Umiejętności
CMS
Marketing
Microsoft Office
Prowadzenie szkoleń
Sprzedaż
Reklama
Obsługa klienta
Ubezpieczenia
Prawo jazdy kat B
praca w zespole, praca z ludźmi,
Dokładność i skrupulatność
zapytania ofertowe
serwisy www - administracja
Publikacje w Kwartalniku branżowym "Życie Żubra"
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds. Wsparcia i Rozwoju Sprzedaży
• Odpowiedzialność za rozwój nowego kanału sprzedaży
• Wszechstronne wsparcie osób obsługujących polisy - wsparcie merytoryczne, produktowe, techniczne
• Bieżące wsparcie Regionalnych Kierowników Sprzedaży - wsparcie merytoryczne, produktowe, techniczne
• Monitorowanie jakości sprzedaży i przygotowywanie raportów sprzedażowych
• Dbanie o efektywną komunikację między Centralą, a Siecią sprzedaży
• Tworzenie narzędzi i materiałów oraz komunikacji dla Sieci sprzedaży, współpraca z Działem Marketingu, Produktu, przygotowywanie zawartości merytorycznej do tworzonych materiałów promocyjnych
• Wsparcie procesu budowania i rozwoju sieci sprzedaży grupowych ubezpieczeń na życie i NNW
• Udział w organizacji szkoleń oraz konferencji, prowadzenie szkoleń produktowych
• Wszechstronne wsparcie osób obsługujących polisy - wsparcie merytoryczne, produktowe, techniczne
• Bieżące wsparcie Regionalnych Kierowników Sprzedaży - wsparcie merytoryczne, produktowe, techniczne
• Monitorowanie jakości sprzedaży i przygotowywanie raportów sprzedażowych
• Dbanie o efektywną komunikację między Centralą, a Siecią sprzedaży
• Tworzenie narzędzi i materiałów oraz komunikacji dla Sieci sprzedaży, współpraca z Działem Marketingu, Produktu, przygotowywanie zawartości merytorycznej do tworzonych materiałów promocyjnych
• Wsparcie procesu budowania i rozwoju sieci sprzedaży grupowych ubezpieczeń na życie i NNW
• Udział w organizacji szkoleń oraz konferencji, prowadzenie szkoleń produktowych
Specjalista w Zespole Marketingu i Sprzedaży
Pekao Powszechne Towarzystwo Emerytalne SA
• Koordynacja projektów np.:
- corocznego projektu dotyczącego sporządzenia i druku Prospektów Informacyjnych Funduszy zgodnie z obowiązującym harmonogramem ustawowym (od zebrania materiałów składowych, poprzez ich złożenie, nadzór nad publikacją w Dzienniku Gazecie Prawnej, wybór oferty dotyczącej druku Prospektów, nadzór nad drukiem, aż po realizację dystrybucji do ok. 250 placówek Banku Pekao S.A.)
- corocznego projektu aktualizacji materiałów marketingowych (od przygotowania wsadu merytorycznego, poprzez wybór drukarni, aż po dystrybucję materiałów do nadrzędnych placówek Banku)
- corocznego projektu dotyczącego druku firmowego kalendarza ściennego (od weryfikacji i akceptacji koncepcji, po nadzór nad dystrybucją do ok. 400 współpracowników Pekao PTE S.A.)
• Przygotowywanie wizualizacji i layoutu projektów materiałów informacyjnych i reklamowych (ulotek, folderów, broszur informacyjnych, gadżetów reklamowych), zgodnie z Księgą Znaku (Księgą Identyfikacji Wizualnej Towarzystwa oraz Funduszy), a także wsadu merytorycznego do materiałów informacyjnych; copywriting
• Udział w procesie rebrandingu Spółki – koordynacja produkcji
i montażu nowego oznakowania zewnętrznego i wewnętrznego w siedzibie Towarzystwa, implementacja zmian na wzorach formularzy umów, wnioskach oraz innej dokumentacji dotyczącej obsługi Klienta, implementacja zmian w serwisie internetowym, realizacja oraz nadzór nad publikacją ogłoszenia dotyczącego rebrandingu w prasie oraz zgłaszanie zmian do Komisji Nadzoru Finansowego
• Przygotowywanie zapytań ofertowych na publikacje, kampanie
e-mailingowe i SMS-owe oraz materiały informacyjne i reklamowe, współpraca z dostawcami (m.in. agencjami reklamowymi, drukarniami, wydawnictwami), prowadzenie negocjacji dot. warunków cenowych, składanie zamówień, wybór dostawcy produktu
• Wsparcie sprzedaży - prowadzenie szkoleń produktowych (OFE i IKZE) dla sieci sprzedaży Banku Pekao S.A.; wsparcie sieci sprzedaży – zapewnianie sprzedawcom dostępu do bieżących materiałów informacyjnych i reklamowych, nadawanie uprawnień sprzedażowych, telefoniczna obsługa sprzedawców
• Administrowanie serwisem internetowym Towarzystwa w systemie CMS, w tym publikacje, aktualizacje w serwisie, wysyłka newsletterów do Klientów; publikacje artykułów w kwartalniku branżowym Banku Pekao S.A. „Życie Żubra”
• Udział przy opracowywaniu dokumentacji dotyczącej Funduszy – wzorów formularzy umów, wniosków, Instrukcji Obsługi Klientów oraz pomoc przy wdrażaniu ww. w Banku Pekao S.A.
• Przygotowywanie raportów sprzedażowych oraz porównawczych stóp zwrotu Funduszy, analiza jakościowa rynku OFE i IKZE
- corocznego projektu dotyczącego sporządzenia i druku Prospektów Informacyjnych Funduszy zgodnie z obowiązującym harmonogramem ustawowym (od zebrania materiałów składowych, poprzez ich złożenie, nadzór nad publikacją w Dzienniku Gazecie Prawnej, wybór oferty dotyczącej druku Prospektów, nadzór nad drukiem, aż po realizację dystrybucji do ok. 250 placówek Banku Pekao S.A.)
- corocznego projektu aktualizacji materiałów marketingowych (od przygotowania wsadu merytorycznego, poprzez wybór drukarni, aż po dystrybucję materiałów do nadrzędnych placówek Banku)
- corocznego projektu dotyczącego druku firmowego kalendarza ściennego (od weryfikacji i akceptacji koncepcji, po nadzór nad dystrybucją do ok. 400 współpracowników Pekao PTE S.A.)
• Przygotowywanie wizualizacji i layoutu projektów materiałów informacyjnych i reklamowych (ulotek, folderów, broszur informacyjnych, gadżetów reklamowych), zgodnie z Księgą Znaku (Księgą Identyfikacji Wizualnej Towarzystwa oraz Funduszy), a także wsadu merytorycznego do materiałów informacyjnych; copywriting
• Udział w procesie rebrandingu Spółki – koordynacja produkcji
i montażu nowego oznakowania zewnętrznego i wewnętrznego w siedzibie Towarzystwa, implementacja zmian na wzorach formularzy umów, wnioskach oraz innej dokumentacji dotyczącej obsługi Klienta, implementacja zmian w serwisie internetowym, realizacja oraz nadzór nad publikacją ogłoszenia dotyczącego rebrandingu w prasie oraz zgłaszanie zmian do Komisji Nadzoru Finansowego
• Przygotowywanie zapytań ofertowych na publikacje, kampanie
e-mailingowe i SMS-owe oraz materiały informacyjne i reklamowe, współpraca z dostawcami (m.in. agencjami reklamowymi, drukarniami, wydawnictwami), prowadzenie negocjacji dot. warunków cenowych, składanie zamówień, wybór dostawcy produktu
• Wsparcie sprzedaży - prowadzenie szkoleń produktowych (OFE i IKZE) dla sieci sprzedaży Banku Pekao S.A.; wsparcie sieci sprzedaży – zapewnianie sprzedawcom dostępu do bieżących materiałów informacyjnych i reklamowych, nadawanie uprawnień sprzedażowych, telefoniczna obsługa sprzedawców
• Administrowanie serwisem internetowym Towarzystwa w systemie CMS, w tym publikacje, aktualizacje w serwisie, wysyłka newsletterów do Klientów; publikacje artykułów w kwartalniku branżowym Banku Pekao S.A. „Życie Żubra”
• Udział przy opracowywaniu dokumentacji dotyczącej Funduszy – wzorów formularzy umów, wniosków, Instrukcji Obsługi Klientów oraz pomoc przy wdrażaniu ww. w Banku Pekao S.A.
• Przygotowywanie raportów sprzedażowych oraz porównawczych stóp zwrotu Funduszy, analiza jakościowa rynku OFE i IKZE
Specjalista w Dziale Obsługi Klienta
• Telefoniczna obsługa Członków Pekao OFE w zakresie zgłaszanych zmian danych na rachunku, przekazywanie informacji o stanie rachunku, wyjaśnianie kwestii dotyczących historii składek oraz przyjmowania innych zleceń zgłaszanych przez Klientów
• Prowadzenie bieżącej korespondencji z Członkami Pekao OFE; obsługa składanych reklamacji, w tym pomoc w zakresie reklamacji składanych do ZUS, dotyczących brakujących składek;
• Zarządzanie korespondencją przychodzącą oraz wprowadzanie jej do bazy korespondencji
• Pomoc w tworzeniu wzorów dokumentów dotyczących obsługi Klienta (wzorów formularzy umów, formularzy zmian, oświadczeń) oraz procedur Działu Obsługi Klienta
• Współpraca z Agentem Transferowym Funduszu, w tym przeprowadzanie okresowej kontroli AT w zakresie poprawności dokonywanych przez AT zmian na rachunkach Członków Pekao OFE
• Zawieranie w imieniu Klientów umów o członkostwo w Pekao OFE
• Prowadzenie bieżącej korespondencji z Członkami Pekao OFE; obsługa składanych reklamacji, w tym pomoc w zakresie reklamacji składanych do ZUS, dotyczących brakujących składek;
• Zarządzanie korespondencją przychodzącą oraz wprowadzanie jej do bazy korespondencji
• Pomoc w tworzeniu wzorów dokumentów dotyczących obsługi Klienta (wzorów formularzy umów, formularzy zmian, oświadczeń) oraz procedur Działu Obsługi Klienta
• Współpraca z Agentem Transferowym Funduszu, w tym przeprowadzanie okresowej kontroli AT w zakresie poprawności dokonywanych przez AT zmian na rachunkach Członków Pekao OFE
• Zawieranie w imieniu Klientów umów o członkostwo w Pekao OFE
Pracownik Działu Obsługi Klienta
• Telefoniczna oraz korespondencyjna obsługa Członków Pekao OFE
w zakresie zgłaszanych zmian danych na rachunku, przekazywania informacji o stanie rachunku, wyjaśnianie historii składek oraz przyjmowania innych zleceń zgłaszanych przez Klientów Funduszu
• Zarządzanie korespondencją przychodzącą oraz wprowadzanie jej do bazy korespondencji
• Współpraca z Agentem Transferowym Funduszu
• Zawieranie w imieniu Klientów umów o członkostwo w Pekao OFE
w zakresie zgłaszanych zmian danych na rachunku, przekazywania informacji o stanie rachunku, wyjaśnianie historii składek oraz przyjmowania innych zleceń zgłaszanych przez Klientów Funduszu
• Zarządzanie korespondencją przychodzącą oraz wprowadzanie jej do bazy korespondencji
• Współpraca z Agentem Transferowym Funduszu
• Zawieranie w imieniu Klientów umów o członkostwo w Pekao OFE
Szkolenia i kursy
• "Obsługa trudnego klienta" - B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
• "Sztuka prowadzenia szkoleń" - SEDNO Agency Ltd.
• „7 złotych zasad zarządzania sobą w czasie” - Rowińska Business Coaching
• „Efektywność osobista” - Bank Pekao SA
• „RODO w Marketingu i e-Commerce” - Fundacja Rozwoju i Ochrony Komunikacji Elektronicznej FORCE
• "Sztuka prowadzenia szkoleń" - SEDNO Agency Ltd.
• „7 złotych zasad zarządzania sobą w czasie” - Rowińska Business Coaching
• „Efektywność osobista” - Bank Pekao SA
• „RODO w Marketingu i e-Commerce” - Fundacja Rozwoju i Ochrony Komunikacji Elektronicznej FORCE
Edukacja
Zainteresowania
• Rozwój osobisty
• Bieganie
• Ceramika
• Bieganie
• Ceramika
Grupy
EGIPT...
Grupa dla wszystkich, którzy w Egipcie byli, są :-) lub będą. W przyszłości dalszej lub bliższej... Którzy sa zauroczeni tym krajem, tymi ludźmi, klimatem
Hurghada
Jesli jestes sympatykiem Hurghady, byles tu na wakacjach lub sie tutaj wybierasz,przylacz sie do tej grupy.
Zapraszam do wymiany informacji, opinii i pogladow.
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.