Agnieszka Kuraś

Koordynator ds. Rekrutacji
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Assessment Center Call Center Coaching Employer Branding Onboarding Zarządzanie zespołem Rekrutacja handlowców i managerów Otwartość na zmiany Wysoka motywacja i zaangażowanie Candidate Experience orientacja na zadania i cele Rekrutacja masowa multizadaniowość Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu Exit Interview orientacja na jakość rekutacja call

Doświadczenie zawodowe

NC
koordynator ds. rekrutacji
nc+
- koordynowanie pracy w zespole Rekruterów (ustalanie harmonogramu działań, delgowanie zadań, bieżąca kontrola, motywowanie, ocena pracy)
- odpowiedzialność za realizację założonych celów rekrutacyjnych
- wsparcie zespołu w prowadzonych procesach rekrutacyjnych
- bieżące monitorowanie efektów prowadzonych rekrutacji
- realizacja projektów z zakresu m.in. adaptacji, ocen okresowych, badań satysfakcji, Candidate Experience, Exit Interview oraz innych wynikających z bieżących potrzeb
- przygotowywanie raportów i analiz dotyczących prowadzonych projektów
- doskonalenie metod i narzędzi pozyskiwania i doboru Kandydatów pod względem kosztów oraz skuteczności działania
- ścisła współpraca z Działem Marketingu i Kreacji w zakresie prowadzonych działań employer brandingowych
- wsparcie kadry kierowniczej w obszarze rekrutacji oraz innych projektów realizowanych w ramach „miękkiego HR”
- współpraca z firmami zewnętrznymi (Agencje Pracy, Serwisy Ogłoszeniowe, Uczelnie, Urząd Pracy oraz inni partnerzy biznesowi)
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz reprezentowanie go podczas najważniejszych wydarzeń branżowych
Małgorzata Zawada
Małgorzata Zawada · podwładny
wystawiono
Agnieszka wykonuje swoje zadania systematycznie i obowiązkowo. Jest osobą ambitną, samodzielną i zaangażowaną zarówno w codzienną pracę jak i w życie firmy. Wykazuje się głęboką wiedzą na temat rekrutacji popartą doświadczeniem zawodowym.
Jako koordynator doskonale radzi sobie z organizacją Działu HR. Polecam Agnieszkę jako praktyka, lidera
i współpracownika.
Monika Sutuła
Monika Sutuła · współpracownik
wystawiono
Agnieszka jest osobą sumienną i bardzo zaangażowaną w pracę. Chętnie angażuje się w nowe projekty, których czasem sama jest pomysłodawczynią. Jej energia i pozytywne nastawienie udziela się zawsze innym pracownikom.

Powierzone jej zadanie wypełnia na najwyższym poziomie. Jakość zawsze stawia na pierwszym miejscu.
Canal + platforma
Specjalista ds. Rekrutacji
- organizacja oraz samodzielna realizacja procesów rekrutacyjnych na stanowiska szeregowe, specjalistyczne oraz kierownicze zgodnie z zapotrzebowaniem w tym rekrutacje o charakterze masowym (Call Center)
- tworzenie profilu Kandydata, redagowanie oraz publikacja ogłoszeń
- selekcja nadesłanych aplikacji
- przeprowadzanie wywiadów telefonicznych oraz spotkań rekrutacyjnych
- zarządzanie bazą Kandydatów
- tworzenie oraz dobór narzędzi rekrutacyjnych
- organizacja oraz udział w sesjach Assessment Center (definiowanie kluczowych kompetencji do oceny, dobór oraz przygotowanie materiałów, sporządzanie raportów z oceny oraz udzielanie informacji zwrotnej uczestnikom sesji)
- bieżące raportowanie efektów prowadzonych projektów
- opracowywanie materiałów adaptacyjnych dla nowych Pracowników
- monitoring rynku pracy
- udział w Targach Pracy (realizacja zgłoszenia firmy do udziału w wydarzeniu, organizacja stoiska, przygotowanie zawartości merytorycznej folderów, ulotek i innych materiałów targowych, ścisła współpraca z Działem Marketingu w przygotowaniu oprawy graficznej materiałów reklamowych, reprezentowanie firmy podczas Targów)
Piotr Bienias
Piotr Bienias · współpracownik
wystawiono
Agnieszka jest przede wszystkim samodzielną, otwartą i komunikatywną osobą.
Podczas naszej współpracy za każdym razem mogę liczyć na pełne wsparcie, olbrzymie zaangażowanie i trafne doradztwo, poparte wiedzą i doświadczeniem.
Agnieszka z wielką łatwością prowadzi niezliczone ilości rekrutacji. Właściwie to współpraca z Agnieszką polega na zgłoszeniu zapotrzebowania i tyle wystarczy, aby zostało ono zrealizowane. Całość planowania, organizacji pracy i koordynacja procesu, tj. m.in. wszelkie publikacje ogłoszeń, weryfikacja aplikacji, kontakt z Kandydatami, prowadzenie spotkań i assessmentów, przygotowanie raportów, analiz i feedbacku jest z wielką chęcią kompleksowo realizowane przez Agnieszkę.
Kompetencje Agnieszki sprawiają, że jest ona doskonałą wizytówką firmy zarówno w kontaktach z Kandydatami, zewnętrznymi firmami, jak i współpracownikami.
Tomasz C.
Tomasz C. · podwładny
wystawiono
Z podziwem obserwowałem rozwój Agnieszki na zajmowanym stanowisku. Bardzo szybko nabyła wiedzę i umiejętności, dzięki którym procesy rekrutacyjne, które prowadziła cechowały się zawsze bardzo wysoką jakością.
Łukasz Kamil Kolasa
Łukasz Kamil Kolasa · współpracownik
wystawiono
Agnieszka jest nieocenionym źródłem informacji i wsparcia procesów rekrutacyjnych, podejmuje decyzje mające wpływ na kształt zatrudnienia w firmie ale także jest osobą budującą pozytywne relacje między współpracownikami. Osoba niezwykle kompetentna, dokładna i dyskretna, co w jej obszarze działań jest bardzo dużym atutem.
Canal + platforma
Specjalista ds. Kontroli Jakości
- czynny udział w tworzeniu sekcji kontroli jakości
- monitorowanie i ocena jakości rozmów prowadzonych przez Konsultantów Call Center
- wsparcie merytoryczne dla Pracowników Call Center
- coaching pracy Konsultantów w zakresie telefonicznej sprzedaży i obsługi Klienta
- wyznaczanie celów rozwojowych i kontrola ich realizacji
- tworzenie okresowych testów wiedzy
- udział w tworzeniu skryptów, procedur oraz ich aktualizacja
- prowadzenie szkoleń dla obecnych i nowych Pracowników
- wsparcie podczas realizacji projektów rekrutacyjnych
Łukasz B.
Łukasz B. · przełożony
wystawiono
Współpracę z Agnieszką wspominam bardzo dobrze. Jest osobą sumienną, lojalną i zaangażowaną w powierzone obowiązki. W codziennej pracy zawsze zorganizowana, pełna pomysłów i tryskająca energią. Świetnie radzi sobie w sytuacjach stresowych i potrafi efektywnie pracować pod presją czasu. Sprawdziła się bardzo dobrze jako coach jak i rekruter.
Canal + platforma
Konsultant ds. Obsługi Klienta
- kompleksowa telefoniczna obsługa Klienta w zakresie płatności, przyjmowania zamówień, modyfikacji usług oraz wsparcia technicznego
Orange Polska S.A.
Doradca klienta
- telefoniczna obsługa Klientów, wprowadzanie zleceń Abonentów oraz aktywacja usług, przyjmowanie reklamacji, wsparcie techniczne, doradztwo w zakresie oferty oraz sprzedaż usług TP S.A.
- udzielanie informacji o numerach telefonów, udział w wewnętrznych badaniach jakości obsługi Klienta
McDonald's Polska
Pracownik Restauracji

Szkolenia i kursy

Coaching w praktyce, Specjalista personalny i działu Kadr, Projektowanie Ankiet, Assessment Center/Development Center, Etyczne aspekty stosowania testów w biznesie

Edukacja

Logo
Zarządzanie, Specjalność: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Logo
Zarządzanie i Marketing, Specjalność: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, licencjackie
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

Bez pamięci zakochana w Tatrach, a od niedawna w Karkonoszach. Fanka porządnego wycisku podczas CrossFitowych treningów i relaksu przy tworzeniu decoupagowych bibelotów.

Inne

Znajomość aplikacji:
• MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Visio)
• e-Recruiter
• TETA

Kluczowe kompetencje:
• Samodzielność w podejmowaniu decyzji
• Otwartość na zmiany
• Świadomość organizacyjna
• Odporność na stres
• Umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku
• Umiejętność planowania i organizowania pracy
• Orientacja na jakość
• Zaangażowanie i silna motywacja do pracy

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów personalnych.
Akademia Telemarketingu
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Call Center dla Ciebie
Call Center dla Ciebie
Grupa stworzona dla wszystkich osób, które pracowały, pracują obecnie lub chcą rozpocząć pracę w call center niezależnie od wieku i doświadczenia.
Crossfit
Crossfit
Kompletny program treningowy,rozwijający każdy aspekt sprawności. Nie ogranicza się tylko do wytrzymałości lub tylko do siły. Obejmujący wszystkie grupy mięśni i rodzaje wysiłku, skalowalny do każdych
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
EMOCJE
EMOCJE
Dzięki NIM podejmujemy większość decyzji. Nauczmy się NIMI zarządzać!
Headhunter
Headhunter
Headhunterzy, Rekruterzy, Konsultanci HR pracujący metodą executive search oraz direct search.
HR Trendy
HR Trendy
Grupa portalu HRtrendy.pl dedykowana wszystkim zainteresowanym branżą HR i rynkiem pracy.
Human Resources
Human Resources
Zasoby Ludzkie, Praca, Kariera, Szkolenia, Polityka Personalna, Rekrutacja