Agnieszka Morawska

bankowość korporacyjna

Języki

angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PKO Bp Faktoring S.A.
Kierownik Regionalny ds. Sprzedaży
- pozyskiwanie klientów korporacyjnych do współpracy w zakresie faktoringu,
- współpraca z Dyrektorami Centrów Korporacyjnych Banku oraz z Doradcami Klientów w celu aktywizacji sprzedaży faktoringu,
- utrzymywanie relacji z Klientami.
Bank Millennium S.A.
Specjalista
Doradca Klienta Firmowego
- pozyskiwanie klientów korporacyjnych (SME i BIG),
- utrzymywanie długofalowych relacji z klientami,
- realizacja planów sprzedażowych z zakresu produktów kredytowych, skarbu, faktoringu, bankowości transakcyjnej oraz przyrostu dochodu ze współpracy z klientami.

Największy sukces zawodowy:

Zajęcie II miejsca wśród wszystkich Doradców w Banku Millennium S.A. pod względem ilości pozyskanych w 2007r. klientów kredytowych.
Deutsche Bank Polska S.A
Doradca Klienta ds. Firm
- Pozyskiwanie klientów gospodarczych depozytowych i kredytowych,
- Wstępna ocena zdolności kredytowej,
- Utrzymywanie relacji z Klientami.
Plus Bank S.A
Doradca Klienta Instytucjonalnego
- Pozyskiwanie klientów,
- Ocena wniosków kredytów gospodarczych,
- Badanie zdolności kredytowej podmiotów gospodarczych,
- Monitoring sytuacji ekonomiczno – finansowej przedsiębiorstw i terminowości spłaty kredytów,
- Utrzymywanie kontaktów z klientami.
PKO Bank Polski
Inspektor Kredytowy
w Dziale Obsługi Klientów Instytucjonalnych
- Opracowywanie wniosków kredytów gospodarczych,
- Monit sytuacji ekonomiczno-finansowej przedsiębiorstw,
- Badanie zdolności kredytowej,
- Ocena ryzyka kredytowego (kredyty gospodarcze i hipoteczne),
- Utrzymywanie kontaktów z klientami.
Bank Pekao SA
Specjalista do spraw sprzedaży aktywnej
- opracowywanie wniosków kredytów konsumpcyjnych, na zakup ratalny samochodu oraz linii kredytowych w rachunku osobistym Eurokonto,
- obsługa ladowa osób fizycznych i podmiotów gospodarczych,
- identyfikowanie potencjalnych klientów,
- nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi oraz obecnymi klientami Banku, identyfikowanie ich potrzeb,
- prezentowanie oferty Banku i sprzedaż produktów,
- pomoc w wypełnianiu niezbędnej dokumentacji,
- utrzymywanie kontaktu z klientami w celu identyfikowania nowych możliwości sprzedaży,
- zbieranie informacji o rynku i konkurencji.
Zakłady Chemiczne Permedia S.A.
Specjalista do spraw marketingu
- utrzymywanie kontaktów z klientami,
- tworzenie i wdrażanie planu marketingowego,
- prowadzenie badań rynku w branży chemicznej,
- organizacja rynku zbytu.

Szkolenia i kursy

- Ustawa o rachunkowości,
- Analiza finansowa przedsiębiorstw,
- Kredyty gospodarcze,
- Skuteczne negocjacje,
- Prawne zabezpieczenie wierzytelności i ich egzekucja,
- Telemarketing,
- Ukończone, na I miejscu w grupie lubelskiej (98 pkt. Na 100 możliwych), szkolenie w zakresie aktywnej sprzedaży produktów bankowych, zakończone egzaminem, przeprowadzone przez firmy Art Arica i Arthur Andersen dla Banku Pekao S.A., luty 1999r.,

Edukacja

Logo
Rachunkowość, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Logo
Bankowość i Finanse, studia podyplomowe
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Logo
Zarządzanie, magisterskie
Politechnika Lubelska

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Inne

- Świadectwo kwalifikacyjne Ministerstwa Finansów nr 33531/02 uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych,
- prawo jazdy kat. B.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Banki
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Head Hunters
Head Hunters
Łowcy Talentów.