Agnieszka Bukowska-Szkoda

specjalista ds. szkoleń
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PKO Bank Polski
Specjalista ds. Polityki Szkoleniowej - Zespół Planowania Polityki Szkoleniowej
Identyfikacja potrzeb szkoleniowych w aspekcie strategii Banku, opracowywanie założeń, wskazywanie kierunków oraz ocena efektywności realizowanej polityki szkoleniowej; realizacja praktyk i staży zawodowych; organizacja szkoleń dla kadry kierowniczej i specjalistycznej Banku, współpraca z uczelniami wyższymi przy organizacji studiów podyplomowych dla pracowników PKO BP S.A. oraz koordynacja procesu związanego z wypełnianiem przez strony warunków umów zawieranych ze studiującymi pracownikami.projektowanie rozwiązań systemowych, procedur i narzędzi oraz realizacja procesów w zakresie doboru, oceny i rozwoju kadry kierowniczej PKO BP S.A.; rekrutacja i selekcja kandydatów do pracy w komórkach organizacyjnych oraz badanie efektywności projektów rekrutacyjnych na stanowiska w komórkach organizacyjnych PKO BP S.A.; projektowanie systemu oceny w Banku i jego implementacja.
Logo
Nauczyciel zawodu
Zespół Szkół Gastronomicznych w Słupsku

Szkolenia i kursy

Selekcja ukierunkowana – Development Dimensions International
Monitorowanie i doskonalenie procesów – UMBRELLA
Zarządzanie szkoleniami – Human Factor
Specjalista personalny – Edukator Centrum Szkoleniowe Sp.z o.o.
Kultura obsługi klienta kurs dla wykładowców – PKO BP
Techniki kształcenia interaktywnego – MSBiF w Katowicach
Kurs przygotowania pedagogicznego dla nauczycieli praktycznej nauki zawodu – Wyższa Szkoła
Pedagogiczna w Słupsku

Edukacja

Logo
Dwusemestralne Studium Podyplomowe w zakresie ZARZĄDZANIA KADRAMI, studia podyplomowe
Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle „Orgmasz"
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Szkoły

Inne

Dodatkowa działalność zawodowa:
czerwiec 2003 Żagiel S.A. – trener-wykładowca
- szkolenie pt. Obsługa trudnego klienta (rozmowy bezpośrednie i telefoniczne) dla pracowników Centrum Administracji Kredytów
październik 2002 – styczeń 2003 Kredyt Bank S.A. – trener-wykładowca
– cykl szkoleń Techniki profesjonalnej obsługi klienta w Kredyt Banku S.A. – szkolenia dla średniej kadry kierowniczej
styczeń, luty 1999 Bankowy Dom Handlowy – trener-wykładowca
– cykl szkoleń Asystent menedżera dla pracowników grupy kapitałowej Kredyt Banku S.A.
czerwiec 1998 Bankowy Dom Handlowy – trener-wykładowca
– zajęcia dydaktyczne Kultura obsługi klienta w banku w ramach kursu „Kontroler obrotu pieniężnego” w Kredyt Banku SA
maj, wrzesień, grudzień 1997 Bankowy Dom Handlowy – trener-wykładowca
– zajęcia dydaktyczne Kultura obsługi klienta w banku w ramach kursu „Kontroler obrotu pieniężnego” w Kredyt Banku SA
wrzesień 1996 PKO BP OR Warszawa – trener-wykładowca
– kurs Kultura obsługi klienta w banku dla pracowników oddziałów
czerwiec 1996 Polska Fundacja Promocji Kadr – członek Komisji Egzaminacyjnej
– kurs kwalifikacyjny dla pracowników PKO BP pt. „Kredyty gospodarcze”
maj 1996 Radomska Szkoła Zarządzania – trener
– szkolenie z zakresu obsługi klienta w tym klienta trudnego

Publikacje:
„Nakłady dziś efekty jutro – najważniejsze kierunki w szkoleniu pracowników” Nasz Bank 09/2000 współautor artykułu
„Szkolić efektywnie czy efektownie” Nasz Bank 11/2000 współautor artykułu

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.