Agnieszka Dzwonek
Specjalista ds. administracji i obsługi klienta, Promesa Plus Sp. z o.o.
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. administracji i obsługi klienta
Sporządzanie i obsługa przesyłek kurierskich, przygotowywanie przesyłek pocztowych, obsługa telefoniczna klientów, sporządzanie zamówień na materiały biurowe, przyjmowanie i sprawdzanie poprawności faktur, zajmowanie się gośćmi, organizacja imprez okolicznościowych, obsługa klientów.
Referent w Obszarze Wsparcia Operacyjnego w Regionie Dostarczania Usług i Sprzedaży Telefonicznej
Obsługa klientów biznesowych TP dla sekcji realizacji łączy dzierżawionych, realizacja zamówień na usługi niestandardowe (usługi transmisji danych POLPAK w oparciu o systemy IT), raportowanie wykonywanych działań w kancelaryjnej bazie danych, kontakty z innymi jednostkami TP uczestniczącymi w procesie, monitorowanie przebiegu realizacji zamówień na każdym etapie zaawansowania, sporządzanie i wysyłanie umów i aneksów, fakturowanie oraz wystawianie korekt, sporządzanie pism przewodnich do klientów biznesowych oraz rozpatrywanie reklamacji.
Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
Sprzedaż produktów firmy telekomunikacyjnej TELE 2, przeprowadzanie ankiet, opracowywanie korespondencji, obsługa akcji promocyjnych, wprowadzanie danych, przyjmowanie reklamacji.
Szkolenia i kursy
ukończony kurs pilota wycieczek
szkolenie z rozmów wychodzących z klientami biznesowymi
szkolenie z technik marketingowych
szkolenie z produktów bankowych – kredyty hipoteczne
szkolenie z rozmów wychodzących z klientami biznesowymi
szkolenie z technik marketingowych
szkolenie z produktów bankowych – kredyty hipoteczne
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Zainteresowania
Projektowanie wnętrz, wizaż i kosmetyka
Grupy
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?