Umiejętności
CRM
E-commerce
Extranet
Microsoft Word
SAP
prawo jazdy
Negocjacje
Punktualność
Sprzedaż bezpośrednia
Obsługa klienta
Zarządzanie Sprzedażą
Selekcja CV
Sumienność
Selekcja kandydatów
Zaangażowanie
Prezentacje handlowe
tworzenie ogłoszeń rekrutacyjnych
Plany sprzedażowe
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Organizacyjnych
Specjalista ds. organizacyjnych,
Obszar Komunikacji i Marketingu
Obszar Transformacji i Rozwoju Biznesu
Bieżąca obsługa sekretariatu
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
Obsługa korespondencji przychodzącej/wychodzącej
Zaopatrywanie firmy w artykuły biurowe i spożywcze
Organizacja bieżących spraw administracyjnych
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Ustalanie spotkań w kalendarzach dyrektorów, kontakt z kontrahentami
Redagowanie i korekta pism
Organizowanie warsztatów i wyjazdów służbowych, rezerwacja hoteli
Obszar Komunikacji i Marketingu
Obszar Transformacji i Rozwoju Biznesu
Bieżąca obsługa sekretariatu
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
Obsługa korespondencji przychodzącej/wychodzącej
Zaopatrywanie firmy w artykuły biurowe i spożywcze
Organizacja bieżących spraw administracyjnych
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Ustalanie spotkań w kalendarzach dyrektorów, kontakt z kontrahentami
Redagowanie i korekta pism
Organizowanie warsztatów i wyjazdów służbowych, rezerwacja hoteli
Referent administracyjno-biurowy
Bieżąca obsługa sekretariatu
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
Obsługa i witanie gości Zarządu
Wystawianie dokumentów - WZ, PZ, FV, FZ
Obsługa korespondencji przychodzącej/wychodzącej
Zaopatrywanie firmy w artykuły biurowe i spożywcze
Organizacja bieżących spraw administracyjnych (kontakt z dostawcami, współpraca z drukarnią)
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Windykacja należności według standardów firmy
Obsługa połączeń przychodzących oraz przyjmowanie i weryfikacja ofert handlowych
Wsparcie działu księgowości i handlowego
Przygotowanie atestów, certyfikatów oraz deklaracji materiałowych dla klientów
Redagowanie i korekta oficjalnych pism i umów
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
Obsługa i witanie gości Zarządu
Wystawianie dokumentów - WZ, PZ, FV, FZ
Obsługa korespondencji przychodzącej/wychodzącej
Zaopatrywanie firmy w artykuły biurowe i spożywcze
Organizacja bieżących spraw administracyjnych (kontakt z dostawcami, współpraca z drukarnią)
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Windykacja należności według standardów firmy
Obsługa połączeń przychodzących oraz przyjmowanie i weryfikacja ofert handlowych
Wsparcie działu księgowości i handlowego
Przygotowanie atestów, certyfikatów oraz deklaracji materiałowych dla klientów
Redagowanie i korekta oficjalnych pism i umów
Specjalista ds obsługi klienta i sprzedaży, Customer Care Department
- Kompleksowa obsługa klienta polskiego i/lub zagranicznego z uwzględnieniem przydzielonych regionów w zakresie Fabric i pasy zębate:
> kontakt telefoniczny z klientem
> przyjmowanie i opracowywanie przesłanych mailowo/faxem zapytań/zamówień od klientów i
przedstawicieli handlowych (bieżąca kontrola skrzynki mailowej, opracowywanie zapytań/zamówień max. do 24 h od otrzymania zapytania/zamówienia)
> sporządzanie ofert
> realizacja zamówień (koordynacja procesu realizacji zamówień: sporządzanie potwierdzeń zamówień, zamawianie towaru, nadzór nad terminowością wykonania i dostawy zleceń)
> wystawianie faktur, faktur korygujących, duplikatów
> archiwizowanie dokumentacji
> wprowadzanie nowych klientów
> weryfikowanie podziału klientów - dystrybutorzy vs przedstawiciele
> wprowadzanie rabatów do systemu
- Obsługa programów Navision, Seka, Lotus, Doku
- Ciągłe doskonalenie:
> poszerzanie wiedzy z zakresu produktów i fabrykacji taśm/pasów, w tym także: prowadzenie szkoleń technicznych i produktowych dla DOK
> poszerzanie wiedzy z zakresu obsługi klienta i sprzedaży
- Nadzór nad windykacją: wyjaśnianie zaległości i monitowanie klientów
- Współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz produkcją
- Budowanie długofalowych i efektywnych relacji z klientami
- Działania korygujące i zapobiegawcze w odniesieniu do niezgodności wyrobu, procesu, systemu
- Działania mające na celu zwiększenie sprzedaży
- Wysyłka dokumentów
Dodatkowo, obowiązki administracyjne:
-przyjmowanie oraz wysyłanie korespondencji (rejestracja korespondencji w programie: Sekretariat)
-przyjmowanie gości polskich i zagranicznych
-organizowanie spotkań (w tym także: rezerwacja hoteli, restauracji, taksówek)
-obsługa centali telefonicznej (odbieranie i przekierowanie rozmów telefonicznych)
> kontakt telefoniczny z klientem
> przyjmowanie i opracowywanie przesłanych mailowo/faxem zapytań/zamówień od klientów i
przedstawicieli handlowych (bieżąca kontrola skrzynki mailowej, opracowywanie zapytań/zamówień max. do 24 h od otrzymania zapytania/zamówienia)
> sporządzanie ofert
> realizacja zamówień (koordynacja procesu realizacji zamówień: sporządzanie potwierdzeń zamówień, zamawianie towaru, nadzór nad terminowością wykonania i dostawy zleceń)
> wystawianie faktur, faktur korygujących, duplikatów
> archiwizowanie dokumentacji
> wprowadzanie nowych klientów
> weryfikowanie podziału klientów - dystrybutorzy vs przedstawiciele
> wprowadzanie rabatów do systemu
- Obsługa programów Navision, Seka, Lotus, Doku
- Ciągłe doskonalenie:
> poszerzanie wiedzy z zakresu produktów i fabrykacji taśm/pasów, w tym także: prowadzenie szkoleń technicznych i produktowych dla DOK
> poszerzanie wiedzy z zakresu obsługi klienta i sprzedaży
- Nadzór nad windykacją: wyjaśnianie zaległości i monitowanie klientów
- Współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz produkcją
- Budowanie długofalowych i efektywnych relacji z klientami
- Działania korygujące i zapobiegawcze w odniesieniu do niezgodności wyrobu, procesu, systemu
- Działania mające na celu zwiększenie sprzedaży
- Wysyłka dokumentów
Dodatkowo, obowiązki administracyjne:
-przyjmowanie oraz wysyłanie korespondencji (rejestracja korespondencji w programie: Sekretariat)
-przyjmowanie gości polskich i zagranicznych
-organizowanie spotkań (w tym także: rezerwacja hoteli, restauracji, taksówek)
-obsługa centali telefonicznej (odbieranie i przekierowanie rozmów telefonicznych)
Junior Account Manager
- Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych
-Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- Realizacja strategii zwiększającej sprzedaż
- Analiza rynku i działań konkurencji
- Negocjowanie warunków współpracy
- Realizacja planów sprzedażowych
-Pomoc w tworzeniu treści ogłoszeń rekrutacyjnych
-Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- Realizacja strategii zwiększającej sprzedaż
- Analiza rynku i działań konkurencji
- Negocjowanie warunków współpracy
- Realizacja planów sprzedażowych
-Pomoc w tworzeniu treści ogłoszeń rekrutacyjnych
Szkolenia i kursy
2015 r. - Szkolenie ,,Profesjonalna obsługa klienta" (firma KREATOR)
2013 r. - Szkolenie ,,Spotkania sprzedażowe z Klientami" (firma Skuteczna Firma Doradztwo i Szkolenia)
2012 r. - Szkolenie organizowane przez firmę Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. - ,,Od pomysłu po gotowy artykuł - filozofia produktów private label"
2012 r. - Warsztat organizowany przez firmę Nestle Polska S.A. - ,,Lokalny marketing na globalnej marce"
2012 r. - Szkolenie ,,Sztuka zarządzania sobą w stresie - działaj sprawnie i z energią" (Koło Naukowe Human Resources UŚ)
2011 r. - Szkolenie ,,PRomocja w społecznościach internautów" (firma PRIME Public Relations)
2013 r. - Szkolenie ,,Spotkania sprzedażowe z Klientami" (firma Skuteczna Firma Doradztwo i Szkolenia)
2012 r. - Szkolenie organizowane przez firmę Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. - ,,Od pomysłu po gotowy artykuł - filozofia produktów private label"
2012 r. - Warsztat organizowany przez firmę Nestle Polska S.A. - ,,Lokalny marketing na globalnej marce"
2012 r. - Szkolenie ,,Sztuka zarządzania sobą w stresie - działaj sprawnie i z energią" (Koło Naukowe Human Resources UŚ)
2011 r. - Szkolenie ,,PRomocja w społecznościach internautów" (firma PRIME Public Relations)
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Marketing
Marketing bezpośredni
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Zainteresowania
podróże, fotografia, aranżacja i dekoracja wnętrz, moda
Organizacje
Członkostwo w Kole Naukowym Human Resources UŚ - 2009 - 2013
Inne
Obsługa komputera: system Extranet 2.0, system CRM, SAP, MS Office (MS Word, MS Excel, MS Powerpoint), Internet, obsługa urządzeń biurowych, prawo jazdy kat. B
2012 r. - Prelegentka w I Ogólnopolskiej Interdyscyplinarnej Konferencji Naukowej ,,Nowoczesne trendy w HR"
Wielokrotna STYPENDYSTKA - Stypendium Rektora dla najlepszych studentów (średnia ze studiów: 4.8), oba kierunki studiów (licencjackie: Socjologia Ogólna, magisterskie: Dziennikarstwo i komunikacja społeczna) ukończone z wynikiem celującym.
2013 r. - współautorka rozdziału ,,Czy podążamy w stronę centrum? Problem strategicznej pozycji Polski w kontekście teorii systemu-świata" w książce pod redakcją naukową Tadeusza Szczurka ,,Filozoficzne i społeczne aspekty bezpieczeństwa"
2017 r. - Warsztaty Szycia Koronkowego biustonosza z Agatą Bawer Deep l'amour
2017 r. - Ukończenie KURSU KROJU I SZYCIA, POZIOM PODSTAWOWY (Słoneczna Strefa Kobiet, Sosnowiec)
2017 r. - Kurs szycia bluz (Słoneczna Strefa Kobiet, Sosnowiec)
2012 r. - Prelegentka w I Ogólnopolskiej Interdyscyplinarnej Konferencji Naukowej ,,Nowoczesne trendy w HR"
Wielokrotna STYPENDYSTKA - Stypendium Rektora dla najlepszych studentów (średnia ze studiów: 4.8), oba kierunki studiów (licencjackie: Socjologia Ogólna, magisterskie: Dziennikarstwo i komunikacja społeczna) ukończone z wynikiem celującym.
2013 r. - współautorka rozdziału ,,Czy podążamy w stronę centrum? Problem strategicznej pozycji Polski w kontekście teorii systemu-świata" w książce pod redakcją naukową Tadeusza Szczurka ,,Filozoficzne i społeczne aspekty bezpieczeństwa"
2017 r. - Warsztaty Szycia Koronkowego biustonosza z Agatą Bawer Deep l'amour
2017 r. - Ukończenie KURSU KROJU I SZYCIA, POZIOM PODSTAWOWY (Słoneczna Strefa Kobiet, Sosnowiec)
2017 r. - Kurs szycia bluz (Słoneczna Strefa Kobiet, Sosnowiec)