Umiejętności
Obsługa kluczowych klientów
Microsoft Word
Standardy Obsługi
obsługa komputera
Sprzedaż
współpraca w zespole
Dyspozycyjność i zaangażowanie
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Doradca Klienta Zamożnego
Budowanie trwałych relacji z klientami, utrzymanie obecnych klientów biznesowych w portfelu oraz aktywne pozyskiwanie nowych baz, realizowanie indywidualnych celów sprzedażowych, aktywna sprzedaż produktów (cross-selling), obsługa bezgotówkowa klientów indywidualnych w oddziale, realizacja przelewów krajowych i zagranicznych, otwieranie rachunków bankowych, obsługa kart kredytowych, przyjmowanie wniosków kredytowych wraz z pełną dokumentacją kredytową, uruchomienie kredytu, doradzanie klientom w zarządzaniu środkami na rachunku, zastępowanie Dyrektora Oddziału podczas nieobecności, bezpośredni kontakt z klientami kluczowymi, udział w akcjach marketingowych, stosowanie przyjętych w Banku standardów obsługi klientów, dbanie o pozytywny wizerunek banku.
Kierownik Zespołu Klienta Detalicznego
PKO Bank Polski S.A. w Warszawie
Zarządzanie zespołem w obszarze sprzedażowym i operacyjnym, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych zespołu, koordynowanie, planowanie oraz zapewnienie sprawnej pracy zespołu, zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klientów, wyjaśnianie reklamacji, przygotowywanie odpowiedzi na skargi, opieka nad nowo zatrudnionymi pracownikami, sporządzanie planu urlopów, kontroli wewnętrznej oraz nadzór nad ich realizacją, przeprowadzanie okresowej kontroli wewnętrznej, sporządzanie wymaganej sprawozdawczości, kontrola prawidłowości i terminowości obsługi klientów, zapewnienie właściwej organizacji pracy, oddziaływanie na atmosferę i kształtowanie stosunków międzyludzkich, podejmowanie decyzji kredytowych.
Kierownik Zespołu Klienta Detalicznego
PKO Bank Polski S.A. w Warszawie
Zarządzanie zespołem w obszarze sprzedażowym i operacyjnym, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych zespołu, koordynowanie, planowanie oraz zapewnienie sprawnej pracy zespołu, zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klientów, wyjaśnianie reklamacji, przygotowywanie odpowiedzi na skargi, opieka nad nowo zatrudnionymi pracownikami, sporządzanie planu urlopów, kontroli wewnętrznej oraz nadzór nad ich realizacją, przeprowadzanie okresowej kontroli wewnętrznej, sporządzanie wymaganej sprawozdawczości, kontrola prawidłowości i terminowości obsługi klientów, zapewnienie właściwej organizacji pracy, oddziaływanie na atmosferę i kształtowanie stosunków międzyludzkich, podejmowanie decyzji kredytowych.
Szkolenia i kursy
Zakład Doskonalenia Zawodowego „Pracownik administracyjno-biurowy”
Fundacja Rozwoju Kultury Negocjacji „Kultura Obsługi Klienta w Banku”
Lider Warszawskie Centrum Szkoleń Bankowych i Specjalistycznych „Zachowanie pracowników banku w sytuacjach trudnych”
Towarzystwo „Edukacja” „Organizacja prac kasowo-skarbcowych”
Management Training & Consulting Art.-Arika sp. z o.o. „Agresywne techniki sprzedaży produktów bankowych”
Management Training & Consulting Art.-Arika sp. z o.o. „Zarządzanie jakością obsługi Klienta”
Wirtualna Internetowa Akademia Biznesu ”Profesjonalne Techniki Sprzedaży Produktów i usług bankowych” Moduł I,II i III
Instytut Międzynarodowych Finansów i Bankowości „Prawo dewizowe”
Instytut Międzynarodowych Finansów i Bankowości „Rozliczenia zagraniczne”
Certyfikat American Express
◇ Certyfikat dla Menedżerów w Deutsche Bank Polska SA:
Otoczenie gospodarcze, Rynki finansowe, Produkty
inwestycyjne, Regulacje
◇ Dyplom uczestnictwa w Konferencji Fidelity
Perspektywy na 2019 r.
◇ Dyplom "Inwestowanie w czasie bessy" Investors TFI
SA
Fundacja Rozwoju Kultury Negocjacji „Kultura Obsługi Klienta w Banku”
Lider Warszawskie Centrum Szkoleń Bankowych i Specjalistycznych „Zachowanie pracowników banku w sytuacjach trudnych”
Towarzystwo „Edukacja” „Organizacja prac kasowo-skarbcowych”
Management Training & Consulting Art.-Arika sp. z o.o. „Agresywne techniki sprzedaży produktów bankowych”
Management Training & Consulting Art.-Arika sp. z o.o. „Zarządzanie jakością obsługi Klienta”
Wirtualna Internetowa Akademia Biznesu ”Profesjonalne Techniki Sprzedaży Produktów i usług bankowych” Moduł I,II i III
Instytut Międzynarodowych Finansów i Bankowości „Prawo dewizowe”
Instytut Międzynarodowych Finansów i Bankowości „Rozliczenia zagraniczne”
Certyfikat American Express
◇ Certyfikat dla Menedżerów w Deutsche Bank Polska SA:
Otoczenie gospodarcze, Rynki finansowe, Produkty
inwestycyjne, Regulacje
◇ Dyplom uczestnictwa w Konferencji Fidelity
Perspektywy na 2019 r.
◇ Dyplom "Inwestowanie w czasie bessy" Investors TFI
SA
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Zainteresowania
wędrówki górskie,
muzyka,
fotografia
muzyka,
fotografia
Inne
dobra znajomość rynku finansów,
dobra obsługa komputera, znajomość systemów operacyjnego Windows XP, pakietu Microsoft Office,
dobra obsługa komputera, znajomość systemów operacyjnego Windows XP, pakietu Microsoft Office,
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i