzenie i realizacja budżetu, dostosowanie promocji do panującej sytuacji rynkowej)
• zarządzanie zespołem redaktorów i managerem produktu
• tworzenie i realizacja budżetu i kampanii sprzedażowych (analiza ścieżek konwersji) w wielu kanałach (telemarketing, on-line marketing, SEM, SEO, e-mail marketing, marketing automation)
• organizacja spotkań biznesowych, szkoleń i konferencji w zarządzanych rynkach B2B
• prowadzenie szkoleń produktowych
• zarządzanie bazą klientów
• przygotowywanie materiałów promocyjnych w różnych kanałach sprzedaży
• prowadzenie kampanii Google Adwords
• zarządzanie zespołem redaktorów i managerem produktu
• tworzenie i realizacja budżetu i kampanii sprzedażowych (analiza ścieżek konwersji) w wielu kanałach (telemarketing, on-line marketing, SEM, SEO, e-mail marketing, marketing automation)
• organizacja spotkań biznesowych, szkoleń i konferencji w zarządzanych rynkach B2B
• prowadzenie szkoleń produktowych
• zarządzanie bazą klientów
• przygotowywanie materiałów promocyjnych w różnych kanałach sprzedaży
• prowadzenie kampanii Google Adwords
Junior Account Executive
• prowadzenie efektywnych kampanii reklamowych (ATL i BTL)
• koordynacja akcji promocyjnych, programów lojalnościowych
• obsługiwani klienci: US Pharmacia, Goodyear Dębica, Coty Polska, WIFI, IAA, Onninen, Dominet Bank
• koordynacja akcji promocyjnych, programów lojalnościowych
• obsługiwani klienci: US Pharmacia, Goodyear Dębica, Coty Polska, WIFI, IAA, Onninen, Dominet Bank
Szkolenia i kursy
Innovatica: warsztat Lean Startup i Business Model
Target Consulting: coaching indywidualny (3-miesięczny), Programy Lojalnościowe
Inspiraction: Podejście biznesowe, Klient i konkurencja a zarządzanie publikacją, Zarządzanie przez cele
Chiltern Consultancy: Efektywna i partnerska współpraca product managera ze specjalistą działu funkcjonalnego, Budowanie relacji, Partnerska współpraca
Schenk Institute: Delegowanie, egzekwowanie, motywowanie, Rola szefa, Efektywne zarządzanie czasem
Akademia Zarządzania: Trening asertywności
Target Consulting: coaching indywidualny (3-miesięczny), Programy Lojalnościowe
Inspiraction: Podejście biznesowe, Klient i konkurencja a zarządzanie publikacją, Zarządzanie przez cele
Chiltern Consultancy: Efektywna i partnerska współpraca product managera ze specjalistą działu funkcjonalnego, Budowanie relacji, Partnerska współpraca
Schenk Institute: Delegowanie, egzekwowanie, motywowanie, Rola szefa, Efektywne zarządzanie czasem
Akademia Zarządzania: Trening asertywności
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Fitness
Crossfit
Crossfit
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Człowiek bez barier.
Jaka jest recepta na szczęście? Czy dla każdego sukces oznacza to samo? Czy potrafimy docenić to, co mamy? Ta grupa jest próbą odpowiedzi na te pytania. Ludzie sukcesu zdradzają swój przepis na sukces
Joga na Bielanach
Zapraszam na jogę na Bielanach w Warszawie w czasie wakacji: www.turkusowalampa.pl
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Bezpośredni
Zapraszam osoby postrzegające rolę marketingu bezpośredniego szerzej niż sprzedaż produktów i usług. Grupa ma służyć wymianie wiedzy i doświadczeń dotyczących interakcji w relacjach biznes
REKLAMA - manipulacje, kontrowersje, etyka...
Manipulacje, kontrowersje,etyka...
Szukamy i oglądamy śmieszne/kontrowersyjne/straszne... wszystkie reklamy.
Rozmawiamy na każdy temat - byle był związany z reklamą :)