Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
opieka nad klientami korporacyjnymi, doradzanie klientom, prezentacja, negocjacje oraz sprzedaż produktu/usługi, przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji, monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji, aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie działu, firmy (zwłaszcza z działem marketingu oraz redakcją)
Dyrektor Biura Reklamy
- Zarządzanie i organizacja pracy podległych pracowników w zakresie obsługi klientów sektora B2B
- Utrzymywanie wysokiego poziomu sprzedaży produktów firmy.
- Opracowywanie i realizacja strategii sprzedażowej.
- Kontrola wydatków.
- Przygotowywanie ofert handlowych dla publikacji drukowanych jak i serwisów internetowych, sprawne wprowadzanie ich do sprzedaży.
- Efektywne zarządzanie budżetem najważniejszych klientów firmy, planowanie całorocznych kampanii reklamowych w wydawanych publikacjach oraz serwisach internetowych.
- Pozyskiwanie nowych klientów.
- Raportowanie
- Prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników biura reklamy z zakresu technik sprzedażowych i negocjacji handlowych.
- Rekrutacja nowych pracowników.
- Zarządzanie bazą danych.
- Tworzenie od podstaw systemu CRM
- Koordynacja prac biura reklamy z innymi działami Wydawnictwa.
- Utrzymywanie wysokiego poziomu sprzedaży produktów firmy.
- Opracowywanie i realizacja strategii sprzedażowej.
- Kontrola wydatków.
- Przygotowywanie ofert handlowych dla publikacji drukowanych jak i serwisów internetowych, sprawne wprowadzanie ich do sprzedaży.
- Efektywne zarządzanie budżetem najważniejszych klientów firmy, planowanie całorocznych kampanii reklamowych w wydawanych publikacjach oraz serwisach internetowych.
- Pozyskiwanie nowych klientów.
- Raportowanie
- Prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników biura reklamy z zakresu technik sprzedażowych i negocjacji handlowych.
- Rekrutacja nowych pracowników.
- Zarządzanie bazą danych.
- Tworzenie od podstaw systemu CRM
- Koordynacja prac biura reklamy z innymi działami Wydawnictwa.
Koordynator Sprzedaży Biura Reklamy
- Kierowanie grupą handlowców sprzedającą powierzchnie reklamowe do roczników.
- Realizacja założonego grupowego i indywidualnego planu sprzedaży.
- Proponowanie i wprowadzanie zmian oraz nowości do kolejnych wydań roczników.
- Przedstawianie koncepcji i współtworzenie folderów reklamowo-informacyjnych zapowiadających kampanie reklamowe katalogów.
- Współpraca z redakcją.
- Szkolenie handlowców.
- Rekrutacja.
- Raportowanie.
- Windykacja.
- Realizacja założonego grupowego i indywidualnego planu sprzedaży.
- Proponowanie i wprowadzanie zmian oraz nowości do kolejnych wydań roczników.
- Przedstawianie koncepcji i współtworzenie folderów reklamowo-informacyjnych zapowiadających kampanie reklamowe katalogów.
- Współpraca z redakcją.
- Szkolenie handlowców.
- Rekrutacja.
- Raportowanie.
- Windykacja.
Szkolenia i kursy
- “Alchemia Perswazji ” Instytut Perswazji 2008 r.
- "Sztuka prezentacji biznesowych" Instytut Perswazji 2008 r.
- „Psychologia szefa”, Vidi-centrum rozwoju kadr, 2007 r.
- „Metody wywierania wpływu”, Top Training, 2006 r.
- „Przełamywanie barier”, Top Training, maj 2005 r.
- “MS PowerPoint 2000 - zaawansowana praca z pakietem prezentacyjnym”, Computer Service Support S.A., 2004 r.
- „ Budowanie i motywacja zespołu” Centrum Rozwoju Kadr VIDI, 2003 r.
- „Trudny klient” - jak twórczo reagować na gry i manipulacje ważnych klientów,Ośrodek Negocjacji Kontrakt, 2003 r.
- „Trudny klient – Gry i manipulacje klientów” Ośrodek Negocjacji Kontrakt 2003 r.
- „Psychologia sprzedaży”, Fokus,2002 r.
- "Sztuka prezentacji biznesowych" Instytut Perswazji 2008 r.
- „Psychologia szefa”, Vidi-centrum rozwoju kadr, 2007 r.
- „Metody wywierania wpływu”, Top Training, 2006 r.
- „Przełamywanie barier”, Top Training, maj 2005 r.
- “MS PowerPoint 2000 - zaawansowana praca z pakietem prezentacyjnym”, Computer Service Support S.A., 2004 r.
- „ Budowanie i motywacja zespołu” Centrum Rozwoju Kadr VIDI, 2003 r.
- „Trudny klient” - jak twórczo reagować na gry i manipulacje ważnych klientów,Ośrodek Negocjacji Kontrakt, 2003 r.
- „Trudny klient – Gry i manipulacje klientów” Ośrodek Negocjacji Kontrakt 2003 r.
- „Psychologia sprzedaży”, Fokus,2002 r.
Grupy
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] )
https://www.facebook.com/DomyMediowe
ht
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker
Zakup i sprzedaż reklamy w internecie
Grupa dla osób zajmujących się zakupem i sprzedażą reklamy internetowej. Jeśli pracujesz w domu mediowym lub kupujesz reklamę bezpośrednio, a także gdy jesteś wydawcą internetowym koniecznie dołącz do