Wypowiedzi
-
„Potęga opowieści” Jima Holtje’a to niezbędna pozycja dla każdego przedsiębiorcy, który pragnie być dobrym przywódcą. Jeśli masz wątpliwości, czy dana idea sprawdzi się w Twoim przedsięwzięciu, boisz się zaryzykować lub coś Ci podpowiada, że Twoje pomysły są zbyt innowacyjne, przeczytaj autentyczne historie wielkich biznesmenów. Oni też borykali się z takimi dylematami. Jeśli nie wiesz, jak zmotywować pracowników lub brakuje Ci pomysłów na ożywienie własnych prezentacji, „Potęga opowieści” jest tym, czego potrzebujesz.
http://audiobiznes.pl -
„Potęga opowieści” Jima Holtje’a to niezbędna pozycja dla każdego przedsiębiorcy, który pragnie być dobrym przywódcą. Jeśli masz wątpliwości, czy dana idea sprawdzi się w Twoim przedsięwzięciu, boisz się zaryzykować lub coś Ci podpowiada, że Twoje pomysły są zbyt innowacyjne, przeczytaj autentyczne historie wielkich biznesmenów. Oni też borykali się z takimi dylematami. Jeśli nie wiesz, jak zmotywować pracowników lub brakuje Ci pomysłów na ożywienie własnych prezentacji, „Potęga opowieści” jest tym, czego potrzebujesz.
http://audiobiznes.pl -
„Potęga opowieści” Jima Holtje’a to niezbędna pozycja dla każdego przedsiębiorcy, który pragnie być dobrym przywódcą. Jeśli masz wątpliwości, czy dana idea sprawdzi się w Twoim przedsięwzięciu, boisz się zaryzykować lub coś Ci podpowiada, że Twoje pomysły są zbyt innowacyjne, przeczytaj autentyczne historie wielkich biznesmenów. Oni też borykali się z takimi dylematami. Jeśli nie wiesz, jak zmotywować pracowników lub brakuje Ci pomysłów na ożywienie własnych prezentacji, „Potęga opowieści” jest tym, czego potrzebujesz.
http://audiobiznes.pl -
„Potęga opowieści” Jima Holtje’a to niezbędna pozycja dla każdego przedsiębiorcy, który pragnie być dobrym przywódcą. Jeśli masz wątpliwości, czy dana idea sprawdzi się w Twoim przedsięwzięciu, boisz się zaryzykować lub coś Ci podpowiada, że Twoje pomysły są zbyt innowacyjne, przeczytaj autentyczne historie wielkich biznesmenów. Oni też borykali się z takimi dylematami. Jeśli nie wiesz, jak zmotywować pracowników lub brakuje Ci pomysłów na ożywienie własnych prezentacji, „Potęga opowieści” jest tym, czego potrzebujesz.
http://audiobiznes.pl -
„Potęga opowieści” Jima Holtje’a to niezbędna pozycja dla każdego przedsiębiorcy, który pragnie być dobrym przywódcą. Jeśli masz wątpliwości, czy dana idea sprawdzi się w Twoim przedsięwzięciu, boisz się zaryzykować lub coś Ci podpowiada, że Twoje pomysły są zbyt innowacyjne, przeczytaj autentyczne historie wielkich biznesmenów. Oni też borykali się z takimi dylematami. Jeśli nie wiesz, jak zmotywować pracowników lub brakuje Ci pomysłów na ożywienie własnych prezentacji, „Potęga opowieści” jest tym, czego potrzebujesz.
http://audiobiznes.pl -
Polecam książkę Potęga opowieści Jima HoltjeAgnieszka Bucka edytował(a) ten post dnia 08.03.13 o godzinie 09:58
-
Każdy z nas niejednokrotnie uczestniczył w przemówieniu opartym o prezentację
w programie PowerPoint i z niecierpliwością czekał, aż dobiegnie końca. Dlaczego? Powodem był zapewne przerastający nas napływ informacji, nudny ton wypowiedzi lub wrażenie, że mówca nie traktuje nas poważnie, jak gdyby mówił sam do siebie, a słuchacze byli jego niemą publiką.
Na niezawodny sposób, jak uświetnić takie wystąpienia, wpadł Jim Holtje, przewodniczący działu Public Relations w jednej z odnoszących sukcesy nowojorskiej firmie, autor książki „Potęga opowieści”. Zebrał historie wielkich biznesmenów, znanych na całym świecie, m.in. założyciela Facebooka, Marka Zuckenberga czy amerykańskiego miliardera, Donalda Trumpa i opatrzył swoim komentarzem, jak w praktyczny sposób możemy zastosować owe opowieści w swoim przemówieniu. Co najważniejsze, spis streści i streszczenie sedna przy każdej historii, bardzo ułatwiają poruszanie się po książce.
W pozycji tej znajdziemy autentyczne anegdoty ze świata biznesu, które pochodzą od samych przedsiębiorców. Dowiemy się, z jakimi borykali się problemami, na jakie natrafiali przeszkody, jak radzili sobie z odmową, jak ostatecznie doprowadzili do tego, by to właśnie ich pomysł wcielono w życie.
To inspirująca książka dla każdego. Jeśli nie masz pomysłu na udoskonalenie swojego przemówienia i zainteresowanie publiczności lub chcesz być lepszym mówcą, to pozycja idealna dla Ciebie. Każdy, kto ma problem z motywacją pracowników, kto nie wie, jak dodać firmie ducha optymizmu w ciężkich dla biznesu czasach, znajdzie podpowiedź i wsparcie
w niejednej historii.
Opowieści są bliskie czytelnikowi, bowiem ukazują, że ważne osobistości też były kiedyś jak każdy z nas. Pamiętajmy- ci wielcy ludzie zaczynali tak samo jak my. „Potęga opowieści” to nie tylko pozycja dla przedsiębiorców, ale tak naprawdę dla każdego z nas- ukazuje bowiem odwieczną prawdę- żeby osiągnąć wymarzone cele, trzeba ciężko pracować, podążać w przyszłość z wiarą, zaangażowaniem, uporem, a przy tym pozostać człowiekiem wrażliwym na innych ludzi. Jeśli swoje przemówienia wzbogacimy tymi opowieściami, z pewnością zyskamy wierne grono słuchaczy, a przede wszystkim pracowników, którzy odtąd spojrzą na nas przychylniej. To od nas zależy, jak daleko zajdziemy i co zrobimy ze swoim życiem.
http://audiobiznes.pl -
Każdy z nas niejednokrotnie uczestniczył w przemówieniu opartym o prezentację
w programie PowerPoint i z niecierpliwością czekał, aż dobiegnie końca. Dlaczego? Powodem był zapewne przerastający nas napływ informacji, nudny ton wypowiedzi lub wrażenie, że mówca nie traktuje nas poważnie, jak gdyby mówił sam do siebie, a słuchacze byli jego niemą publiką.
Na niezawodny sposób, jak uświetnić takie wystąpienia, wpadł Jim Holtje, przewodniczący działu Public Relations w jednej z odnoszących sukcesy nowojorskiej firmie, autor książki „Potęga opowieści”. Zebrał historie wielkich biznesmenów, znanych na całym świecie, m.in. założyciela Facebooka, Marka Zuckenberga czy amerykańskiego miliardera, Donalda Trumpa i opatrzył swoim komentarzem, jak w praktyczny sposób możemy zastosować owe opowieści w swoim przemówieniu. Co najważniejsze, spis streści i streszczenie sedna przy każdej historii, bardzo ułatwiają poruszanie się po książce.
W pozycji tej znajdziemy autentyczne anegdoty ze świata biznesu, które pochodzą od samych przedsiębiorców. Dowiemy się, z jakimi borykali się problemami, na jakie natrafiali przeszkody, jak radzili sobie z odmową, jak ostatecznie doprowadzili do tego, by to właśnie ich pomysł wcielono w życie.
To inspirująca książka dla każdego. Jeśli nie masz pomysłu na udoskonalenie swojego przemówienia i zainteresowanie publiczności lub chcesz być lepszym mówcą, to pozycja idealna dla Ciebie. Każdy, kto ma problem z motywacją pracowników, kto nie wie, jak dodać firmie ducha optymizmu w ciężkich dla biznesu czasach, znajdzie podpowiedź i wsparcie
w niejednej historii.
Opowieści są bliskie czytelnikowi, bowiem ukazują, że ważne osobistości też były kiedyś jak każdy z nas. Pamiętajmy- ci wielcy ludzie zaczynali tak samo jak my. „Potęga opowieści” to nie tylko pozycja dla przedsiębiorców, ale tak naprawdę dla każdego z nas- ukazuje bowiem odwieczną prawdę- żeby osiągnąć wymarzone cele, trzeba ciężko pracować, podążać w przyszłość z wiarą, zaangażowaniem, uporem, a przy tym pozostać człowiekiem wrażliwym na innych ludzi. Jeśli swoje przemówienia wzbogacimy tymi opowieściami, z pewnością zyskamy wierne grono słuchaczy, a przede wszystkim pracowników, którzy odtąd spojrzą na nas przychylniej. To od nas zależy, jak daleko zajdziemy i co zrobimy ze swoim życiem.
-
Każdy z nas niejednokrotnie uczestniczył w przemówieniu opartym o prezentację
w programie PowerPoint i z niecierpliwością czekał, aż dobiegnie końca. Dlaczego? Powodem był zapewne przerastający nas napływ informacji, nudny ton wypowiedzi lub wrażenie, że mówca nie traktuje nas poważnie, jak gdyby mówił sam do siebie, a słuchacze byli jego niemą publiką.
Na niezawodny sposób, jak uświetnić takie wystąpienia, wpadł Jim Holtje, przewodniczący działu Public Relations w jednej z odnoszących sukcesy nowojorskiej firmie, autor książki „Potęga opowieści”. Zebrał historie wielkich biznesmenów, znanych na całym świecie, m.in. założyciela Facebooka, Marka Zuckenberga czy amerykańskiego miliardera, Donalda Trumpa i opatrzył swoim komentarzem, jak w praktyczny sposób możemy zastosować owe opowieści w swoim przemówieniu. Co najważniejsze, spis streści i streszczenie sedna przy każdej historii, bardzo ułatwiają poruszanie się po książce.
W pozycji tej znajdziemy autentyczne anegdoty ze świata biznesu, które pochodzą od samych przedsiębiorców. Dowiemy się, z jakimi borykali się problemami, na jakie natrafiali przeszkody, jak radzili sobie z odmową, jak ostatecznie doprowadzili do tego, by to właśnie ich pomysł wcielono w życie.
To inspirująca książka dla każdego. Jeśli nie masz pomysłu na udoskonalenie swojego przemówienia i zainteresowanie publiczności lub chcesz być lepszym mówcą, to pozycja idealna dla Ciebie. Każdy, kto ma problem z motywacją pracowników, kto nie wie, jak dodać firmie ducha optymizmu w ciężkich dla biznesu czasach, znajdzie podpowiedź i wsparcie
w niejednej historii.
Opowieści są bliskie czytelnikowi, bowiem ukazują, że ważne osobistości też były kiedyś jak każdy z nas. Pamiętajmy- ci wielcy ludzie zaczynali tak samo jak my. „Potęga opowieści” to nie tylko pozycja dla przedsiębiorców, ale tak naprawdę dla każdego z nas- ukazuje bowiem odwieczną prawdę- żeby osiągnąć wymarzone cele, trzeba ciężko pracować, podążać w przyszłość z wiarą, zaangażowaniem, uporem, a przy tym pozostać człowiekiem wrażliwym na innych ludzi. Jeśli swoje przemówienia wzbogacimy tymi opowieściami, z pewnością zyskamy wierne grono słuchaczy, a przede wszystkim pracowników, którzy odtąd spojrzą na nas przychylniej. To od nas zależy, jak daleko zajdziemy i co zrobimy ze swoim życiem.
http://audiobiznes.pl -
Każdy z nas niejednokrotnie uczestniczył w przemówieniu opartym o prezentację
w programie PowerPoint i z niecierpliwością czekał, aż dobiegnie końca. Dlaczego? Powodem był zapewne przerastający nas napływ informacji, nudny ton wypowiedzi lub wrażenie, że mówca nie traktuje nas poważnie, jak gdyby mówił sam do siebie, a słuchacze byli jego niemą publiką.
Na niezawodny sposób, jak uświetnić takie wystąpienia, wpadł Jim Holtje, przewodniczący działu Public Relations w jednej z odnoszących sukcesy nowojorskiej firmie, autor książki „Potęga opowieści”. Zebrał historie wielkich biznesmenów, znanych na całym świecie, m.in. założyciela Facebooka, Marka Zuckenberga czy amerykańskiego miliardera, Donalda Trumpa i opatrzył swoim komentarzem, jak w praktyczny sposób możemy zastosować owe opowieści w swoim przemówieniu. Co najważniejsze, spis streści i streszczenie sedna przy każdej historii, bardzo ułatwiają poruszanie się po książce.
W pozycji tej znajdziemy autentyczne anegdoty ze świata biznesu, które pochodzą od samych przedsiębiorców. Dowiemy się, z jakimi borykali się problemami, na jakie natrafiali przeszkody, jak radzili sobie z odmową, jak ostatecznie doprowadzili do tego, by to właśnie ich pomysł wcielono w życie.
To inspirująca książka dla każdego. Jeśli nie masz pomysłu na udoskonalenie swojego przemówienia i zainteresowanie publiczności lub chcesz być lepszym mówcą, to pozycja idealna dla Ciebie. Każdy, kto ma problem z motywacją pracowników, kto nie wie, jak dodać firmie ducha optymizmu w ciężkich dla biznesu czasach, znajdzie podpowiedź i wsparcie
w niejednej historii.
Opowieści są bliskie czytelnikowi, bowiem ukazują, że ważne osobistości też były kiedyś jak każdy z nas. Pamiętajmy- ci wielcy ludzie zaczynali tak samo jak my. „Potęga opowieści” to nie tylko pozycja dla przedsiębiorców, ale tak naprawdę dla każdego z nas- ukazuje bowiem odwieczną prawdę- żeby osiągnąć wymarzone cele, trzeba ciężko pracować, podążać w przyszłość z wiarą, zaangażowaniem, uporem, a przy tym pozostać człowiekiem wrażliwym na innych ludzi. Jeśli swoje przemówienia wzbogacimy tymi opowieściami, z pewnością zyskamy wierne grono słuchaczy, a przede wszystkim pracowników, którzy odtąd spojrzą na nas przychylniej. To od nas zależy, jak daleko zajdziemy i co zrobimy ze swoim życiem.
http://audiobiznes.pl -
Każdy z nas niejednokrotnie uczestniczył w przemówieniu opartym o prezentację
w programie PowerPoint i z niecierpliwością czekał, aż dobiegnie końca. Dlaczego? Powodem był zapewne przerastający nas napływ informacji, nudny ton wypowiedzi lub wrażenie, że mówca nie traktuje nas poważnie, jak gdyby mówił sam do siebie, a słuchacze byli jego niemą publiką.
Na niezawodny sposób, jak uświetnić takie wystąpienia, wpadł Jim Holtje, przewodniczący działu Public Relations w jednej z odnoszących sukcesy nowojorskiej firmie, autor książki „Potęga opowieści”. Zebrał historie wielkich biznesmenów, znanych na całym świecie, m.in. założyciela Facebooka, Marka Zuckenberga czy amerykańskiego miliardera, Donalda Trumpa i opatrzył swoim komentarzem, jak w praktyczny sposób możemy zastosować owe opowieści w swoim przemówieniu. Co najważniejsze, spis streści i streszczenie sedna przy każdej historii, bardzo ułatwiają poruszanie się po książce.
W pozycji tej znajdziemy autentyczne anegdoty ze świata biznesu, które pochodzą od samych przedsiębiorców. Dowiemy się, z jakimi borykali się problemami, na jakie natrafiali przeszkody, jak radzili sobie z odmową, jak ostatecznie doprowadzili do tego, by to właśnie ich pomysł wcielono w życie.
To inspirująca książka dla każdego. Jeśli nie masz pomysłu na udoskonalenie swojego przemówienia i zainteresowanie publiczności lub chcesz być lepszym mówcą, to pozycja idealna dla Ciebie. Każdy, kto ma problem z motywacją pracowników, kto nie wie, jak dodać firmie ducha optymizmu w ciężkich dla biznesu czasach, znajdzie podpowiedź i wsparcie
w niejednej historii.
Opowieści są bliskie czytelnikowi, bowiem ukazują, że ważne osobistości też były kiedyś jak każdy z nas. Pamiętajmy- ci wielcy ludzie zaczynali tak samo jak my. „Potęga opowieści” to nie tylko pozycja dla przedsiębiorców, ale tak naprawdę dla każdego z nas- ukazuje bowiem odwieczną prawdę- żeby osiągnąć wymarzone cele, trzeba ciężko pracować, podążać w przyszłość z wiarą, zaangażowaniem, uporem, a przy tym pozostać człowiekiem wrażliwym na innych ludzi. Jeśli swoje przemówienia wzbogacimy tymi opowieściami, z pewnością zyskamy wierne grono słuchaczy, a przede wszystkim pracowników, którzy odtąd spojrzą na nas przychylniej. To od nas zależy, jak daleko zajdziemy i co zrobimy ze swoim życiem.
http://audiobiznes.pl -
Każdy z nas niejednokrotnie uczestniczył w przemówieniu opartym o prezentację
w programie PowerPoint i z niecierpliwością czekał, aż dobiegnie końca. Dlaczego? Powodem był zapewne przerastający nas napływ informacji, nudny ton wypowiedzi lub wrażenie, że mówca nie traktuje nas poważnie, jak gdyby mówił sam do siebie, a słuchacze byli jego niemą publiką.
Na niezawodny sposób, jak uświetnić takie wystąpienia, wpadł Jim Holtje, przewodniczący działu Public Relations w jednej z odnoszących sukcesy nowojorskiej firmie, autor książki „Potęga opowieści”. Zebrał historie wielkich biznesmenów, znanych na całym świecie, m.in. założyciela Facebooka, Marka Zuckenberga czy amerykańskiego miliardera, Donalda Trumpa i opatrzył swoim komentarzem, jak w praktyczny sposób możemy zastosować owe opowieści w swoim przemówieniu. Co najważniejsze, spis streści i streszczenie sedna przy każdej historii, bardzo ułatwiają poruszanie się po książce.
W pozycji tej znajdziemy autentyczne anegdoty ze świata biznesu, które pochodzą od samych przedsiębiorców. Dowiemy się, z jakimi borykali się problemami, na jakie natrafiali przeszkody, jak radzili sobie z odmową, jak ostatecznie doprowadzili do tego, by to właśnie ich pomysł wcielono w życie.
To inspirująca książka dla każdego. Jeśli nie masz pomysłu na udoskonalenie swojego przemówienia i zainteresowanie publiczności lub chcesz być lepszym mówcą, to pozycja idealna dla Ciebie. Każdy, kto ma problem z motywacją pracowników, kto nie wie, jak dodać firmie ducha optymizmu w ciężkich dla biznesu czasach, znajdzie podpowiedź i wsparcie
w niejednej historii.
Opowieści są bliskie czytelnikowi, bowiem ukazują, że ważne osobistości też były kiedyś jak każdy z nas. Pamiętajmy- ci wielcy ludzie zaczynali tak samo jak my. „Potęga opowieści” to nie tylko pozycja dla przedsiębiorców, ale tak naprawdę dla każdego z nas- ukazuje bowiem odwieczną prawdę- żeby osiągnąć wymarzone cele, trzeba ciężko pracować, podążać w przyszłość z wiarą, zaangażowaniem, uporem, a przy tym pozostać człowiekiem wrażliwym na innych ludzi. Jeśli swoje przemówienia wzbogacimy tymi opowieściami, z pewnością zyskamy wierne grono słuchaczy, a przede wszystkim pracowników, którzy odtąd spojrzą na nas przychylniej. To od nas zależy, jak daleko zajdziemy i co zrobimy ze swoim życiem.
http://audiobiznes.pl -
Każdy z nas niejednokrotnie uczestniczył w przemówieniu opartym o prezentację
w programie PowerPoint i z niecierpliwością czekał, aż dobiegnie końca. Dlaczego? Powodem był zapewne przerastający nas napływ informacji, nudny ton wypowiedzi lub wrażenie, że mówca nie traktuje nas poważnie, jak gdyby mówił sam do siebie, a słuchacze byli jego niemą publiką.
Na niezawodny sposób, jak uświetnić takie wystąpienia, wpadł Jim Holtje, przewodniczący działu Public Relations w jednej z odnoszących sukcesy nowojorskiej firmie, autor książki „Potęga opowieści”. Zebrał historie wielkich biznesmenów, znanych na całym świecie, m.in. założyciela Facebooka, Marka Zuckenberga czy amerykańskiego miliardera, Donalda Trumpa i opatrzył swoim komentarzem, jak w praktyczny sposób możemy zastosować owe opowieści w swoim przemówieniu. Co najważniejsze, spis streści i streszczenie sedna przy każdej historii, bardzo ułatwiają poruszanie się po książce.
W pozycji tej znajdziemy autentyczne anegdoty ze świata biznesu, które pochodzą od samych przedsiębiorców. Dowiemy się, z jakimi borykali się problemami, na jakie natrafiali przeszkody, jak radzili sobie z odmową, jak ostatecznie doprowadzili do tego, by to właśnie ich pomysł wcielono w życie.
To inspirująca książka dla każdego. Jeśli nie masz pomysłu na udoskonalenie swojego przemówienia i zainteresowanie publiczności lub chcesz być lepszym mówcą, to pozycja idealna dla Ciebie. Każdy, kto ma problem z motywacją pracowników, kto nie wie, jak dodać firmie ducha optymizmu w ciężkich dla biznesu czasach, znajdzie podpowiedź i wsparcie
w niejednej historii.
Opowieści są bliskie czytelnikowi, bowiem ukazują, że ważne osobistości też były kiedyś jak każdy z nas. Pamiętajmy- ci wielcy ludzie zaczynali tak samo jak my. „Potęga opowieści” to nie tylko pozycja dla przedsiębiorców, ale tak naprawdę dla każdego z nas- ukazuje bowiem odwieczną prawdę- żeby osiągnąć wymarzone cele, trzeba ciężko pracować, podążać w przyszłość z wiarą, zaangażowaniem, uporem, a przy tym pozostać człowiekiem wrażliwym na innych ludzi. Jeśli swoje przemówienia wzbogacimy tymi opowieściami, z pewnością zyskamy wierne grono słuchaczy, a przede wszystkim pracowników, którzy odtąd spojrzą na nas przychylniej. To od nas zależy, jak daleko zajdziemy i co zrobimy ze swoim życiem.
http://audiobiznes.pl -
Każdy z nas niejednokrotnie uczestniczył w przemówieniu opartym o prezentację
w programie PowerPoint i z niecierpliwością czekał, aż dobiegnie końca. Dlaczego? Powodem był zapewne przerastający nas napływ informacji, nudny ton wypowiedzi lub wrażenie, że mówca nie traktuje nas poważnie, jak gdyby mówił sam do siebie, a słuchacze byli jego niemą publiką.
Na niezawodny sposób, jak uświetnić takie wystąpienia, wpadł Jim Holtje, przewodniczący działu Public Relations w jednej z odnoszących sukcesy nowojorskiej firmie, autor książki „Potęga opowieści”. Zebrał historie wielkich biznesmenów, znanych na całym świecie, m.in. założyciela Facebooka, Marka Zuckenberga czy amerykańskiego miliardera, Donalda Trumpa i opatrzył swoim komentarzem, jak w praktyczny sposób możemy zastosować owe opowieści w swoim przemówieniu. Co najważniejsze, spis streści
i streszczenie sedna przy każdej historii, bardzo ułatwiają poruszanie się po książce.
W pozycji tej znajdziemy autentyczne anegdoty ze świata biznesu, które pochodzą od samych przedsiębiorców. Dowiemy się, z jakimi borykali się problemami, na jakie natrafiali przeszkody, jak radzili sobie z odmową, jak ostatecznie doprowadzili do tego, by to właśnie ich pomysł wcielono w życie.
To inspirująca książka dla każdego. Jeśli nie masz pomysłu na udoskonalenie swojego przemówienia i zainteresowanie publiczności lub chcesz być lepszym mówcą, to pozycja idealna dla Ciebie. Każdy, kto ma problem z motywacją pracowników, kto nie wie, jak dodać firmie ducha optymizmu w ciężkich dla biznesu czasach, znajdzie podpowiedź i wsparcie
w niejednej historii.
Opowieści są bliskie czytelnikowi, bowiem ukazują, że ważne osobistości też były kiedyś jak każdy z nas. Pamiętajmy- ci wielcy ludzie zaczynali tak samo jak my. „Potęga opowieści” to nie tylko pozycja dla przedsiębiorców, ale tak naprawdę dla każdego z nas- ukazuje bowiem odwieczną prawdę- żeby osiągnąć wymarzone cele, trzeba ciężko pracować, podążać w przyszłość z wiarą, zaangażowaniem, uporem, a przy tym pozostać człowiekiem wrażliwym na innych ludzi. Jeśli swoje przemówienia wzbogacimy tymi opowieściami, z pewnością zyskamy wierne grono słuchaczy, a przede wszystkim pracowników, którzy odtąd spojrzą na nas przychylniej. To od nas zależy, jak daleko zajdziemy i co zrobimy ze swoim życiem. -
Każdy z nas niejednokrotnie uczestniczył w przemówieniu opartym o prezentację
w programie PowerPoint i z niecierpliwością czekał, aż dobiegnie końca. Dlaczego? Powodem był zapewne przerastający nas napływ informacji, nudny ton wypowiedzi lub wrażenie, że mówca nie traktuje nas poważnie, jak gdyby mówił sam do siebie, a słuchacze byli jego niemą publiką.
Na niezawodny sposób, jak uświetnić takie wystąpienia, wpadł Jim Holtje, przewodniczący działu Public Relations w jednej z odnoszących sukcesy nowojorskiej firmie, autor książki „Potęga opowieści”. Zebrał historie wielkich biznesmenów, znanych na całym świecie, m.in. założyciela Facebooka, Marka Zuckenberga czy amerykańskiego miliardera, Donalda Trumpa i opatrzył swoim komentarzem, jak w praktyczny sposób możemy zastosować owe opowieści w swoim przemówieniu. Co najważniejsze, spis streści
i streszczenie sedna przy każdej historii, bardzo ułatwiają poruszanie się po książce.
W pozycji tej znajdziemy autentyczne anegdoty ze świata biznesu, które pochodzą od samych przedsiębiorców. Dowiemy się, z jakimi borykali się problemami, na jakie natrafiali przeszkody, jak radzili sobie z odmową, jak ostatecznie doprowadzili do tego, by to właśnie ich pomysł wcielono w życie.
To inspirująca książka dla każdego. Jeśli nie masz pomysłu na udoskonalenie swojego przemówienia i zainteresowanie publiczności lub chcesz być lepszym mówcą, to pozycja idealna dla Ciebie. Każdy, kto ma problem z motywacją pracowników, kto nie wie, jak dodać firmie ducha optymizmu w ciężkich dla biznesu czasach, znajdzie podpowiedź i wsparcie
w niejednej historii.
Opowieści są bliskie czytelnikowi, bowiem ukazują, że ważne osobistości też były kiedyś jak każdy z nas. Pamiętajmy- ci wielcy ludzie zaczynali tak samo jak my. „Potęga opowieści” to nie tylko pozycja dla przedsiębiorców, ale tak naprawdę dla każdego z nas- ukazuje bowiem odwieczną prawdę- żeby osiągnąć wymarzone cele, trzeba ciężko pracować, podążać w przyszłość z wiarą, zaangażowaniem, uporem, a przy tym pozostać człowiekiem wrażliwym na innych ludzi. Jeśli swoje przemówienia wzbogacimy tymi opowieściami, z pewnością zyskamy wierne grono słuchaczy, a przede wszystkim pracowników, którzy odtąd spojrzą na nas przychylniej. To od nas zależy, jak daleko zajdziemy i co zrobimy ze swoim życiem. -
Niezwykle interesująca jest książka Jima Holtje’a, pod tytułem „Potęga opowieści”, którą ostatnio przeczytałam. Pozwala spojrzeć nam w głąb świata biznesu, poznać ludzkie oblicza wielkich ludzi. Wreszcie możemy dostrzec, że są tacy jak Ty czy ja.
Opisana w niej historia m.in. Michaela Eisnera, który od podszewki poznał firmę Disney, jest naprawdę inspirująca. Były dyrektor generalny podkreślał zawsze, jak ważne jest poznanie kultury firmy, w której chce się pracować. W ramach utworzonego dziewięciodniowego programu dla kierowników, dyrektorzy mieli za zadanie m.in. przebierać się w kostiumy bajkowych postaci jak Myszka Miki czy Kaczor Donald i zabawiać swoim towarzystwem gości odwiedzających wesołe miasteczko. Do ich obowiązków należało także obieranie ziemniaków, sprzątanie toalet a później dobieranie filmów do produkcji. Ten przykład pokazuje, jak ważne jest to, żeby na wysokim stanowisku wiedzieć, jakie zadania mają inni pracujący w firmie. Tylko poprzez takie działanie można nauczyć się pokory i zrozumienia dla własnych pracowników. W tym przypadku biznesmen to nie autorytarny, niedostępny przywódca, ale człowiek z krwi i kości, który jak najlepiej chce poznać zarządzaną przez siebie firmę oraz ludzi w niej pracujących.
A to tylko jedna z wielu histori... ;-) -
Często kojarzymy słowo „biznes” z niepodważalnymi danymi, analizami logicznymi, zimną kalkulacją, często autorytarnym przywódcą oraz końcowym sukcesem.
Wielu z nas zazdrości wielkim biznesmenom, przypisując ich sławę szczęściu, znajomościom lub nepotyzmowi. Gdy wydajemy takie osądy, jak często sprawdzamy słuszność naszych teorii ze stanem rzeczywistym?
Należy pamiętać, że nikt z nas nie rodzi się przedsiębiorcą, astronautą, artystą czy lekarzem. Nikt też zaraz po urodzeniu nie zakłada firmy, a rzadko pierwszy projekt jest strzałem w dziesiątkę. Choć nieraz słyszymy powiedzenie „to urodzony przywódca”, osoba ta najczęściej musiała dojść do swojego stanowiska samodzielnie, wspierając się własnymi zdolnościami, charyzmą, uporem i pracą.
Dlatego też niezwykle interesująca jest książka Jima Holtje’a, pod tytułem „Potęga opowieści”. Pozwala spojrzeć nam w głąb świata biznesu, poznać ludzkie oblicza wielkich ludzi. Wreszcie możemy dostrzec, że są tacy jak Ty czy ja.
Opisana w niej historia Michaela Eisnera, który od podszewki poznał firmę Disney, jest naprawdę inspirująca. Były dyrektor generalny podkreślał zawsze, jak ważne jest poznanie kultury firmy, w której chce się pracować. W ramach utworzonego dziewięciodniowego programu dla kierowników, dyrektorzy mieli za zadanie m.in. przebierać się w kostiumy bajkowych postaci jak Myszka Miki czy Kaczor Donald i zabawiać swoim towarzystwem gości odwiedzających wesołe miasteczko. Do ich obowiązków należało także obieranie ziemniaków, sprzątanie toalet a później dobieranie filmów do produkcji. Ten przykład pokazuje, jak ważne jest to, żeby na wysokim stanowisku wiedzieć, jakie zadania mają inni pracujący w firmie. Tylko poprzez takie działanie można nauczyć się pokory i zrozumienia dla własnych pracowników. W tym przypadku biznesmen to nie autorytarny, niedostępny przywódca, ale człowiek z krwi i kości, który jak najlepiej chce poznać zarządzaną przez siebie firmę oraz ludzi w niej pracujących.
Podobnie myślał Jeff Bezos, założyciel platformy Amazon.com. Jego historia urzeka prostotą i całkowitym zaangażowaniem. Na początku swojej kariery, gdy jego przedsiębiorstwo miało nikłe szanse na sukces, własnoręcznie razem z zespołem pakował produkty, klęcząc na betonowej posadzce. Poza tym branża wydawnicza była mu obca, co zmusiło Bezosa
w krótkim czasie do nadrobienia zaległości. Udało się. Wiarą we własne siły oraz ciężką pracą możemy osiągnąć więcej, niż nam się wydaje.
W tym miejscu nasuwa się kolejna myśl. Nieważne, na jakim stanowisku jesteśmy, jak daleko zaszliśmy, najważniejsze jest to, by pozostać sobą do końca. Tę prawdę najlepiej potwierdza swoją opowieścią Indra Nooyi, dyrektor naczelna PepsiCo. Zaraz po ukończeniu studiów
w Stanach Zjednoczonych imigrantka bez pieniędzy zatrudniła się jako recepcjonistka
i postanowiła odłożyć pięćdziesiąt dolarów na zakup garsonki na rozmowę kwalifikacyjną.
W typowym stroju dla zachodniego świata nie czuła się jednak komfortowo, a czując się niepewnie, nie zakończyła rozmowy sukcesem. Na kolejne spotkanie w sprawie pracy udała się w indyjskiej sukni sari, podążając za radą wykładowcy. Przyniosło to oczekiwany rezultat: Indra Nooyi, czując się pewnie i będąc sobą, otrzymała wymarzoną posadę. Bardzo ważne jest, by zawsze żyć w zgodzie z samym sobą. Te słowa nie mogą pozostać jedynie wytartym frazesem, ale powinny być mottem, które będzie nam towarzyszyć każdego dnia, niezależnie od ścieżki, którą chcemy podążać.
Świat biznesu nie musi być twardy i bez zasad, jak się nam często wydaje. Jak w każdej dziedzinie życia, tutaj też najbardziej doceniany jest pierwiastek ludzki, jeśli idą za nim kompetencje, zaangażowanie oraz lojalność wobec firmy. -
Często kojarzymy słowo „biznes” z niepodważalnymi danymi, analizami logicznymi, zimną kalkulacją, często autorytarnym przywódcą oraz końcowym sukcesem.
Wielu z nas zazdrości wielkim biznesmenom, przypisując ich sławę szczęściu, znajomościom lub nepotyzmowi. Gdy wydajemy takie osądy, jak często sprawdzamy słuszność naszych teorii ze stanem rzeczywistym?
Należy pamiętać, że nikt z nas nie rodzi się przedsiębiorcą, astronautą, artystą czy lekarzem. Nikt też zaraz po urodzeniu nie zakłada firmy, a rzadko pierwszy projekt jest strzałem w dziesiątkę. Choć nieraz słyszymy powiedzenie „to urodzony przywódca”, osoba ta najczęściej musiała dojść do swojego stanowiska samodzielnie, wspierając się własnymi zdolnościami, charyzmą, uporem i pracą.
Dlatego też niezwykle interesująca jest książka Jima Holtje’a, pod tytułem „Potęga opowieści”. Pozwala spojrzeć nam w głąb świata biznesu, poznać ludzkie oblicza wielkich ludzi. Wreszcie możemy dostrzec, że są tacy jak Ty czy ja.
Opisana w niej historia Michaela Eisnera, który od podszewki poznał firmę Disney, jest naprawdę inspirująca. Były dyrektor generalny podkreślał zawsze, jak ważne jest poznanie kultury firmy, w której chce się pracować. W ramach utworzonego dziewięciodniowego programu dla kierowników, dyrektorzy mieli za zadanie m.in. przebierać się w kostiumy bajkowych postaci jak Myszka Miki czy Kaczor Donald i zabawiać swoim towarzystwem gości odwiedzających wesołe miasteczko. Do ich obowiązków należało także obieranie ziemniaków, sprzątanie toalet a później dobieranie filmów do produkcji. Ten przykład pokazuje, jak ważne jest to, żeby na wysokim stanowisku wiedzieć, jakie zadania mają inni pracujący w firmie. Tylko poprzez takie działanie można nauczyć się pokory i zrozumienia dla własnych pracowników. W tym przypadku biznesmen to nie autorytarny, niedostępny przywódca, ale człowiek z krwi i kości, który jak najlepiej chce poznać zarządzaną przez siebie firmę oraz ludzi w niej pracujących.
Podobnie myślał Jeff Bezos, założyciel platformy Amazon.com. Jego historia urzeka prostotą i całkowitym zaangażowaniem. Na początku swojej kariery, gdy jego przedsiębiorstwo miało nikłe szanse na sukces, własnoręcznie razem z zespołem pakował produkty, klęcząc na betonowej posadzce. Poza tym branża wydawnicza była mu obca, co zmusiło Bezosa
w krótkim czasie do nadrobienia zaległości. Udało się. Wiarą we własne siły oraz ciężką pracą możemy osiągnąć więcej, niż nam się wydaje.
W tym miejscu nasuwa się kolejna myśl. Nieważne, na jakim stanowisku jesteśmy, jak daleko zaszliśmy, najważniejsze jest to, by pozostać sobą do końca. Tę prawdę najlepiej potwierdza swoją opowieścią Indra Nooyi, dyrektor naczelna PepsiCo. Zaraz po ukończeniu studiów
w Stanach Zjednoczonych imigrantka bez pieniędzy zatrudniła się jako recepcjonistka
i postanowiła odłożyć pięćdziesiąt dolarów na zakup garsonki na rozmowę kwalifikacyjną.
W typowym stroju dla zachodniego świata nie czuła się jednak komfortowo, a czując się niepewnie, nie zakończyła rozmowy sukcesem. Na kolejne spotkanie w sprawie pracy udała się w indyjskiej sukni sari, podążając za radą wykładowcy. Przyniosło to oczekiwany rezultat: Indra Nooyi, czując się pewnie i będąc sobą, otrzymała wymarzoną posadę. Bardzo ważne jest, by zawsze żyć w zgodzie z samym sobą. Te słowa nie mogą pozostać jedynie wytartym frazesem, ale powinny być mottem, które będzie nam towarzyszyć każdego dnia, niezależnie od ścieżki, którą chcemy podążać.
Świat biznesu nie musi być twardy i bez zasad, jak się nam często wydaje. Jak w każdej dziedzinie życia, tutaj też najbardziej doceniany jest pierwiastek ludzki, jeśli idą za nim kompetencje, zaangażowanie oraz lojalność wobec firmy. -
Często kojarzymy słowo „biznes” z niepodważalnymi danymi, analizami logicznymi, zimną kalkulacją, często autorytarnym przywódcą oraz końcowym sukcesem.
Wielu z nas zazdrości wielkim biznesmenom, przypisując ich sławę szczęściu, znajomościom lub nepotyzmowi. Gdy wydajemy takie osądy, jak często sprawdzamy słuszność naszych teorii ze stanem rzeczywistym?
Należy pamiętać, że nikt z nas nie rodzi się przedsiębiorcą, astronautą, artystą czy lekarzem. Nikt też zaraz po urodzeniu nie zakłada firmy, a rzadko pierwszy projekt jest strzałem w dziesiątkę. Choć nieraz słyszymy powiedzenie „to urodzony przywódca”, osoba ta najczęściej musiała dojść do swojego stanowiska samodzielnie, wspierając się własnymi zdolnościami, charyzmą, uporem i pracą.
Dlatego też niezwykle interesująca jest książka Jima Holtje’a, pod tytułem „Potęga opowieści”. Pozwala spojrzeć nam w głąb świata biznesu, poznać ludzkie oblicza wielkich ludzi. Wreszcie możemy dostrzec, że są tacy jak Ty czy ja.
Opisana w niej historia Michaela Eisnera, który od podszewki poznał firmę Disney, jest naprawdę inspirująca. Były dyrektor generalny podkreślał zawsze, jak ważne jest poznanie kultury firmy, w której chce się pracować. W ramach utworzonego dziewięciodniowego programu dla kierowników, dyrektorzy mieli za zadanie m.in. przebierać się w kostiumy bajkowych postaci jak Myszka Miki czy Kaczor Donald i zabawiać swoim towarzystwem gości odwiedzających wesołe miasteczko. Do ich obowiązków należało także obieranie ziemniaków, sprzątanie toalet a później dobieranie filmów do produkcji. Ten przykład pokazuje, jak ważne jest to, żeby na wysokim stanowisku wiedzieć, jakie zadania mają inni pracujący w firmie. Tylko poprzez takie działanie można nauczyć się pokory i zrozumienia dla własnych pracowników. W tym przypadku biznesmen to nie autorytarny, niedostępny przywódca, ale człowiek z krwi i kości, który jak najlepiej chce poznać zarządzaną przez siebie firmę oraz ludzi w niej pracujących.
Podobnie myślał Jeff Bezos, założyciel platformy Amazon.com. Jego historia urzeka prostotą i całkowitym zaangażowaniem. Na początku swojej kariery, gdy jego przedsiębiorstwo miało nikłe szanse na sukces, własnoręcznie razem z zespołem pakował produkty, klęcząc na betonowej posadzce. Poza tym branża wydawnicza była mu obca, co zmusiło Bezosa
w krótkim czasie do nadrobienia zaległości. Udało się. Wiarą we własne siły oraz ciężką pracą możemy osiągnąć więcej, niż nam się wydaje.
W tym miejscu nasuwa się kolejna myśl. Nieważne, na jakim stanowisku jesteśmy, jak daleko zaszliśmy, najważniejsze jest to, by pozostać sobą do końca. Tę prawdę najlepiej potwierdza swoją opowieścią Indra Nooyi, dyrektor naczelna PepsiCo. Zaraz po ukończeniu studiów
w Stanach Zjednoczonych imigrantka bez pieniędzy zatrudniła się jako recepcjonistka
i postanowiła odłożyć pięćdziesiąt dolarów na zakup garsonki na rozmowę kwalifikacyjną.
W typowym stroju dla zachodniego świata nie czuła się jednak komfortowo, a czując się niepewnie, nie zakończyła rozmowy sukcesem. Na kolejne spotkanie w sprawie pracy udała się w indyjskiej sukni sari, podążając za radą wykładowcy. Przyniosło to oczekiwany rezultat: Indra Nooyi, czując się pewnie i będąc sobą, otrzymała wymarzoną posadę. Bardzo ważne jest, by zawsze żyć w zgodzie z samym sobą. Te słowa nie mogą pozostać jedynie wytartym frazesem, ale powinny być mottem, które będzie nam towarzyszyć każdego dnia, niezależnie od ścieżki, którą chcemy podążać.
Świat biznesu nie musi być twardy i bez zasad, jak się nam często wydaje. Jak w każdej dziedzinie życia, tutaj też najbardziej doceniany jest pierwiastek ludzki, jeśli idą za nim kompetencje, zaangażowanie oraz lojalność wobec firmy. Agnieszka Bucka edytował(a) ten post dnia 01.03.13 o godzinie 07:40 -
„Potęga opowieści” Jima Holtje’a to niezbędna pozycja dla każdego przedsiębiorcy, który pragnie być dobrym przywódcą. Jeśli masz wątpliwości, czy dana idea sprawdzi się w Twoim przedsięwzięciu, boisz się zaryzykować lub coś Ci podpowiada, że Twoje pomysły są zbyt innowacyjne, przeczytaj autentyczne historie wielkich biznesmenów. Oni też borykali się z takimi dylematami. Jeśli nie wiesz, jak zmotywować pracowników lub brakuje Ci pomysłów na ożywienie własnych prezentacji, „Potęga opowieści” jest tym, czego potrzebujesz.
- 1
- 2