Agnieszka Antoniak (Bieda)

Direct Client Leader, Stroer Media Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Drive Test E-commerce Angielski Human Resources Logistyka Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Negocjacje Rekrutacja Handel Sales Handlowcy Kontakt z klientem

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Stroer Media Sp. z o.o.
Direct Client Leader
- Budowanie stałych relacji z klientami kluczowymi bezpośrednimi
- Budowanie wizerunku Grupy Stroeer u klientów kluczowych bezpośrednich
- Świadomość zalet OOH i generowanie zapotrzebowania na OOH
Inpost Paczkomaty Sp. z.o.o
Special Projects Manager
- Koordynacja projektów specjalnych związanych ze sprzedażą powierzchni reklamowej na Paczkomatach, reklam na ekranach Paczkomatów oraz akcji promocyjnych,
- Ścisła współpraca z działem marketingu
- Obsługa handlowa realizowanych projektów i nadzór nad ich realizacją
- Budowanie świadomości usługi Paczkomaty InPost w sektorze agencji reklamowych,
- Pozyskiwanie do współpracy agencji reklamowych/domów mediowych i firm z branży FMCG oraz obsługa posprzedażowa,
- Spotkania handlowe na obszarze całego kraju i prezentacja oferty,
- Negocjacje warunków współpracy,
- Tworzenie bazy agencji specjalizujących się w obsłudze logistycznej programów lojalnościowych i partnerskich (koncepcje i obsługa akcji) oraz loterii, konkursów oraz samplingów,
- Realizacja planów sprzedażowych,
- Zarządzanie swoim czasem i priorytetowanie zadań,
- Raportowanie wyników sprzedaży do Dyrektora Handlowego,
- Windykacja należności kontrahentów.
InPost S.A.
Account Manager
- Bieżąca analiza rynku e-commerce i budowanie potencjalnej bazy klientów z wykorzystaniem dostępnych narzędzi internetowych,
- Aktywne nawiązywanie kontaktów handlowych dla usługi Paczkomaty,
- Przygotowywanie ofert oraz prowadzenie rozmów handlowych,
- Prowadzenie negocjacji,
- Opieka nad procesem integracji,
- Kompleksowa obsługa klientów masowych i innych kierowanych do działu handlowego (kontakty telefoniczne, spotkania, korespondencja e-mail, oferty)
- Prowadzenie kontroli procesu logistycznego,
- Opieka nad klientami oraz współpraca z nimi w przygotowywaniu działań marketingowych.
Polska Korporacja Wydawców i Dystrybutorów
Specjalista ds Sprzedaży
- Zarządzanie i rozwój portfela złożonego z aktualnych klientów oraz klientów potencjalnych, poprzez budowanie relacji
- Negocjowanie umów handlowych z klientami przy zachowaniu zgodności warunków z polityką rabatową w celu zapewnienia wymaganego poziomu dochodowości biznesu
- Rozwój i wdrażanie strategii sprzedaży wobec klientów konkurencji na danym terytorium
- Monitorowanie aktywności klienta, poziomu jego lojalności oraz zadowolenia z usług firmy, celem zmierzenia sukcesu sprzedaży, wahań i dynamiki biznesu oraz możliwych obszarów ryzyka
- Merytoryczna opieka nad klientami oraz obsługa posprzedażowa
- Zarządzanie wszystkimi informacjami dotyczącymi klientów poprzez odpowiednią komunikację z zespołem zaangażowanym we współpracę z konkretnym klientem
- Realizacja planu sprzedażowego
- Przygotowywanie bieżących raportów
Logo
Specjalista ds. marketingu i reklamy w dziale Zdrowie i Uroda
Warszawska Gazeta
- Budowanie bazy danych
- Sprzedaż powierzchni reklamowej w Gazecie Warszawskiej
- Wysyłanie zleceń do faktur
- Utrzymywanie relacji z klientami
- Współpraca z działem graficznym

Szkolenia i kursy

- Prawo jazdy kat. B
- Szkolenie i egzamin KNFu na doradce finansowo ubezpieczeniowego
- Szkolenie sprzedażowe prowadzone przez Grzegorz Radłowski na temat "Profesjonalna kultura sprzedaży czyli Klient po Twojej stronie"
- Egzamin Cambridge PET

Edukacja

Logo
Public Relations, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Zarządzanie, licencjackie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Transport/Spedycja
Usługi kurierskie

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Czarna lista firm
Czarna lista firm
Firmy, w których pracujemy/pracowaliśmy i w których pracy nie polecamy.
E-Handel
E-Handel
Dla wszystkich, którzy Internet traktują jako narzędzie do robienia biznesu. Tych, którzy nie widzą możliwości by zignorować to medium
Headhunter
Headhunter
Headhunterzy, Rekruterzy, Konsultanci HR pracujący metodą executive search oraz direct search.
Klub Kreatywnych
Klub Kreatywnych
Klub Kreatywnych - Rozni ludzie, zawody, style, charaktery - jedna kreatywnosc...
Logistyka
Logistyka
Celem tej grupy jest kontakt osób zainteresowanych logistyką szeroko rozumianej. Wymiana wiedzy i doświadczenia z tej dziedziny.
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Młodzi przedsiębiorcy :-)
Młodzi przedsiębiorcy :-)
Młodzi przedsiębiorcy
Najtańsze wakacje w najlepszych miejscach na świecie
Najtańsze wakacje w najlepszych miejscach na świecie
Lubisz podróże? Wyjeżdżasz na wakacje raz w roku, a chciałbyś częściej? A może podróżujesz często i ważny jest dla Ciebie komfort przy jednocześnie niskiej cenie? A może chcesz pracować w branży po
Nie polecam !
Nie polecam !
Chcesz odradzić korzystanie z czyichś usług / towarów ? Dobrze trafiłeś !
Polskie Public Relations
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.