Umiejętności
Język angielski – bardzo dobrze
pakiet Office (Word, Excel, Access, PowerPoint)
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Rejestrator danych
Skanowanie dokumentów i ich rejestracja w systemie, współpraca z innymi działami.
Pracownik Biurowy
Komunikacja z klientami i umacnianie relacji. Dbanie o dobry wizerunek firmy. Pomoc w
uzyskaniu wyczerpujących informacji o ofertach. Kompletowanie i archiwizacja
dokumentów oraz wprowadzanie ich do systemu. Rozwiązywanie kwestii zgłaszanych
przez klientów (przyjmowanie dyspozycji i reklamacji składanych przez klientów).
Wyjaśnianie niezgodności w specyfikacjach dostawy i zwrotów. Wystawianie wniosków
o korektę do faktury sprzedaży. Analiza zestawień braków w zwrotach i braków
w dostawie, kontrola terminowości obiegu dokumentów, współpraca z innymi
departamentami.
uzyskaniu wyczerpujących informacji o ofertach. Kompletowanie i archiwizacja
dokumentów oraz wprowadzanie ich do systemu. Rozwiązywanie kwestii zgłaszanych
przez klientów (przyjmowanie dyspozycji i reklamacji składanych przez klientów).
Wyjaśnianie niezgodności w specyfikacjach dostawy i zwrotów. Wystawianie wniosków
o korektę do faktury sprzedaży. Analiza zestawień braków w zwrotach i braków
w dostawie, kontrola terminowości obiegu dokumentów, współpraca z innymi
departamentami.
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Zainteresowania
Czytanie książek, oglądanie filmów, podróże, sport.