Doświadczenie zawodowe
Młodszy Kierownik Produktu
• Tworzenie i zarządzanie projektami wdrażanymi w ramach rozwoju portali Grupy TP (orange.pl oraz njumobile.pl)
• Rozwój i zarządzanie internetowym kanałem sprzedaży
• Analizowanie wykonalności projektów
• Kierowanie zespołami projektowymi
• Opracowywanie pełnej dokumentacji produktu, specyfikacji funkcjonalnej, harmonogramu
• Rozwijanie mechanizmów i narzędzi stymulujących proces sprzedaży on-line
• Testowanie nowych funkcjonalności w serwisie WWW
• Wdrażanie nowych ofert i projektów
• Współpraca z zespołem IT oraz dostawcami zewnętrznymi
• Współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za tworzenie ofert
• Opracowywanie koncepcji i specyfikacji funkcjonalnej serwisów internetowych, usług i aplikacji portalowych
• Bieżące monitorowanie działania serwisu
• Rozwój i zarządzanie internetowym kanałem sprzedaży
• Analizowanie wykonalności projektów
• Kierowanie zespołami projektowymi
• Opracowywanie pełnej dokumentacji produktu, specyfikacji funkcjonalnej, harmonogramu
• Rozwijanie mechanizmów i narzędzi stymulujących proces sprzedaży on-line
• Testowanie nowych funkcjonalności w serwisie WWW
• Wdrażanie nowych ofert i projektów
• Współpraca z zespołem IT oraz dostawcami zewnętrznymi
• Współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za tworzenie ofert
• Opracowywanie koncepcji i specyfikacji funkcjonalnej serwisów internetowych, usług i aplikacji portalowych
• Bieżące monitorowanie działania serwisu
Starszy Specjalista ds. Rozwoju (Marketing Internetowy)
• Samodzielne tworzenie i zarządzanie projektami wdrażanymi w ramach rozwoju portalu orange.pl
• Współpraca z zespołem IT oraz dostawcami zewnętrznymi
• Opracowywanie pełnej dokumentacji produktu, specyfikacji funkcjonalnej
• Testowanie nowych funkcjonalności w serwisie
• Bieżące monitorowanie działania serwisu
• Opracowywanie specyfikacji funkcjonalnych
• Koordynowanie i wdrażanie projektów akcji promocyjnych prowadzonych w
serwisie internetowym
• Tworzenie i testowanie nowych ofert marketingowych w obszarze sprzedaży nowych aktywacji i utrzymania klienta na orange.pl
• Tworzenie opisów marketingowych dla usług, produktów i
promocji i ofert B2C
• Współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za tworzenie ofert
• Rozwijanie mechanizmów i narzędzi stymulujących proces sprzedaży online
• Diagnoz
• Współpraca z zespołem IT oraz dostawcami zewnętrznymi
• Opracowywanie pełnej dokumentacji produktu, specyfikacji funkcjonalnej
• Testowanie nowych funkcjonalności w serwisie
• Bieżące monitorowanie działania serwisu
• Opracowywanie specyfikacji funkcjonalnych
• Koordynowanie i wdrażanie projektów akcji promocyjnych prowadzonych w
serwisie internetowym
• Tworzenie i testowanie nowych ofert marketingowych w obszarze sprzedaży nowych aktywacji i utrzymania klienta na orange.pl
• Tworzenie opisów marketingowych dla usług, produktów i
promocji i ofert B2C
• Współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za tworzenie ofert
• Rozwijanie mechanizmów i narzędzi stymulujących proces sprzedaży online
• Diagnoz
Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Wsparcia Produktowego
• Testowanie nowych funkcjonalności w serwisie
• Bieżące monitorowanie działania serwisu
• Opracowywanie specyfikacji funkcjonalnych
• Analiza ruchu w serwisie
• Analiza rynku i konkurencji
• Koordynowanie i wdrażanie projektów akcji promocyjnych prowadzonych w serwisie internetowym
• Uczestniczenie w opracowywaniu założeń dla projektów
banerów oraz innych form graficznych i layout'ów
• Tworzenie i testowanie nowych ofert marketingowych w obszarze sprzedaży nowych aktywacji i utrzymania klienta na orange.pl
• Tworzenie opisów marketingowych dla usług, produktów i promocji i ofert B2C
• Współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za tworzenie ofert
• Rozwijanie mechanizmów i narzędzi stymulujących proces sprzedaży oraz sprzedaży online
• Diagnozowanie problemów z działaniem sklepu internetowego
• Rozwój internetowego kanału sprzedaży oferty kierowanej do segmentu klientów B2C
• Bieżące monitorowanie działania serwisu
• Opracowywanie specyfikacji funkcjonalnych
• Analiza ruchu w serwisie
• Analiza rynku i konkurencji
• Koordynowanie i wdrażanie projektów akcji promocyjnych prowadzonych w serwisie internetowym
• Uczestniczenie w opracowywaniu założeń dla projektów
banerów oraz innych form graficznych i layout'ów
• Tworzenie i testowanie nowych ofert marketingowych w obszarze sprzedaży nowych aktywacji i utrzymania klienta na orange.pl
• Tworzenie opisów marketingowych dla usług, produktów i promocji i ofert B2C
• Współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za tworzenie ofert
• Rozwijanie mechanizmów i narzędzi stymulujących proces sprzedaży oraz sprzedaży online
• Diagnozowanie problemów z działaniem sklepu internetowego
• Rozwój internetowego kanału sprzedaży oferty kierowanej do segmentu klientów B2C
Młodszy konsultant w departamencie obsługi klienta
• Prowadzenie danych analitycznych z utrzymania i sprzedaży
• Uczestniczenie w opracowywaniu założeń dla projektów
banerów oraz innych form graficznych i layout'ów
• Tworzenie i testowanie nowych ofert marketingowych w
obszarze sprzedaży nowych aktywacji i utrzymania klienta na
orange.pl
• Tworzenie opisów marketingowych dla usług, produktów i
promocji i ofert B2C
• Współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za tworzenie ofert
• Rozwijanie mechanizmów i narzędzi stymulujących proces
sprzedaży oraz sprzedaży online
• Diagnozowanie problemów z działaniem sklepu internetowego
• Rozwój internetowego kanału sprzedaży oferty kierowanej do
segmentu klientów B2C
• Uczestniczenie w opracowywaniu założeń dla projektów
banerów oraz innych form graficznych i layout'ów
• Tworzenie i testowanie nowych ofert marketingowych w
obszarze sprzedaży nowych aktywacji i utrzymania klienta na
orange.pl
• Tworzenie opisów marketingowych dla usług, produktów i
promocji i ofert B2C
• Współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za tworzenie ofert
• Rozwijanie mechanizmów i narzędzi stymulujących proces
sprzedaży oraz sprzedaży online
• Diagnozowanie problemów z działaniem sklepu internetowego
• Rozwój internetowego kanału sprzedaży oferty kierowanej do
segmentu klientów B2C
Młodszy Konsultant ds. Obsługi Klienta sekcja wsparcia utrzymania
• obsługa zgłoszeń reklamacyjnych Użytkowników oraz Abonentów PTK Centertel
• obsługa zgłoszeń telefonicznych dedykowanych grup Klientów w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi.
• raportowanie
• analiza kont klientów
• prowadzenie danych analitycznych z utrzymania i sprzedazy
• nadzór merytoryczny i szkoleniowy nad praca nowych
konsultantów w BOKI.
• obsługa zgłoszeń telefonicznych dedykowanych grup Klientów w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi.
• raportowanie
• analiza kont klientów
• prowadzenie danych analitycznych z utrzymania i sprzedazy
• nadzór merytoryczny i szkoleniowy nad praca nowych
konsultantów w BOKI.
Konsultant ds. Obsługi klienta
Work Service Outsourcing Sp. z oo
• Realizacja ofert programu ,,Propozycja" dla klientów indywidualnych i biznesowych
• Sprzedaż nowych aktywacji klientom indywidualnym
• Obsługa Klientów Indywidualnych
• Nadzór merytoryczny i szkoleniowy nad praca nowych
konsultantów w BOKI
• Obsługa Klientów Indywidualnych na infolinii sklepu internetowego
• Obsługa klienta Premium
• Praca w Back Office w BOK Orange:
- obsługa zgłoszeń reklamacyjnych Użytkowników oraz
Abonentów PTK Centertel,
- obsługa zgłoszeń telefonicznych dedykowanych grup Klientów
w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi.
• Sprzedaż nowych aktywacji klientom indywidualnym
• Obsługa Klientów Indywidualnych
• Nadzór merytoryczny i szkoleniowy nad praca nowych
konsultantów w BOKI
• Obsługa Klientów Indywidualnych na infolinii sklepu internetowego
• Obsługa klienta Premium
• Praca w Back Office w BOK Orange:
- obsługa zgłoszeń reklamacyjnych Użytkowników oraz
Abonentów PTK Centertel,
- obsługa zgłoszeń telefonicznych dedykowanych grup Klientów
w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi.
Szkolenia i kursy
-Zarządzanie zakresem, czasem i kosztami w projekcie
-Zarządzanie zespołem, komunikacją i rozwiązywaniem problemów projektowych
-Zarządzanie Ryzykiem i Jakością w projekcie
-Zaawansowana Symulacja Projektu wg Standardów PMBOK
-Opracowanie harmonogramu i kontrola kosztów
-komunikacja marketingowa cz 1
-komunikacja marketingowa cz 2
-E-marketing w praktyce - wirtualne narzędzia , realne efekty
-profesjonalna obsługa klienta
-Zarządzanie zespołem, komunikacją i rozwiązywaniem problemów projektowych
-Zarządzanie Ryzykiem i Jakością w projekcie
-Zaawansowana Symulacja Projektu wg Standardów PMBOK
-Opracowanie harmonogramu i kontrola kosztów
-komunikacja marketingowa cz 1
-komunikacja marketingowa cz 2
-E-marketing w praktyce - wirtualne narzędzia , realne efekty
-profesjonalna obsługa klienta
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie produktem
Grupy
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
Najstarsza prywatna uczelnia w Lublinie. Kształcimy na studiach licencjackich, inżynierskich , magisterskich i podyplomowych. Można studiować w języku polskim i angielskim a także on-line!
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
NLP Events
Naszym celem jest dostarczenie miłośnikom technik NLP, zainteresowanych pogłębianiem swej wiedzy i umiejętności w tym temacie, szerokiej informacji na temat nadchodzących szkoleń, warsztatów i konfere
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?