Doświadczenie zawodowe
Senior Relationship Manager
Realizacja kompleksowych działań w obszarze Public Relations, specjalizacja w kampaniach i działaniach dla branż: retail - centra handlowe (Galeria Katowicka, Galeria Bronowice, IKEA Kraków, Katowice, Tarasy Zamkowe/VIVO! Lublin, VIVO!, Sky Tower, wcześniej - Bonarka City Center), deweloperskiej (Develia), beauty&health – OTC i suplementy diety (Walmark, Phytopharm, Polpharma, GSK). Ponadto: branża parentingowa (Kolorino Drewex); kampanie społeczne, działania z zakresu CSR (Kolorino Drewex, IKEA Kraków, Bonarka, Kraków Business Run, Katowicka dla Autyzmu i inne). Realizacja: media relations, strategie działania, komunikacja 360, kontakt z KOL’s i celebrytami, zakup mediów, lokowanie produktu, przygotowanie aplikacji konkursów branżowych (retail), komunikacja kryzysowa, wewnętrzna, kontakty z najemcami, SM. Rzecznik prasowy centrów handlowych (Galeria Katowicka, Galeria Bronowice). Intensywne relacje z mediami. Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla studentów oraz panelowych spotkań dyskusyjnych.
Specjalista ds. Społecznej Odpowiedzialności
Główny obszar - działania związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Przygotowanie pomysłów i propozycji akcji CSR wewnętrznie (np. Nowy Tymbarkowiec, Kubusiowa Wyprawka). PR korporacyjny (Kurier MW), PR produktowy (Świeży Sok, Duo Fruo, Lubella), program unijny „Owoce i warzywa 5 x dziennie…”, a przede wszystkim inauguracja największego w Polsce Turnieju Piłkarskiego „Z podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku" dla dzieci (start turnieju, patronaty, współpraca z KOL-s, media lokalne, regionalne, ogólnopolskie, konferencje prasowe, budżetowanie etc).
Edukacja
Zainteresowania
szeroko, bardzo szeroko pojęty PR; zamki i budowle obronne; fonokartyzm - kto wie, co to takiego? Bałkany wzdłuż i wszerz, i od trzech lat - przygoda z lagotto, Harrym.
Inne
niepoprawnie wiecznie entuzjastycznie i optymistycznie patrząca na świat i ludzi. Odpowiedzialna i zaangażowana.
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Pharma Market
Grupa dla osób związanych z rynkiem farmaceutycznym. Wymiana informacji, nowości w branży oraz informacji z rynku. Nowości firmy DOCS International. Osoby z ukrytym profilem nie będą akceptowan
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
RODZICE I DZIECI
Grupa dla osób zainteresowanych wymianą informacji i doświadczeń dotyczących wychowania dzieci, rozwijania więzi emocjonalnej z dziećmi, sposobami spędzania z nimi czasu wolnego, etc.