Języki
angielski
biegły
niemiecki
biegły
hiszpański
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Group Product Manager (Brand Manager)
Opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej dla marek pielęgnacyjnych dla kobiet i mężczyzn L'Oreal Paris.
Zarządzanie 4-osobowym zespołem oraz 4 markami produktów (pielęgnacja twarzy i ciała, pielęgnacja p/słoneczna, pielęgnacja męska: w sumie 120 produktów).
Zarządzanie 4-osobowym zespołem oraz 4 markami produktów (pielęgnacja twarzy i ciała, pielęgnacja p/słoneczna, pielęgnacja męska: w sumie 120 produktów).
Senior Product Manager
Opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej, w tym:
- rozwój głównych filarów marki oraz wprowadzanie na rynek nowych produktów
- planowanie i realizacja działań promocyjnych
- opracowanie wizerunku marki w POS: koordynacja procesu kreacji, produkcji i dystrybucji materiałów POS
- realizacja projektów ATL (adaptacja TV i prasy, kampanie internetowe, advertoriale, sponsoring)
- analiza pozycji rynkowej i badań konsumenckich
- planowanie i kontrola budżetu
- przewidywania sprzedaży i zamówienia produktów
- realizacja projektów trade marketingowych (animacje, targi, specjalne oferty promocyjne)
- planowanie i kontrola pracy stażysty
- współpraca przy organizacji konferencji prasowych i handlowych, kontakty z prasą
- rozwój merchandisigu marki: meble, systemy napółkowe
- rozwój głównych filarów marki oraz wprowadzanie na rynek nowych produktów
- planowanie i realizacja działań promocyjnych
- opracowanie wizerunku marki w POS: koordynacja procesu kreacji, produkcji i dystrybucji materiałów POS
- realizacja projektów ATL (adaptacja TV i prasy, kampanie internetowe, advertoriale, sponsoring)
- analiza pozycji rynkowej i badań konsumenckich
- planowanie i kontrola budżetu
- przewidywania sprzedaży i zamówienia produktów
- realizacja projektów trade marketingowych (animacje, targi, specjalne oferty promocyjne)
- planowanie i kontrola pracy stażysty
- współpraca przy organizacji konferencji prasowych i handlowych, kontakty z prasą
- rozwój merchandisigu marki: meble, systemy napółkowe
Product manager L’Oreal Paris Dermo-Expertise (pielęgnacja twarzy)
OSIAGNIECIA:
- Stały i dynamiczny wzrost pozycji rynkowej marki (z 11,8% val. SOM do 15,1%)
- Umocnienie pozycji lidera w segmencie anti-wrinkle creams
- Podwójny wzrost marki vs. wzrost rynku
- Efektywne wprowadzenie na rynek gamy Derma Genesis (pozycja nr 1 w kremach anti-wrinkle)
OBOWIAZKI:
jak poniżej
- Stały i dynamiczny wzrost pozycji rynkowej marki (z 11,8% val. SOM do 15,1%)
- Umocnienie pozycji lidera w segmencie anti-wrinkle creams
- Podwójny wzrost marki vs. wzrost rynku
- Efektywne wprowadzenie na rynek gamy Derma Genesis (pozycja nr 1 w kremach anti-wrinkle)
OBOWIAZKI:
jak poniżej
Product manager L’Oreal Paris Body-Expertise (piel. ciała), Solar-Expertise (ochrona przeciwsłoneczn
opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej, w tym:
- rozwój głównych filarów marki oraz wprowadzanie na rynek nowych produktów
- realizacja projektów ATL
- planowanie i realizacja działań promocyjnych
- opracowanie wizerunku marki w POS: koordynacja kreacji, produkcji i dystrybucji materiałów)
- planowanie i kontrola budżetu
- przewidywania sprzedaży i zamówienia produktów
- realizacja projektów trade marketingowych
- rozwój merchandisigu marki
- rozwój głównych filarów marki oraz wprowadzanie na rynek nowych produktów
- realizacja projektów ATL
- planowanie i realizacja działań promocyjnych
- opracowanie wizerunku marki w POS: koordynacja kreacji, produkcji i dystrybucji materiałów)
- planowanie i kontrola budżetu
- przewidywania sprzedaży i zamówienia produktów
- realizacja projektów trade marketingowych
- rozwój merchandisigu marki
Asystent
Deutscher Bundestag, Referat ds. wymian międzynarodowych Berlin, Niemcy
działania PR i kontakty dyplomatyczne, w tym:
- przygotowanie oświadczeń prasowych, tekstów informacyjnych, przemówień, materiałów informacyjno-reklamowych
- projekt i utrzymanie strony www
- reprezentacja Bundestagu na seminariach i giełdach praktyk
- kontakty z niemieckimi przedstawicielstwami za granicą oraz organizacjami kulturowymi, towarzyszenie gościom międzynarodowym
- przygotowanie oświadczeń prasowych, tekstów informacyjnych, przemówień, materiałów informacyjno-reklamowych
- projekt i utrzymanie strony www
- reprezentacja Bundestagu na seminariach i giełdach praktyk
- kontakty z niemieckimi przedstawicielstwami za granicą oraz organizacjami kulturowymi, towarzyszenie gościom międzynarodowym
Szkolenia i kursy
Transition to Team Management
(Efektywne metody zarządzania zespołem: coaching, feedback, motywacja, integracja, rozwój)
Effective Media Strategy
(Opracowywanie efektywnych kampanii mediowych, new media, planowanie i kontrola budżetu mediowego, badanie efektywności mediów)
Skin Care Seminar
(budowa i funkcje skóry, technologia i składniki kremów, ochrona UVA i UVB, rozwój produktu)
Development of interpersonal & presentation skills
(Efektywne metody zarządzania zespołem: coaching, feedback, motywacja, integracja, rozwój)
Effective Media Strategy
(Opracowywanie efektywnych kampanii mediowych, new media, planowanie i kontrola budżetu mediowego, badanie efektywności mediów)
Skin Care Seminar
(budowa i funkcje skóry, technologia i składniki kremów, ochrona UVA i UVB, rozwój produktu)
Development of interpersonal & presentation skills
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
fitness,narty,projektowanie ogrodów
Inne
WYROZNIENIA:
Dwukrotnie Nagroda działu handlowego dla najlepszego pracownika działu mrkt.L'Oreal Paris za udaną współpracę
Dwukrotnie Nagroda działu handlowego dla najlepszego pracownika działu mrkt.L'Oreal Paris za udaną współpracę
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.