Umiejętności
Szkolenia pracowników
Motywacja
Rozwiązywanie problemów
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Prawo jazdy kat B
Negocjacje kontraktów
Organizacja pracy własnej i innych
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Dyrektor Sprzedaży
- nadzór i wsparcie realizacji planów sprzedażowych przez podległe placówki w rozproszonej strukturze,
- kontrola i analiza danych sprzedażowych,
- współpraca z kierownikami placówek w zakresie przestrzegania standardów sieci,
- wdrażanie standardów obsługi klienta,
- rekrutacja kierowników i pracowników placówek,
- działania promocyjne,
- tworzenie i negocjacje ofert współpracy,
- przygotowanie otwarcia nowych placówek (rekrutacja, szkolenie personelu, wyposażenie i zaopatrzenie placówek),
- współpraca z galeriami handlowymi.
- kontrola i analiza danych sprzedażowych,
- współpraca z kierownikami placówek w zakresie przestrzegania standardów sieci,
- wdrażanie standardów obsługi klienta,
- rekrutacja kierowników i pracowników placówek,
- działania promocyjne,
- tworzenie i negocjacje ofert współpracy,
- przygotowanie otwarcia nowych placówek (rekrutacja, szkolenie personelu, wyposażenie i zaopatrzenie placówek),
- współpraca z galeriami handlowymi.
wystawiono
Agnieszka to osoba z niesamowitą determinacją w działaniu. Ponadprzeciętna konsekwencja i siła sprawiają, że Agnieszka może być wzorem dla niejednego pracownika. A do tego wielkie serce do pracy, niesamowita "koleżeńskość" sprawiają, że wiara w ludzi nabiera priorytetowego znaczenia. Z przyjemnością wystawiam rekomendację!!!
Kierownik Regionalny
- nadzór nad funkcjonowaniem placówek w rozproszonej strukturze,
- wsparcie i analiza sprzedaży usług,
- zarządzanie pracownikami, w tym kierownikami placówek (ok. 40 osób),
- szkolenia,
- kontrola jakości wykonywanych usług,
- przygotowanie standardów obsługi klienta,
- kontrola stanu technicznego placówek,
- przygotowanie otwarcia nowych placówek i punktów współpracujących.
- wsparcie i analiza sprzedaży usług,
- zarządzanie pracownikami, w tym kierownikami placówek (ok. 40 osób),
- szkolenia,
- kontrola jakości wykonywanych usług,
- przygotowanie standardów obsługi klienta,
- kontrola stanu technicznego placówek,
- przygotowanie otwarcia nowych placówek i punktów współpracujących.
Kierownik zmiany
- nadzór nad funkcjonowaniem sklepu w trakcie zmiany,
- zarządzanie personelem (ok. 30 osób),
- zarządzanie asortymentem sklepu,
- kontrola stanów magazynowych, sporządzanie zamówień, inwentaryzacje,
- kontrola kasjerów.
- zarządzanie personelem (ok. 30 osób),
- zarządzanie asortymentem sklepu,
- kontrola stanów magazynowych, sporządzanie zamówień, inwentaryzacje,
- kontrola kasjerów.
Szkolenia i kursy
- Umiejętności Własne Lidera,
- Praktyczny Warsztat Mistrza Zawodu,
- Zarządzanie Sprzedażą,
- Ochrona Środowiska dla Biznesu,
- Negocjacje Handlowe w MŚP,
- Techniki Sprzedaży.
- Praktyczny Warsztat Mistrza Zawodu,
- Zarządzanie Sprzedażą,
- Ochrona Środowiska dla Biznesu,
- Negocjacje Handlowe w MŚP,
- Techniki Sprzedaży.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Zainteresowania
Literatura, Teatr, Ogród
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.