Agnieszka Dźwigoń

Senior Manager PR, Media & CSR
Kraków, małopolskie

Doświadczenie zawodowe

Open Media
Senior Relationship Manager
Realizacja kompleksowych działań w obszarze Public Relations, specjalizacja w kampaniach i działaniach dla branż: retail - centra handlowe (Galeria Katowicka, Galeria Bronowice, IKEA Kraków, Katowice, Tarasy Zamkowe/VIVO! Lublin, VIVO!, Sky Tower, wcześniej - Bonarka City Center), deweloperskiej (Develia), beauty&health – OTC i suplementy diety (Walmark, Phytopharm, Polpharma, GSK). Ponadto: branża parentingowa (Kolorino Drewex); kampanie społeczne, działania z zakresu CSR (Kolorino Drewex, IKEA Kraków, Bonarka, Kraków Business Run, Katowicka dla Autyzmu i inne). Realizacja: media relations, strategie działania, komunikacja 360, kontakt z KOL’s i celebrytami, zakup mediów, lokowanie produktu, przygotowanie aplikacji konkursów branżowych (retail), komunikacja kryzysowa, wewnętrzna, kontakty z najemcami, SM. Rzecznik prasowy centrów handlowych (Galeria Katowicka, Galeria Bronowice). Intensywne relacje z mediami. Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla studentów oraz panelowych spotkań dyskusyjnych.
Łysoń
Specjalista ds. Społecznej Odpowiedzialności
Główny obszar - działania związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Przygotowanie pomysłów i propozycji akcji CSR wewnętrznie (np. Nowy Tymbarkowiec, Kubusiowa Wyprawka). PR korporacyjny (Kurier MW), PR produktowy (Świeży Sok, Duo Fruo, Lubella), program unijny „Owoce i warzywa 5 x dziennie…”, a przede wszystkim inauguracja największego w Polsce Turnieju Piłkarskiego „Z podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku" dla dzieci (start turnieju, patronaty, współpraca z KOL-s, media lokalne, regionalne, ogólnopolskie, konferencje prasowe, budżetowanie etc).

Edukacja

Logo
Public Relations, studia podyplomowe
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Logo
dziennikarstwo, studia podyplomowe
Studium Dziennikarskie w Krakowie
Logo
teatrologia, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Zainteresowania

szeroko, bardzo szeroko pojęty PR; zamki i budowle obronne; fonokartyzm - kto wie, co to takiego? Bałkany wzdłuż i wszerz, i od trzech lat - przygoda z lagotto, Harrym.

Inne

niepoprawnie wiecznie entuzjastycznie i optymistycznie patrząca na świat i ludzi. Odpowiedzialna i zaangażowana.

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
1 plus
biznes-sfatka
biznes-sfatka
otwarte pole dla poszukujących i poszukiwaczy
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dział PR
Dział PR
Działy PR
Farmacja
Farmacja
QA/QC, R&D, Rejestracje, Produkcja i Marketing leków.
Kraków PR
Kraków PR
Inicjatywa Kraków PR - więcej na www.krakowpr.pl
Media Relations
Media Relations
Grupa dla osób, które zajmują się lub chciałyby zajmować się media relations.
Modny Kraków
Modny Kraków
Grupa dla pracowników i współpracowników miesięcznika "Modny Kraków".
Pharma Market
Pharma Market
Grupa dla osób związanych z rynkiem farmaceutycznym. Wymiana informacji, nowości w branży oraz informacji z rynku. Nowości firmy DOCS International. Osoby z ukrytym profilem nie będą akceptowan
Public Relations PRODUKTU
Public Relations PRODUKTU
Dla wszystkich zainteresowanych budowaniem wizerunku produktów przy pomocy narzędzi PR
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
RODZICE I DZIECI
RODZICE I DZIECI
Grupa dla osób zainteresowanych wymianą informacji i doświadczeń dotyczących wychowania dzieci, rozwijania więzi emocjonalnej z dziećmi, sposobami spędzania z nimi czasu wolnego, etc.