Agnieszka Archacka
specjalista ds. organizacji projektu Profes sp. j.
Warszawa,
mazowieckie
Doświadczenie zawodowe
ds szkolen i rozwoju
• Koordynacja i nadzór procesu szkoleń indywidualnych dla pracowników Banku (dla 6000 pracowników)
• Przygotowywanie, realizacja i rozliczenia umów szkoleniowych i refundacyjnych z pracownikami Banku
• Organizacja, nadzór nad realizacja i rozliczeniem wyjazdów szkoleniowo – integracyjnych dla pracowników Banku
• Analiza i kontrola rozliczeń w projekcie obejmującym wszystkie wyjazdy szkoleniowo – integracyjne w Banku
• odpowiedzialna za harmonogram wyjazdów, oraz plan projektu na dany rok
• Przeprowadzenie Przetargu na agencje współpracujące przy projekcie, nadzór nad dokumentacją przetargową, rozliczenie i zamknięcie Przetargu
• Odpowiedzialna za wykorzystanie budżetu projektu; planowanie i tworzenie budżetu projektu na dany rok.
• Przygotowywanie, realizacja i rozliczenia umów szkoleniowych i refundacyjnych z pracownikami Banku
• Organizacja, nadzór nad realizacja i rozliczeniem wyjazdów szkoleniowo – integracyjnych dla pracowników Banku
• Analiza i kontrola rozliczeń w projekcie obejmującym wszystkie wyjazdy szkoleniowo – integracyjne w Banku
• odpowiedzialna za harmonogram wyjazdów, oraz plan projektu na dany rok
• Przeprowadzenie Przetargu na agencje współpracujące przy projekcie, nadzór nad dokumentacją przetargową, rozliczenie i zamknięcie Przetargu
• Odpowiedzialna za wykorzystanie budżetu projektu; planowanie i tworzenie budżetu projektu na dany rok.
Specjalista ds organizacji projektu
Profes
Projekty dofinansowane ze środków Unii Europejskiej: „Pamiętajmy o satysfakcji klienta” (projekt zamknięty, beneficjenci: 432 osoby / 52 przedsiębiorstw; 320 dni szkoleniowych).
„Równi – PROFES rozwija kompetencje” (projekt otwarty, 100% dofinansowanie, 240 beneficjentów, 170 dni szkoleniowych)
• Logistyczna i organizacyjna obsługa szkoleń; przygotowywanie harmonogramów szkoleń i spotkań coachingowych, nadzór nad asystentami trenerów, przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej
i projektowej (zgodnie z wymogami UE),
• Współpraca z dostawcami i podwykonawcami,
• Przygotowywanie danych do analizy statystycznej egzaminów
i ewaluacji wyników projektu,
• Przygotowywanie dokumentacji projektowej i szkoleniowej do audytów
i kontroli (umowy, zaświadczenia, formularze PEFS, dokumentacja szkoleniowa itp.).
„Równi – PROFES rozwija kompetencje” (projekt otwarty, 100% dofinansowanie, 240 beneficjentów, 170 dni szkoleniowych)
• Logistyczna i organizacyjna obsługa szkoleń; przygotowywanie harmonogramów szkoleń i spotkań coachingowych, nadzór nad asystentami trenerów, przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej
i projektowej (zgodnie z wymogami UE),
• Współpraca z dostawcami i podwykonawcami,
• Przygotowywanie danych do analizy statystycznej egzaminów
i ewaluacji wyników projektu,
• Przygotowywanie dokumentacji projektowej i szkoleniowej do audytów
i kontroli (umowy, zaświadczenia, formularze PEFS, dokumentacja szkoleniowa itp.).
asystentka prezesa zarządu
wsparcie w kontaktach z klientami oraz partnerami zagranicznymi, praca przy projekcie sprzedażowym, przygotowywanie, organizowanie i koordynacja spotkań Zarządu i Właścicieli firmy, przygotowywanie raportów, podsumowań, prezentacji oraz tłumaczeń.
Wsparcie działań PR i marketingowych w ramach organizacji konferencji dla klientów, działania zwiazane z konkursem "Grasz o staż", współtworzenie strony internetowej firmy.
Wsparcie działań PR i marketingowych w ramach organizacji konferencji dla klientów, działania zwiazane z konkursem "Grasz o staż", współtworzenie strony internetowej firmy.
sekratarka
Gliwickie Zakłady Urządzeń Technicznych S.A. Zakład Dźwignic i Konstrukcji Stalowych
prowadzenie dokumentacji kadrowej, tłumaczenie korespondencji oraz dokumentacji technicznych, ofert, umów i rysunków technicznych, tłumaczenie podczas spotkań z zagranicznymi kontrahentami firmy.
Wystawianie faktur VAT, prowadzenie rejestrów sprzedazy, tworzenie wstępnych raportów sprzedazy.
Wystawianie faktur VAT, prowadzenie rejestrów sprzedazy, tworzenie wstępnych raportów sprzedazy.
głowny koordynator projektu
APES s.c. Gliwice
Organizacja, koordynacja i zarządzanie projektami, w tym tworzenie oferty, pozyskiwanie klientów, tworzenie kosztorysów i budżetu projektu, nadzór nad procesem realizacji projektu, nadzorowanie pracy podwykonawców pod katem jakości i dotrzymywania terminów, analiza i selekcja ofert pod kątem prowadzonego projektu
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Grupy
Język giętki
Grupa dla wszystkich, którym piękna i poprawna polszczyzna jest więcej niż bliska. Również dla wspierających akcję BYKOM STOP!
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Umiejętność postępowania w życiu i radzenia sobie w każdej sytuacji.
Wiadomości literackie
Newsy, nowości ze świata książek przekopiowane z różnych stron o tematyce związanej z literaturą.