Agnieszka Bugajewska
SPECJALISTA DS KONTROLI I JAKOŚCI
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Jakości i Kontroli (Quality & Control Manager)
a) Przeprowadzanie kontroli wewnętrznych, m.in. zgodności z procedurami, wytycznymi audytu i organów zewnętrznych np. NBP, sprawdzanie operacji wykonywanych przez pracowników oddziału.
b) Zapewnianie zgodności z aktualnie obowiązującymi procedurami i wewnętrznymi zarządzeniami Banku procesów realizacji transakcji oraz ich systematyczna kontrola.
c) Odpowiedzialność za pozytywny wynik audytu wewnętrznego.
d) Bieżące informowanie Dyrektora Oddziału oraz odpowiednich jednostek Banku o sprawach dotyczących monitoringu zgodności w danej jednostce, występujących niezgodnościach, oraz realizacji programów naprawczych.
f) Zapewnienie prawidłowego i terminowego przepływu wszelkiej dokumentacji wychodzącej z oddziału do innych jednostek Banku, ze szczególnym uwzględnieniem dokumentacji nowo otwartych kont.
2. Nadzorowanie i asystowanie w procesie obsługi klienta w oddziale
3. Nadzorowanie procesu sprzedaży i zarządzanie relacjami z klientem w podległym zespole
4. Działania administracyjne służące utrzymaniu funkcjonalności oddziału
a) Zarządzanie sprzętem w oddziale (serwis, obsługa).
b) Zapewnianie zgodności z aktualnie obowiązującymi procedurami i wewnętrznymi zarządzeniami Banku procesów realizacji transakcji oraz ich systematyczna kontrola.
c) Odpowiedzialność za pozytywny wynik audytu wewnętrznego.
d) Bieżące informowanie Dyrektora Oddziału oraz odpowiednich jednostek Banku o sprawach dotyczących monitoringu zgodności w danej jednostce, występujących niezgodnościach, oraz realizacji programów naprawczych.
f) Zapewnienie prawidłowego i terminowego przepływu wszelkiej dokumentacji wychodzącej z oddziału do innych jednostek Banku, ze szczególnym uwzględnieniem dokumentacji nowo otwartych kont.
2. Nadzorowanie i asystowanie w procesie obsługi klienta w oddziale
3. Nadzorowanie procesu sprzedaży i zarządzanie relacjami z klientem w podległym zespole
4. Działania administracyjne służące utrzymaniu funkcjonalności oddziału
a) Zarządzanie sprzętem w oddziale (serwis, obsługa).
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla pracowników grupy CITI
Wyłącznie dla pracowników grupy CITI !!!
Wschodnie fascynacje...
Grupa założona została dla wszystkich interesujących się wschodnią częścią świata, oraz dla tych którzy jej nie znoszą...