Agnieszka Czerkies-Pariaszewska

Menedżer Obszaru / Product Owner
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Grupa PZU
Menedżer Obszaru - Product Owner
PZU
Zarządzanie obszarem komunikacji marketingowej, promocji i lojalizacji klienta w ramach prowadzonego projektu.
Medicover Polska
Kierownik ds. komunikacji, Rzecznik Prasowy
Koordynowanie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej spółki. Media relations, CSR, employer branding, public affairs.
carrefour polska sp. z o.o.
Menedżer ds. PR
Media relations, komunikacja korporacyjna, CSR.
KRKA Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. komunikacji zewnętrznej
GlaxoSmithKline
Specjalista Public Relations, PR korporacyjny
Logo
Account Manager
MedicalSpace - marketing i komunikacja na rzecz branży healthcare
Specjalizacja w kategorii Rx. Programy komunikacyjne i promocyjne skierowane zarówno do lekarzy i naukowców, jak i do samych pacjentów. Kampanie ATL i BTL dla preparatów OTC i suplementów diety. Obsługa m.in.: UCB Pharma, PF Jelfa, Hal Allergy, Eli Lilly Polska, Warszawski Uniwersytet Medyczny.
Logo
PR Manager
Rainer Communication
Obsługa Klientów z branży farmaceutycznej, m.in. kampanie dotyczące terapii cukrzycy dla Eli Lilly Polska i ogólnopolska kampania na rzecz szczepień przeciwko wirusowi HPV dla MSD Polska (Merck & Co.) Udział w organizacji wizyty Madeline Albright w Polsce.
TBWA\
PR Manager
Projekt dla Grupy Carrefour Polska (marki: Carrefour, Globi, Champion) - relacje mediowe i komunikacja zewnętrzna. Wdrażanie strategii komunikacyjnej (w tym działania kryzysowe), realizacja aktywności w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu (sponsoring, akcje charytatywne itp.).
Bank BNP Paribas
Naczelnik Wydziału, Główny Specjalista
Zarządzałam pracą zespołu, który realizował kampanie internetowe Banku (współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi), tworzył stronę internetową oraz intranetową BGŻ SA, a także uczestniczyłam w pracach polsko-holenderskiego zespołu, który wprowadzał nową strategię marketingową inwestora.
Pegasus Public Relations
PR Account Executive
Prowadzenie działań PR na rzecz dwóch koncernów: Rettig Heating (grzejniki Purmo) i Cedat (zaprawy chemii budowlanej marki Cekol). Opracowanie kompleksowych strategii działań public relations, spójnych z polityką marketingową obu firm, a także wprowadzanie tych planów w życie i stała współpraca z mediami. Organizacja wyjazdów dziennikarskich (zwiedzanie fabryki, otwarcie nowej linii produkcyjnej), organizacja konferencji prasowych, eventy (np. bal z okazji 10-lecia), organizacja szkoleń dla dziennikarzy branżowych, obsługa stoiska Klienta podczas targów. Pomimo trudnej branży – dla obu marek udawało mi się osiągnąć ponad 300 publikacji rocznie (były to wyłącznie artykuły bezpłatne, powstałe w wyniku opracowanych przez mnie informacji prasowych). Prowadziłam szkolenia wewnętrzne, a także rekrutacje nowych pracowników.
Ciszewski Public Relations
PR Account Executive
Praca na projektach z branży motoryzacyjnej: obsługa public relations i organizacyjna zespołu rajdowego Mistrza Polski – Janusza Kuliga (w barwach Marlboro Ford Mobil 1). Działania na rzecz firmy Nissan Poland (organizacja polskich premier Nissana Maxima, Almera i Patrol GR; przygotowanie stoiska na Targi Motor Show w Poznaniu; eventy dla dziennikarzy motoryzacyjnych).

Edukacja

Logo
Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych, kier.: dziennikarstwo, specjalizacja: marketing medialny i public relations, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Public Relations
Zewnętrzny PR

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CPR
CPR
Grupa obecnych i byłych pracowników agencji Ciszewski.
Human Resources/Public Relations
Human Resources/Public Relations
Menedżerowie działów HR i PR
Marketing Sportowy
Marketing Sportowy
Forum wymiany: myśli, informacji, dokonań, wizji, ocen, doświadczeń tego wszystkiego co dotyczy świata sportu i świata marketingu; światów które łączą się w wielu miejscach, które są od sieb
Powstanie Warszawskie
Powstanie Warszawskie
Powstanie Warszawskie - ludzie, wydarzenia, historie
Profesor Władysław Bartoszewski
Profesor Władysław Bartoszewski
Wszyscy podziwiający Pana Profesora.
Rajdowe Mistrzostwa Świata w Mikołajkach 2009
Rajdowe Mistrzostwa Świata w Mikołajkach 2009
O organizowanych w tym roku Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Świata w Mikołajkach w dn. 25-28 czerwca.
Rynek Farmaceutyczny
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.
Sport Polem Marketingu
Sport Polem Marketingu
Grupa ludzi zainteresowanych uczestnictwem w pierwszej i później - kolejnych konferencjach dot marketingu sportowego.