Wypowiedzi

  • Agnieszka Bednarska
    Wpis na grupie moda męska w temacie ASOS - ktoś kupował???
    5.09.2018, 20:29

    Mam ogromny problem ze zwrotem w asos. Przesyłka doszła w ciągu kilku dni bez problemu, niestety ubrania chciałabym zwrócić. Zwroty są darmowe, trzeba tylko w ciągu 28 dni nadać przesyłkę zwrotną do siedziby w Niemczech. Postępowałam zgodnie z instrukcją dokonywania zwrotu. Wybrałam miejsce nadania przesyłki zwrotnej - jeden ze sklepów Żabka w okolicy (tylko te sklepy były do wyboru). Status mojego zamówienia zmienił się na 'return in process', dodatkowo dostałam maila potwierdzającego, że mój zwrot został przez nich zarejestrowany. Zanioslam paczkę z wydrukowana etykieta zwrotną do żabki, niestety pani nie mogła jej przyjąć, bo paczki nie ma w systemie. Ta sama sytuacja po wygenerowania kolejnej etykiety. Dziś dzwoniłam na infolinię Poczty Polskiej, która obsługuje przesyłki asosa w PL. Okazało się, że nr paczki do zwrotu jest błędny (źle daty i miejscowość), a zwrotów można dokonywać tylko w urzędach pocztowych, których nie można wybrać na stronie asosa jako miejsce przyjęcia zwrotu. Z asos cały czas wymieniam wiadomości, jednak nikt nie potrafi mi pomóc, dostaje tylko gotowe odpowiedzi, odnośnie polityki zwrotów, nie chcą podać mi numeru infolinii. Nie wiem już co robić! Czy ktoś miał podobną sytuację?? Proszę o pomoc!

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do