Języki
angielski
biegły
słoweński
dobry
Doświadczenie zawodowe
Inżynier Jakości Produkcji
- Monitorowanie wskaźników jakościowych : brakowość, koszty jakości w seryjnej produkcji oraz podejmowania działań w celu obniżenia tych wskaźników
- Rozwiązywanie wewnętrznych problemów jakościowych: brakowość, process, kontrola finakna
- Definiowania kryteriów oceny wyrobu
- Przygotowanie dokumentacji jakościowej: instrukcje kontroli, plany kontroli
- Wsparcie w procesie FMEA, APQP
- Rzowiązywanie problemów reklamacyjnych klienta
- Współpraca z dostawcami w zakresie rozwiązywania problemów reklamacyjnych
- Inicjowanie i wspieranie innowacji i usprawnień procesów produkcyjnych
- Przeprowadzanie audytów wewnętrznych
- Przeprowadzania audytów u dostawców
- Rozwiązywanie wewnętrznych problemów jakościowych: brakowość, process, kontrola finakna
- Definiowania kryteriów oceny wyrobu
- Przygotowanie dokumentacji jakościowej: instrukcje kontroli, plany kontroli
- Wsparcie w procesie FMEA, APQP
- Rzowiązywanie problemów reklamacyjnych klienta
- Współpraca z dostawcami w zakresie rozwiązywania problemów reklamacyjnych
- Inicjowanie i wspieranie innowacji i usprawnień procesów produkcyjnych
- Przeprowadzanie audytów wewnętrznych
- Przeprowadzania audytów u dostawców
inżynier ds. jakości / Customer Service
• Zarządzanie reklamacjami klientów
• Inicjowanie i zarządzanie działań korygujących i prewencyjnych oraz raportowanie do klientów za pomocą 8D
• Ustalanie zasad i warunków współpracy z klientami w zakresie jakości produktu
• Prowadzenie zapisów z zakresu analizy przyczyn problemów, działań korygujących, wykazu reklamacji oraz wskaźników PPM u klientów
• Aktualizacja baz danych klientów z zakresu wprowadzonych działań korygujących i zapobiegawczych związanych z reklamacjami
• Przeprowadzanie audytu wewnętrznego systemu, procesu i produktu
• Przeprowadzanie audytu procesu u dostawców
• Inicjowanie i zarządzanie działań korygujących i prewencyjnych oraz raportowanie do klientów za pomocą 8D
• Ustalanie zasad i warunków współpracy z klientami w zakresie jakości produktu
• Prowadzenie zapisów z zakresu analizy przyczyn problemów, działań korygujących, wykazu reklamacji oraz wskaźników PPM u klientów
• Aktualizacja baz danych klientów z zakresu wprowadzonych działań korygujących i zapobiegawczych związanych z reklamacjami
• Przeprowadzanie audytu wewnętrznego systemu, procesu i produktu
• Przeprowadzanie audytu procesu u dostawców
specjalista ds. jakości
wdrożenie nowego projektu / dot. części jakościowej:
• Weryfikacja wymagań klienta co do badań materiałowych na podstawie norm oraz rysunków klienta
• Prowadzenie testów w celu optymalizacji procesu
• Koordynacja badań materiałowych wewnętrznych oraz zewnętrznych.
• Przygotowanie dokumentacji procesu - plan kontroli, lista charakterystyk i potencjalnych wad, które mogą pojawić się w trakcie realizacji procesu
• Weryfikacja wyglądu i funkcjonalności detalu przed wysyłką do klienta
• Przygotowanie dokumentacji PPAP produktu
• Kontakt z dostawcami w celu uzyskania dokumentacji PPAP komponentów oraz jej analiza
• Kontakt z klientem w zakresie jakości uruchamianego produktu i jego dokumentacji
• Weryfikacja wymagań klienta co do badań materiałowych na podstawie norm oraz rysunków klienta
• Prowadzenie testów w celu optymalizacji procesu
• Koordynacja badań materiałowych wewnętrznych oraz zewnętrznych.
• Przygotowanie dokumentacji procesu - plan kontroli, lista charakterystyk i potencjalnych wad, które mogą pojawić się w trakcie realizacji procesu
• Weryfikacja wyglądu i funkcjonalności detalu przed wysyłką do klienta
• Przygotowanie dokumentacji PPAP produktu
• Kontakt z dostawcami w celu uzyskania dokumentacji PPAP komponentów oraz jej analiza
• Kontakt z klientem w zakresie jakości uruchamianego produktu i jego dokumentacji
Szkolenia i kursy
1. Kurs językowy Business English / Certyfikat LCCI B2
2. Komunikacja międzykulturowa z językiem Business English / Certyfikat TOEIC B2
3. Znajomość norm i kurs audytora wewnętrznego ISO/TS 16949, ISO 9001:2008, ISO 4001, ISO 18001, VDA
4. Prawo jazdy kat B
5. "39. Seminarium języka słoweńskiego, literatury i kultury - Lublana, Słowenia 2009 / stypendium
2. Komunikacja międzykulturowa z językiem Business English / Certyfikat TOEIC B2
3. Znajomość norm i kurs audytora wewnętrznego ISO/TS 16949, ISO 9001:2008, ISO 4001, ISO 18001, VDA
4. Prawo jazdy kat B
5. "39. Seminarium języka słoweńskiego, literatury i kultury - Lublana, Słowenia 2009 / stypendium
Edukacja
Specjalizacje
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
Lista moich pasji wydłuża się w miarę odkrywania nowych aktywności. Poza rekreacyjnym narciarstwem i pływactwem, czerpię ogromną radość z zajmowania się krawiectwem i ceramiką.
Organizacje
Kairos: http://kairos-eme.org/
Współpraca na zasadzie wolontariatu przy organizacji i prowadzeniu konferencji dla studentów.
Zakres zadań:
• Negocjacje z przedstawicielem centrum konferencyjnym
• Koordynacja pracy biura konferencji oraz recepcji
• Nadzorowanie płatności uczestników oraz koordynacja płatności dla centrum konferencyjnego
• Rozliczenie konferencji
Współpraca na zasadzie wolontariatu przy organizacji i prowadzeniu konferencji dla studentów.
Zakres zadań:
• Negocjacje z przedstawicielem centrum konferencyjnym
• Koordynacja pracy biura konferencji oraz recepcji
• Nadzorowanie płatności uczestników oraz koordynacja płatności dla centrum konferencyjnego
• Rozliczenie konferencji
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Auditorzy Systemów Zarządzania
Grupa osób związanych z auditowaniem Systemów Zarządzania takich jak ISO 9001, ISO 14001, PN-N/OHSAS 18001, ISO 27001, ISO/TS 16949, ISO 22000 (IFS, BRC), ISO 13485, ISO/IEC 17025, IRIS itp.