Doświadczenie zawodowe
Account Manager
Rekrutacja oraz nadzór nad pracą hostess/modelek/Supervisorów/animatorów.
Obsługa eventów/konferencji/targów/gali/bankietów itp.
Obsługa klientów biznesowych oraz budowanie i rozwijanie relacji z obecnymi i przyszłymi Klientami.
Koordynacja i realizacja wszystkich działań związanych z prowadzeniem projektów dla Klientów w ramach wyznaczonego budżetu.
Kontrola przepływów pieniężnych, planowanie logistyczne kampanii eventowych, bezpośredni kontakt z podwykonawcami i kontrahentami
Przygotowywanie raportów bieżących i zbiorczych podczas realizacji akcji
Obsługa eventów/konferencji/targów/gali/bankietów itp.
Obsługa klientów biznesowych oraz budowanie i rozwijanie relacji z obecnymi i przyszłymi Klientami.
Koordynacja i realizacja wszystkich działań związanych z prowadzeniem projektów dla Klientów w ramach wyznaczonego budżetu.
Kontrola przepływów pieniężnych, planowanie logistyczne kampanii eventowych, bezpośredni kontakt z podwykonawcami i kontrahentami
Przygotowywanie raportów bieżących i zbiorczych podczas realizacji akcji
Senior Account Manager
Human ad Paweł Szkudlarek Agencja Reklamowa
Obsługa projektów dla firmy Henkel Polska Sp. z o.o.: przygotowywanie ofert i prezentacji, opracowanie koncepcji kampanii promocyjnych BTL, bieżące zarządzanie projektem, przygotowywanie kosztorysów; budowanie i utrzymywanie efektywnych i długotrwałych relacji z klientami; ocena efektywności wdrożonych działań.
Account Manager
2mobile Sp. z o.o. Agencja Marketingu Mobilnego
Obsługa projektów: przygotowywanie ofert i prezentacji, pracowanie koncepcji kampanii promocyjnych, bieżące zarządzanie projektem, rozwiązywanie reklamacji, przygotowywanie umów z klientami; budowanie i utrzymywanie efektywnych i długotrwałych relacji z klientami; przygotowywanie baz danych
i pozyskiwanie nowych klientów; ocena efektywności wdrożonych działań; monitoring, analiza oraz ocena działań konkurencji; koordynacja i kierowanie zespołem Call Center.
i pozyskiwanie nowych klientów; ocena efektywności wdrożonych działań; monitoring, analiza oraz ocena działań konkurencji; koordynacja i kierowanie zespołem Call Center.
Specjalista ds. Produktu w Dziale Zarządzania Kontentem
Przygotowanie i realizacja konkursów SMS, wybór dostawców, ustalanie warunków i koordynacja prac nad projektami, wsparcie w realizacji roadmapy eventów - tworzenie stron, tresci/grafiki dla promocji oraz przygotowanie podsumowań zawierających statystyki. Wdrożenie i koordynacja projektu „100 Mercedesów od Ery”
Junior Account Manager
Obsługa projektów: przygotowywanie ofert i prezentacji, opracowanie koncepcji kampanii promocyjnych, bieżące zarządzanie projektem, rozwiązywanie reklamacji, przygotowywanie umów z klientami; budowanie i utrzymywanie efektywnych i długotrwałych relacji z klientami; przygotowywanie baz danych; ocena efektywności wdrożonych działań; koordynacja i kierowanie zespołem Call Center
Pracownik ds. logistyki promocji
Obsługa infolinii promocyjnej, obsługa logistyczna promocji, archiwizacja dokumentów oraz tworzenie baz danych.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
Network Marketing
MLM, Multi Level Marketing, Marketing Sieciowy, Affiliate Marketing, Marketing Wielopoziomowy, Marketing Internetowy. Wspólne budowanie struktur MLM.
Porady stylistki inspiracje modowe
Grupa dla wszystkich poszukujących inspiracji modowych, ciekawych stron, stylizacji, porad.
PROMOCJA TURYSTYKI
turystyka, nowatorskie metody służące promocji turystyki, kreowanie wizerunku miejsc atrakcyjnych turystycznie, przyciąganie turystów, reklama w turystyce, atrakcje turystyczne, miejsca, zwiedzanie, p
reklama.pl
Grupa dla najlepszych wykonawców w branży reklamowej oraz wszystkich, którzy korzystają z ich usług.
Reklama w Internecie
W sieci nie działają prawa grawitacji, ale konkurencja jest równie zażarta, co w realu. Jednak marketing internetowy rządzi się trochę innymi zasadami, niż klasyczne strategie, musi bowiem uwzględniać