Wypowiedzi
-
Dziękuję za Wasze opinie :)
Audiomarketing ma być własnie tłem w sklepie - muzyka nie może być za głośna i krzykliwa, chyba że mówimy o sieciach oraz miejscach gdzie grupą docelową jest młodzież.
Rodzaj muzyki trzeba odpowiednio dobrać do wieku klientów, oraz charakteru marki. -
Nie potraktujcie tego jako SPAM :) ale temat mnie szalenie interesuje z racji pracy jaką wykonuję. Pracuję w firmie TMM Polska i zajmujemy się dostarczaniem odpowiednio dobranej muzyki do punktu sprzedaży - sklepu, restauracji, przychodni medycznej, centrum handlowego etc.
Ciekawa jestem opinii osób - klientów...jak ważna jest dla Was muzyka w sklepie?
Czy poprawia humor?
A może coś jeszcze innego?
Będę wdzięczna za uwagi, a na pewno pomogą mi one w pracy :)
Pozdrawiam -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Event Managers Club