Umiejętności
Executive Coaching
Project Management
Negocjacje
kreatywność
Szkolenia pracowników
spedycja
odpowiedzialność
Zarządzanie ryzykiem
Otwarty umysł
prawo transportowe
doradztwo biznesowe
znajomość konwencji CMR
Spedycja krajowa i międzynarodowa
Zarządzanie ryzykiem operacyjnym
Znajomość prawa przewozowego
Likwidacja szkód OCP i OCS
Prawo przewozowe morskie
Prawo przewozowe lotnicze
Odzyskiwanie odszkodowań
Języki
angielski
biegły
rosyjski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Operations Specialist
CH Robinson Polska S.A.
Responsible for all CHR transport claims in the EU area.
My goal is to handle claimsfrom a new perspective but with accordance to binding regulations. I stay focused on the CHR's Customers and sub-contractors satisfaction and cooperation, being on the track.
Magic is my power :-)
Patience, knwowladge and experience are my attitudes.With my experience you can be sure, that if any claim will arrive, it will be handled in most professional way.
As my knowledge/experience:
Member of Claims Handling Center at the DSV ISS, Handling FFL claims and previous experience at the Cunninghmam Lindsey enabled me to master my key knowledge and possibilites at the CHR.
My skills / responsibilities:
- responsible for TPL claims handling (EU area; including GB and IR);
- support and advising on global claims handling;
- solving complicated, extraordinary claims and recovery cases;
- negotiations;
- training program for forwarders and sub-contructors (on progres);
- accomplishing debt collecting programme.
My goal is to handle claimsfrom a new perspective but with accordance to binding regulations. I stay focused on the CHR's Customers and sub-contractors satisfaction and cooperation, being on the track.
Magic is my power :-)
Patience, knwowladge and experience are my attitudes.With my experience you can be sure, that if any claim will arrive, it will be handled in most professional way.
As my knowledge/experience:
Member of Claims Handling Center at the DSV ISS, Handling FFL claims and previous experience at the Cunninghmam Lindsey enabled me to master my key knowledge and possibilites at the CHR.
My skills / responsibilities:
- responsible for TPL claims handling (EU area; including GB and IR);
- support and advising on global claims handling;
- solving complicated, extraordinary claims and recovery cases;
- negotiations;
- training program for forwarders and sub-contructors (on progres);
- accomplishing debt collecting programme.
Loss adjuster
DSV ISS Sp. z o.o
Claims Handling Center of the DSV ISS.
Responsible for the FFL claims handling worldwide for the DSV Group.
- odpowiedzialność za likwidację szkód związanych z OC przewoźnika w dedykowanym obszarze (Polska, UK, Irlandia, BNLX), w tym kluczowych klientów firmy
- wsparcie w likwidacji szkód transportowych w skali globalnej w ramach Grupy DSV
- utrzymywanie kontaktów z klientami w Europie i na świecie
- współpraca z oddziałami firmy w Europie i na świecie, w ramach Shared Service Centre
- współtworzenie i optymalizacja procesów w obszarze reklamacji
- odpowiedzialność za odzyskiwanie należności we wszystkich rodzajach szkód transportowych
Responsible for the FFL claims handling worldwide for the DSV Group.
- odpowiedzialność za likwidację szkód związanych z OC przewoźnika w dedykowanym obszarze (Polska, UK, Irlandia, BNLX), w tym kluczowych klientów firmy
- wsparcie w likwidacji szkód transportowych w skali globalnej w ramach Grupy DSV
- utrzymywanie kontaktów z klientami w Europie i na świecie
- współpraca z oddziałami firmy w Europie i na świecie, w ramach Shared Service Centre
- współtworzenie i optymalizacja procesów w obszarze reklamacji
- odpowiedzialność za odzyskiwanie należności we wszystkich rodzajach szkód transportowych
Koordynator i niezależny rzeczoznawca
- koordynacja krajowych i międzynarodowych szkód w transporcie (OCS, OCP, Cargo);
- współpraca z siecią rzeczoznawców na całym Świecie;
- sporządzanie na rzecz zleceniodawców niezależnych ekspertyz w języku polskim, angielskim i rosyjskim dotyczących uszkodzenia ładunku w transporcie oraz szkód magazynowych;
- ustalenie przyczyn, rozmiaru szkody, a także zakresu odpowiedzialności poszczególnych stron;
- minimalizacja rozmiaru szkody przez organizowanie odsprzedaży zakwestionowanego towaru;
- doradztwo we właściwym zabezpieczeniu ładunku przed przewozem oraz udział w tworzeniu procedur pozwalających na ograniczenie występowania szkód magazynowych;
- negocjacje pomiędzy stronami szkody.
- współpraca z siecią rzeczoznawców na całym Świecie;
- sporządzanie na rzecz zleceniodawców niezależnych ekspertyz w języku polskim, angielskim i rosyjskim dotyczących uszkodzenia ładunku w transporcie oraz szkód magazynowych;
- ustalenie przyczyn, rozmiaru szkody, a także zakresu odpowiedzialności poszczególnych stron;
- minimalizacja rozmiaru szkody przez organizowanie odsprzedaży zakwestionowanego towaru;
- doradztwo we właściwym zabezpieczeniu ładunku przed przewozem oraz udział w tworzeniu procedur pozwalających na ograniczenie występowania szkód magazynowych;
- negocjacje pomiędzy stronami szkody.
Pełnomocnik Zarządu ds. Jakości / Office Manager
Systemem Jakości ISO 9001:2001;
• przeprowadzenie pozytywnej recertyfikacji oraz kolejnych audytów certyfikujących.• prowadzenie wszelkich spraw administracyjno-biurowych Spółki;
• wsparcie organizacyjne działalności operacyjnej Prezesa;
• rekrutowanie i szkolenie podległych pracowników;
• nadzór nad prawidłową działalnością firmy i współpraca z poszczególnymi departamentami zgodnie z
• przeprowadzenie pozytywnej recertyfikacji oraz kolejnych audytów certyfikujących.• prowadzenie wszelkich spraw administracyjno-biurowych Spółki;
• wsparcie organizacyjne działalności operacyjnej Prezesa;
• rekrutowanie i szkolenie podległych pracowników;
• nadzór nad prawidłową działalnością firmy i współpraca z poszczególnymi departamentami zgodnie z
Asystent Prezesa Zarządu
PTE ERGO HESTIA S.A.
• prowadzenie kalendarza spotkań Prezesa Zarządu;
• przygotowywanie materiałów i prezentacji na posiedzenia Zarządu i Rady Nadzorczej;
• uczestnictwo w posiedzeniach Zarządu oraz zastępowanie Prezesa podczas jego nieobecności na wskazanych przez niego spotkaniach;
• sporządzanie oficjalnych notatek i redagowanie tekstów na potrzeby Prezesa i Zarządu.
• przygotowywanie materiałów i prezentacji na posiedzenia Zarządu i Rady Nadzorczej;
• uczestnictwo w posiedzeniach Zarządu oraz zastępowanie Prezesa podczas jego nieobecności na wskazanych przez niego spotkaniach;
• sporządzanie oficjalnych notatek i redagowanie tekstów na potrzeby Prezesa i Zarządu.
Rzecznik prasowy; Public Relations / Asystent Prezesa Zarządu
T.U.R. Polisa S.A.
• organizowanie oraz uczestnictwo w konferencjach prasowych: przygotowywanie i prowadzenie prezentacji, redagowanie i nadzór nad materiałami dotyczącymi firmy;
• organizowanie i nadzorowanie pracy sekretariatów Zarządu;
• kompleksowa obsługa Zarządu oraz nadzorowanie wykonania zadań zleconych przez zarząd podległym pionom;
• współpraca z poszczególnymi Biurami na potrzeby Prezesa Zarządu, w zakresie wprowadzania nowych produktów.
• organizowanie i nadzorowanie pracy sekretariatów Zarządu;
• kompleksowa obsługa Zarządu oraz nadzorowanie wykonania zadań zleconych przez zarząd podległym pionom;
• współpraca z poszczególnymi Biurami na potrzeby Prezesa Zarządu, w zakresie wprowadzania nowych produktów.
Kierownik Biura Zarządu / Asystent Prezesa Zarządu
• kompleksowa obsługa Zarządu oraz nadzorowanie wykonania zadań zleconych przez Zarząd podległym pionom;
• uczestnictwo w przygotowaniu prospektu emisyjnego przed wejściem firmy na giełdę;
• dbałość o wizerunek firmy;
• rekrutowanie i szkolenie podległych pracowników;
• udział w posiedzeniach zarządu oraz zastępowanie Prezesa podczas jego nieobecności we wskazanych przez niego spotkaniach;
• koordynacja rozmów z potencjalnymi inwestorami.
• uczestnictwo w przygotowaniu prospektu emisyjnego przed wejściem firmy na giełdę;
• dbałość o wizerunek firmy;
• rekrutowanie i szkolenie podległych pracowników;
• udział w posiedzeniach zarządu oraz zastępowanie Prezesa podczas jego nieobecności we wskazanych przez niego spotkaniach;
• koordynacja rozmów z potencjalnymi inwestorami.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Public Relations
Inne
Transport/Spedycja
Spedycja
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Praca szuka ciebie
Praca szuka ciebie - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.