Agnieszka Czarnecka

Doradca Klienta Indywidualnego Credit Agricole Bank Polska SA
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Obsługa kluczowych klientów Microsoft Word Standardy Obsługi obsługa komputera Sprzedaż współpraca w zespole Dyspozycyjność i zaangażowanie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Credit Agricole Bank Polska SA
Doradca klienta indywidualnego
Santander Bank Polska
Starszy Menedżer Klienta Zamożnego
Obsluga Klientow Zamożnych-Select, inwestycje, kredyty, rachunki, ubezpieczenia itd
Deutsche Bank Polska S.A
Starszy Menedżer Klienta Zamożnego
Obsluga Klientów Zamoznych, inwestycje, kredyty, rachunki itd.
PKO Bank Polski
Doradca Klienta Zamożnego
Budowanie trwałych relacji z klientami, utrzymanie obecnych klientów biznesowych w portfelu oraz aktywne pozyskiwanie nowych baz, realizowanie indywidualnych celów sprzedażowych, aktywna sprzedaż produktów (cross-selling), obsługa bezgotówkowa klientów indywidualnych w oddziale, realizacja przelewów krajowych i zagranicznych, otwieranie rachunków bankowych, obsługa kart kredytowych, przyjmowanie wniosków kredytowych wraz z pełną dokumentacją kredytową, uruchomienie kredytu, doradzanie klientom w zarządzaniu środkami na rachunku, zastępowanie Dyrektora Oddziału podczas nieobecności, bezpośredni kontakt z klientami kluczowymi, udział w akcjach marketingowych, stosowanie przyjętych w Banku standardów obsługi klientów, dbanie o pozytywny wizerunek banku.

Kierownik Zespołu Klienta Detalicznego
PKO Bank Polski S.A. w Warszawie

Zarządzanie zespołem w obszarze sprzedażowym i operacyjnym, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych zespołu, koordynowanie, planowanie oraz zapewnienie sprawnej pracy zespołu, zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klientów, wyjaśnianie reklamacji, przygotowywanie odpowiedzi na skargi, opieka nad nowo zatrudnionymi pracownikami, sporządzanie planu urlopów, kontroli wewnętrznej oraz nadzór nad ich realizacją, przeprowadzanie okresowej kontroli wewnętrznej, sporządzanie wymaganej sprawozdawczości, kontrola prawidłowości i terminowości obsługi klientów, zapewnienie właściwej organizacji pracy, oddziaływanie na atmosferę i kształtowanie stosunków międzyludzkich, podejmowanie decyzji kredytowych.

Szkolenia i kursy

 Zakład Doskonalenia Zawodowego „Pracownik administracyjno-biurowy”
 Fundacja Rozwoju Kultury Negocjacji „Kultura Obsługi Klienta w Banku”
 Lider Warszawskie Centrum Szkoleń Bankowych i Specjalistycznych „Zachowanie pracowników banku w sytuacjach trudnych”
 Towarzystwo „Edukacja” „Organizacja prac kasowo-skarbcowych”
 Management Training & Consulting Art.-Arika sp. z o.o. „Agresywne techniki sprzedaży produktów bankowych”
 Management Training & Consulting Art.-Arika sp. z o.o. „Zarządzanie jakością obsługi Klienta”
 Wirtualna Internetowa Akademia Biznesu ”Profesjonalne Techniki Sprzedaży Produktów i usług bankowych” Moduł I,II i III
 Instytut Międzynarodowych Finansów i Bankowości „Prawo dewizowe”
 Instytut Międzynarodowych Finansów i Bankowości „Rozliczenia zagraniczne”
 Certyfikat American Express
◇ Certyfikat dla Menedżerów w Deutsche Bank Polska SA:
Otoczenie gospodarcze, Rynki finansowe, Produkty
inwestycyjne, Regulacje
◇ Dyplom uczestnictwa w Konferencji Fidelity
Perspektywy na 2019 r.
◇ Dyplom "Inwestowanie w czasie bessy" Investors TFI
SA

Edukacja

Logo
Ekonomia - Bankowość, magisterskie
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna

Zainteresowania

wędrówki górskie,
muzyka,
fotografia

Inne

dobra znajomość rynku finansów,
dobra obsługa komputera, znajomość systemów operacyjnego Windows XP, pakietu Microsoft Office,

Grupy

Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i