Agnieszka Dzwonek

Agnieszka Dzwonek

Specjalista ds. administracji i obsługi klienta, Promesa Plus Sp. z o.o.

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Promesa Plus Sp. z o.o.
Specjalista ds. administracji i obsługi klienta
Sporządzanie i obsługa przesyłek kurierskich, przygotowywanie przesyłek pocztowych, obsługa telefoniczna klientów, sporządzanie zamówień na materiały biurowe, przyjmowanie i sprawdzanie poprawności faktur, zajmowanie się gośćmi, organizacja imprez okolicznościowych, obsługa klientów.
Santander Consumer Bank S.A.
Pełnomocnik ds. odszkodowań
Wydawanie decyzji dotyczących wypłaty odszkodowań z zakresu polis komunikacyjnych i hipotecznych.
Promesa Plus Sp. z o.o.
Specjalista ds. ubezpieczeń
Weryfikacja polis ubezpieczeniowych w oparciu o wymogi Santander Consumer Bank S.A. oraz rejestracja danych w systemie.
Work Service S.A.
Pomocnicza obsługa administracyjna dla Telekomunikacji Polskiej S.A.
Orange Polska S.A.
Referent w Obszarze Wsparcia Operacyjnego w Regionie Dostarczania Usług i Sprzedaży Telefonicznej
Obsługa klientów biznesowych TP dla sekcji realizacji łączy dzierżawionych, realizacja zamówień na usługi niestandardowe (usługi transmisji danych POLPAK w oparciu o systemy IT), raportowanie wykonywanych działań w kancelaryjnej bazie danych, kontakty z innymi jednostkami TP uczestniczącymi w procesie, monitorowanie przebiegu realizacji zamówień na każdym etapie zaawansowania, sporządzanie i wysyłanie umów i aneksów, fakturowanie oraz wystawianie korekt, sporządzanie pism przewodnich do klientów biznesowych oraz rozpatrywanie reklamacji.
Work Service S.A.
Pracownik biurowy dla Telekomunikacji Polskiej S.A.
Wprowadzanie danych i archiwizacja.
Centrum Telemarketingowe CTM
Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
Sprzedaż produktów firmy telekomunikacyjnej TELE 2, przeprowadzanie ankiet, opracowywanie korespondencji, obsługa akcji promocyjnych, wprowadzanie danych, przyjmowanie reklamacji.

Szkolenia i kursy

ukończony kurs pilota wycieczek
szkolenie z rozmów wychodzących z klientami biznesowymi
szkolenie z technik marketingowych
szkolenie z produktów bankowych – kredyty hipoteczne

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja

Zainteresowania

Projektowanie wnętrz, wizaż i kosmetyka

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?