Agnieszka Caban

Senior Project Manager
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Senior Project Manager
Orange Polska S.A.
Brand Manager
Orange Polska S.A.
Kierownik Produktu
Orange Polska S.A.
Młodszy Kierownik Produktu
• Tworzenie i zarządzanie projektami wdrażanymi w ramach rozwoju portali Grupy TP (orange.pl oraz njumobile.pl)
• Rozwój i zarządzanie internetowym kanałem sprzedaży
• Analizowanie wykonalności projektów
• Kierowanie zespołami projektowymi
• Opracowywanie pełnej dokumentacji produktu, specyfikacji funkcjonalnej, harmonogramu
• Rozwijanie mechanizmów i narzędzi stymulujących proces sprzedaży on-line
• Testowanie nowych funkcjonalności w serwisie WWW
• Wdrażanie nowych ofert i projektów
• Współpraca z zespołem IT oraz dostawcami zewnętrznymi
• Współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za tworzenie ofert
• Opracowywanie koncepcji i specyfikacji funkcjonalnej serwisów internetowych, usług i aplikacji portalowych
• Bieżące monitorowanie działania serwisu
Orange Polska S.A.
Project Manager
Orange Polska S.A.
Starszy Specjalista ds. Rozwoju (Marketing Internetowy)
• Samodzielne tworzenie i zarządzanie projektami wdrażanymi w ramach rozwoju portalu orange.pl
• Współpraca z zespołem IT oraz dostawcami zewnętrznymi
• Opracowywanie pełnej dokumentacji produktu, specyfikacji funkcjonalnej
• Testowanie nowych funkcjonalności w serwisie
• Bieżące monitorowanie działania serwisu
• Opracowywanie specyfikacji funkcjonalnych
• Koordynowanie i wdrażanie projektów akcji promocyjnych prowadzonych w
serwisie internetowym
• Tworzenie i testowanie nowych ofert marketingowych w obszarze sprzedaży nowych aktywacji i utrzymania klienta na orange.pl
• Tworzenie opisów marketingowych dla usług, produktów i
promocji i ofert B2C
• Współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za tworzenie ofert
• Rozwijanie mechanizmów i narzędzi stymulujących proces sprzedaży online
• Diagnoz
Orange Polska S.A.
Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Wsparcia Produktowego
• Testowanie nowych funkcjonalności w serwisie
• Bieżące monitorowanie działania serwisu
• Opracowywanie specyfikacji funkcjonalnych
• Analiza ruchu w serwisie
• Analiza rynku i konkurencji
• Koordynowanie i wdrażanie projektów akcji promocyjnych prowadzonych w serwisie internetowym
• Uczestniczenie w opracowywaniu założeń dla projektów
banerów oraz innych form graficznych i layout'ów
• Tworzenie i testowanie nowych ofert marketingowych w obszarze sprzedaży nowych aktywacji i utrzymania klienta na orange.pl
• Tworzenie opisów marketingowych dla usług, produktów i promocji i ofert B2C
• Współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za tworzenie ofert
• Rozwijanie mechanizmów i narzędzi stymulujących proces sprzedaży oraz sprzedaży online
• Diagnozowanie problemów z działaniem sklepu internetowego
• Rozwój internetowego kanału sprzedaży oferty kierowanej do segmentu klientów B2C
Orange Polska S.A.
Młodszy specjalista ds rozwoju
Orange Polska S.A.
Młodszy konsultant w departamencie obsługi klienta
• Prowadzenie danych analitycznych z utrzymania i sprzedaży
• Uczestniczenie w opracowywaniu założeń dla projektów
banerów oraz innych form graficznych i layout'ów
• Tworzenie i testowanie nowych ofert marketingowych w
obszarze sprzedaży nowych aktywacji i utrzymania klienta na
orange.pl
• Tworzenie opisów marketingowych dla usług, produktów i
promocji i ofert B2C
• Współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za tworzenie ofert
• Rozwijanie mechanizmów i narzędzi stymulujących proces
sprzedaży oraz sprzedaży online
• Diagnozowanie problemów z działaniem sklepu internetowego
• Rozwój internetowego kanału sprzedaży oferty kierowanej do
segmentu klientów B2C
Orange Polska S.A.
Młodszy Konsultant ds. Obsługi Klienta sekcja wsparcia utrzymania
• obsługa zgłoszeń reklamacyjnych Użytkowników oraz Abonentów PTK Centertel
• obsługa zgłoszeń telefonicznych dedykowanych grup Klientów w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi.
• raportowanie
• analiza kont klientów
• prowadzenie danych analitycznych z utrzymania i sprzedazy
• nadzór merytoryczny i szkoleniowy nad praca nowych
konsultantów w BOKI.
Logo
Konsultant ds. Obsługi klienta
Work Service Outsourcing Sp. z oo
• Realizacja ofert programu ,,Propozycja" dla klientów indywidualnych i biznesowych
• Sprzedaż nowych aktywacji klientom indywidualnym
• Obsługa Klientów Indywidualnych
• Nadzór merytoryczny i szkoleniowy nad praca nowych
konsultantów w BOKI
• Obsługa Klientów Indywidualnych na infolinii sklepu internetowego
• Obsługa klienta Premium
• Praca w Back Office w BOK Orange:
- obsługa zgłoszeń reklamacyjnych Użytkowników oraz
Abonentów PTK Centertel,
- obsługa zgłoszeń telefonicznych dedykowanych grup Klientów
w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi.
Logo
Konsultant ds. Obsługi klienta
Work Service (we współpracy z PTK Centertel)
• Zewnętrzna obsługa klienta o profilu negocjacyjno-sprzedażowym
• sprzedaż nowych aktywacji
• utrzymanie obecnego klienta
• sprzedaż usług
• tworzenie raportów
• szkolenie konsultantów w BOK

Szkolenia i kursy

-Zarządzanie zakresem, czasem i kosztami w projekcie
-Zarządzanie zespołem, komunikacją i rozwiązywaniem problemów projektowych
-Zarządzanie Ryzykiem i Jakością w projekcie
-Zaawansowana Symulacja Projektu wg Standardów PMBOK
-Opracowanie harmonogramu i kontrola kosztów
-komunikacja marketingowa cz 1
-komunikacja marketingowa cz 2
-E-marketing w praktyce - wirtualne narzędzia , realne efekty
-profesjonalna obsługa klienta

Edukacja

Logo
Socjologia, magisterskie
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
Logo
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, licencjackie
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie produktem

Grupy

Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
Najstarsza prywatna uczelnia w Lublinie. Kształcimy na studiach licencjackich, inżynierskich , magisterskich i podyplomowych. Można studiować w języku polskim i angielskim a także on-line!
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Enklawa
Enklawa
Warszawski klub Enklawa.
NLP Events
NLP Events
Naszym celem jest dostarczenie miłośnikom technik NLP, zainteresowanych pogłębianiem swej wiedzy i umiejętności w tym temacie, szerokiej informacji na temat nadchodzących szkoleń, warsztatów i konfere
Projekty start-up
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
Wilanów
Wilanów
Grupa skupiająca mieszkańców oraz miłośników Wilanowa.
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?